Gå til innhold

Ros til Komplett.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stakkars bedrifter i dag !! fra defekt vare blir sent ut til splitter ny kommer tilbake etter to uker er nå lang tid  :) 

 

 

 

 

 

Synes 2 uker faktisk er ganske lang tid. For meg er det ikke interessant om bedriften må sende grafikkortet til pakistan. Det som er interessant for meg er å få nytt kort. Synes de kan sende deg nytt kort samme dag som de får inn det defekte.

 

Nettop, det jeg mener. Vi er en gjeng bortskjemte snørrunger her oppe i nord :)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Men forventer du noe mer? de kan jo ikke trylle heller.

6886419[/snapback]

Akkurat!

Komplett har utrolig god service, og i tillegg så får du som regel varene mye kjappere enn hvis du hadde brukt en annen webshop!

Ingen grunn til å klage på komplett. 2 uker er jo ikke så utrolig mye, så lenge man ikke lever med f.eks WOW og "ikke har noe liv utenfor" så er sikkert de 2 ukene utrolig lange, men for min del finner jeg på noe annet, Fysisk aktivitet, f.eks Sykling :D Eller så tar jeg meg en tur en plass hvor jeg kan fly paraglideren min :love:

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke er imponert over at om man får dagens markeds kort som en erstatter for et gammelt dagens markeds kort som har gått ut av produksjon? Newsflash; kortene blir raskere. :) Om jeg har 2000,- i dag men venter to år og bruker de samme 2000,- på å kjøpe et skjermkort da, har jeg da noen spesiell grunn til å hoppe opp og ned og rope "Haha! Supert! Skjermkortet mitt er skikkelig raskt! Hadde jeg kjøpt et annet skjermkort for to år siden så hadde det vært tregere! Weeee!"

 

Morsomt, javisst - det er kult å få raskere skjermkort, men det har veldig lite med Komplett (eller en hvilken som helst annen butikk) å gjøre. :)

Lenke til kommentar
For å gjöre en lang historie kort:

for nesten 2 år sen kjöpte jeg et 6800gt agp skjermkort fra komplett.

For ca. 3 uker sen sluttet det å virke over natta dvs. pcn funket på kvelden men neste morgen ingen bilde.... Testet skjermkortet i en annen pc og det var defekt.

Sendte mail til komplett hvor jeg forklarte hva som har skjett -> send inn kortet, var svaret.

Ok, sendte kortet og 2 uker senere (i dag) får jeg en pakke fra komplett. Henter den på posten, åpner den og ser "skjermkortet"!!

 

Jeg har fått et Gainward Bliss 7800GS 512Mb kort i stedet  :dribble:

 

Takk komplett for er super service!!

6865316[/snapback]

 

 

Jeg kan også vise til meget gode erfaringer med Komplett. En Magicstor Microdrive 2.2GB begynte etter nesten to års bruk å bli ustabil. Den ble returnert til Komplett som etter kort tid sendte tilbake hele kjøpesummen, ettersom der ikke lenger vartilsvarende produkt.

For meg er dette meget god kundeservice!

Lenke til kommentar

Det er ikke noen her som kan forklare meg en ting..

Bestillte noe på lørdag, de har stengt på søndag, men ordren ble stengt og "frigjort til plukk".. Jeg ønsket å endre på den og hadde ikke regnet med dette. Ringte kl. 08:00 i dag, der sa de bare at det ikke er mer de kan gjøre for å få dette fikset..

 

Hva menes egentlig med "frigjort til plukk"

Den er ikke sendt, de har ikke registrert den eller noe slikt. Jeg prøver å sette meg inn i systemet til komplett.no, men sliter litt med oversikten.

Dette er egentlig ikke negativt eller positiv kritikk, synes bare hele greia virket litt merkelig.

Om den var plukket ville den vel blitt sendt i dag?!

Lenke til kommentar
For å gjöre en lang historie kort:

for nesten 2 år sen kjöpte jeg et 6800gt agp skjermkort fra komplett.

For ca. 3 uker sen sluttet det å virke over natta dvs. pcn funket på kvelden men neste morgen ingen bilde.... Testet skjermkortet i en annen pc og det var defekt.

Sendte mail til komplett hvor jeg forklarte hva som har skjett -> send inn kortet, var svaret.

Ok, sendte kortet og 2 uker senere (i dag) får jeg en pakke fra komplett. Henter den på posten, åpner den og ser "skjermkortet"!!

 

Jeg har fått et Gainward Bliss 7800GS 512Mb kort i stedet  :dribble:

 

Takk komplett for er super service!!

6865316[/snapback]

 

Veldig hyggelig skjermkort du fikk, men jeg synes 2 uker er litt drøyt.

6866260[/snapback]

 

Svar til dette:

Jeg ringte Komplett 3 dager etter jeg sendt pakken til dem, og da sa personen jeg snakket med at jeg må nok vente i ca. 10 dager da de ligger etter i garantireparasjoner/ erstattinger da de har hatt en del syke folk.

 

Enig at 2 uker er litt lenge, men når man får en forklaring på hvorfor så syns jeg at det er greit!!

 

Og venter man på noe godt så .......

6868802[/snapback]

 

Bedre at man får en reell tid, og er forberedt på det, enn at de sier 3 dager, og det går 3 uker.... (lokal pc sjappe i kr.sand som opererer med sistnevnte.....)

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Synes 2 uker faktisk er ganske lang tid. For meg er det ikke interessant om bedriften må sende grafikkortet til pakistan. Det som er interessant for meg er å få nytt kort. Synes de kan sende deg nytt kort samme dag som de får inn det defekte.

6886202[/snapback]

 

Nei, vettu ka....Jeg jobber i butikk selv.Det der går ikke an i virkeligheten, ved mindre leverandøren står ved siden av han som pakker opp returen fra deg og har med seg samme produktet.Det går ikke da store butikker med gode priser har MANGE kunder...Så, velger du den løsningen, så får du godta følgnende av det...Synes loven er bra for kundene, men for butikkene er det noe dritt når leverandøren f.eks har hatt et problem med et produkt eller en serie.Da er det butikken du kjøpte produktet ditt i som får all kjeften...Han stakkars selgeren du da kjefter huden full, kunne ikke vite det da han solgte deg produktet;)hehe so be nice;)

Lenke til kommentar

Det er slike historier som gjør at jeg handler på komplett.no og ikke på jallabutikker. Kansje varen koster 200kr mer... Men går noe i stykker må jeg ikke krangle på det.

 

 

og btw..

 

3dmark05 6450 3dmark <- står det oppgitt at kortet du kjøpte har. Jeg har med mitt 6800GT rundt 5900, så det ekke SÅ mye bedre :)

Endret av WiSLE
Lenke til kommentar

Utdrag fra forbrukekjøpsloven: (§ 30)

Hvis selgerens retting eller omlevering vil medføre at forbrukeren i mer enn en uke blir avskåret fra å bruke tingen har forbrukeren under visse forutsetninger rett til å kreve å få stilt en erstatningsgjenstand til rådighet for selgerens regning.

Sett i lys av dette synes ikke jeg at to uker er så veldig bra. Sendte netopp inn et waterchill sett som komplett mottok i dag, så vi får se hvor lang tid de bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...