Crazymonkey Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Har vært å prøvekjørt en TSX 99 model. Funker absolutt fint å kjøre og har god aks. Den har gått litt over 12000km. Hadde litt problemer å starte den nokon gangar, måtte rulle den i gang. Det merklige var at eigeren starta den enkelt, sikkert me teknikk å gjere, eller fordi den he vøre lite brukt i det siste. Har veldig lite peiling på moped og ellers mekaniske tinge:P men har forhøyrt meg me andre som har peiling. Er det et godt kjøp? Blir sjølvsagt vansklig å sei om en ikkje har prøvd den sjølv da... Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ingenting ødelagt og motoren går bra? Da er 8000 for en 99 tsx veldig billig Lenke til kommentar
Axes Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Billig, ikke veldig billig. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 muligens det er en dårlig tenningsprosses eller dyse problem. men når var det han skifta stempel og sylinder? spør han.. kan hende du må ut med noen 1000lapper for det. er den vært hard trimma eller spør enkelt hvor fort den går, ettersom hvor mye av trim det sitter på sykkelen. og spør hvorfor han selger den for den prisen.. Lenke til kommentar
Crazymonkey Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 He no kjøpt denna TSXen. Men har fått en del problem. Har store problemer med å få den igeng! Når mopeden har stått i ro en stund, vil den ikkje starte. Har i det siste tatt ut chooken, og latt den stå en stund, før jeg har prøvd å starte igjen. Men må som oftest vente ialefall en halv time før jeg kan prøve igjen. Ka kan problemet være?? Skal jo ikke være nødvendig å måtte vente i laaang tid før en kan starte igjen! Har da veldig lite teknisk/mekanisk innsikt så jeg har ikke peiling på hva det kan være! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 sjekke for det første tennplugg om den er svart, vis ikke sjekk luftfilter, vis ikke ville jeg sett litt på dyser. Lenke til kommentar
Crazymonkey Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 sjekke for det første tennplugg om den er svart, vis ikke sjekk luftfilter, vis ikke ville jeg sett litt på dyser. 6906315[/snapback] Ok. Skal få noen som har peiling til å se på det Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Graturlerer med ny moped! Jeg kikket selv på en tsx når jeg skulle ha meg moped. Spør på mopedportalen.com om hva som er galt. Mvh Erling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå