candymann Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 For å gjöre en lang historie kort: for nesten 2 år sen kjöpte jeg et 6800gt agp skjermkort fra komplett. For ca. 3 uker sen sluttet det å virke over natta dvs. pcn funket på kvelden men neste morgen ingen bilde.... Testet skjermkortet i en annen pc og det var defekt. Sendte mail til komplett hvor jeg forklarte hva som har skjett -> send inn kortet, var svaret. Ok, sendte kortet og 2 uker senere (i dag) får jeg en pakke fra komplett. Henter den på posten, åpner den og ser "skjermkortet"!! Jeg har fått et Gainward Bliss 7800GS 512Mb kort i stedet Takk komplett for er super service!! Lenke til kommentar
Itw Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 You lucky bastard! Det er bra da, slikt liker vi:=) Lenke til kommentar
gregas Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Komplett fortjener ros for sin topp service. Har selv bare gode erfaringer med dem Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Har hatt noke likanade Komplett fortjener sikilig ros, handler berre på komplett Lenke til kommentar
deleder Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 For å gjöre en lang historie kort:for nesten 2 år sen kjöpte jeg et 6800gt agp skjermkort fra komplett. For ca. 3 uker sen sluttet det å virke over natta dvs. pcn funket på kvelden men neste morgen ingen bilde.... Testet skjermkortet i en annen pc og det var defekt. Sendte mail til komplett hvor jeg forklarte hva som har skjett -> send inn kortet, var svaret. Ok, sendte kortet og 2 uker senere (i dag) får jeg en pakke fra komplett. Henter den på posten, åpner den og ser "skjermkortet"!! Jeg har fått et Gainward Bliss 7800GS 512Mb kort i stedet Takk komplett for er super service!! 6865316[/snapback] Veldig hyggelig skjermkort du fikk, men jeg synes 2 uker er litt drøyt. Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Må bare hive meg på her jeg også med ros til Komplett.no. Kjøpte et x1900xt 512 for en uke siden, men det er pixelfeil på det. Sendte det inn igjen seff, tok samtidig og kikka på webshoppen og der var det ingen x1900xt inne. De kom inn i går og gikk like fort ut igjen. Jaja tenkte jeg, da må jeg vel vente til uti November, men neida. I posten nå ligger det et splitter nytt x1900xtx 512 isteden. Go Komplett Lenke til kommentar
candymann Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 For å gjöre en lang historie kort:for nesten 2 år sen kjöpte jeg et 6800gt agp skjermkort fra komplett. For ca. 3 uker sen sluttet det å virke over natta dvs. pcn funket på kvelden men neste morgen ingen bilde.... Testet skjermkortet i en annen pc og det var defekt. Sendte mail til komplett hvor jeg forklarte hva som har skjett -> send inn kortet, var svaret. Ok, sendte kortet og 2 uker senere (i dag) får jeg en pakke fra komplett. Henter den på posten, åpner den og ser "skjermkortet"!! Jeg har fått et Gainward Bliss 7800GS 512Mb kort i stedet Takk komplett for er super service!! 6865316[/snapback] Veldig hyggelig skjermkort du fikk, men jeg synes 2 uker er litt drøyt. 6866260[/snapback] Svar til dette: Jeg ringte Komplett 3 dager etter jeg sendt pakken til dem, og da sa personen jeg snakket med at jeg må nok vente i ca. 10 dager da de ligger etter i garantireparasjoner/ erstattinger da de har hatt en del syke folk. Enig at 2 uker er litt lenge, men når man får en forklaring på hvorfor så syns jeg at det er greit!! Og venter man på noe godt så ....... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) For å gjöre en lang historie kort:for nesten 2 år sen kjöpte jeg et 6800gt agp skjermkort fra komplett. For ca. 3 uker sen sluttet det å virke over natta dvs. pcn funket på kvelden men neste morgen ingen bilde.... Testet skjermkortet i en annen pc og det var defekt. Sendte mail til komplett hvor jeg forklarte hva som har skjett -> send inn kortet, var svaret. Ok, sendte kortet og 2 uker senere (i dag) får jeg en pakke fra komplett. Henter den på posten, åpner den og ser "skjermkortet"!! Jeg har fått et Gainward Bliss 7800GS 512Mb kort i stedet Takk komplett for er super service!! 6865316[/snapback] Veldig hyggelig skjermkort du fikk, men jeg synes 2 uker er litt drøyt. 6866260[/snapback] Svar til dette: Jeg ringte Komplett 3 dager etter jeg sendt pakken til dem, og da sa personen jeg snakket med at jeg må nok vente i ca. 10 dager da de ligger etter i garantireparasjoner/ erstattinger da de har hatt en del syke folk. Enig at 2 uker er litt lenge, men når man får en forklaring på hvorfor så syns jeg at det er greit!! Og venter man på noe godt så ....... 6868802[/snapback] Tror jeg ville sagt det samme om jeg var han du snakket med. Siste store sak som var oppe på forumet ang. demoprisene var jo en del folk på sommerferie som varte noen måneder. Sommerferien er jo over nå så der kan de jo ikke være. Da er jo "syk" et godt alternativ. Alternativt har man jo problemer med datasystemet eller opplæring av nye folk som også fungerer fint. Jeg sendte inn to RAM-brikker midt i sommerferien til Komplett og det tok rundt 2-3 uker før jeg fikk nye så da regner jeg med at de som var/er syke var på en heftig ferie som igjen førte til sykdom. Endret 15. september 2006 av DJ ZooL Lenke til kommentar
titus Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 PSdata gav meg nettopp tilbake kostpris kr 995,- for et 6600GT-kort som streiket. Kortet var 1 1/2 år gammelt. Dvs at jeg betaler bare kr 600 imellom for mitt nye X1900GT kort til kr 1590,- på Komplett. Fine greier Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg har fått et Gainward Bliss 7800GS 512Mb kort i stedet 6865316[/snapback] Jeg antar du da er klar over at 7800GS Bliss er med en fullblods 7800GT-kjerne, og ikke den noe svakere 7800GS-kjerna? Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
-==Nvidia==- Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Komplett her kjempe god service Lenke til kommentar
Klette Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Dere klager på to uker? Se det fra komplett sin side. Er det reklamasjonssaker, vil de sende inn varene til leverandøren for å få godkjent reklamasjonen. Dvs, transport fra deg til komplett, komplett skal behandle varen, sende den til leverandør/produsent, produsent skal sjekke varen for å se at det faktisk er deres feil, varen sendes tilbake til komplett, så sender komplett reparert vare eller ny vare til dere. Ting tar tid.. Lenke til kommentar
candymann Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Dere klager på to uker? Se det fra komplett sin side. Er det reklamasjonssaker, vil de sende inn varene til leverandøren for å få godkjent reklamasjonen. Dvs, transport fra deg til komplett, komplett skal behandle varen, sende den til leverandør/produsent, produsent skal sjekke varen for å se at det faktisk er deres feil, varen sendes tilbake til komplett, så sender komplett reparert vare eller ny vare til dere. Ting tar tid.. 6886007[/snapback] Dette her er vel ikke en klage: "Enig at 2 uker er litt lenge...." Men så som du skriver er vel heller ikke riktig? Det er nok heller så at komplett tester/ undersøker kortet og om de finner ut at kortet ikke er defekt pga. brukerfeil blir det erstattet fra dem sitt lager. Deretter tar komplett saken videre til sin leveradør/ produsent Dette trur jeg i hvert fall er det som skjer.... Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg har måtte vente i 2måneder hos pcutstyr en gang.... 2 uker er helt greit... Ellers har jeg fått retur fra komplett på 1uke også.. fra jeg sendte vare til jeg fikk ny vare tilbake, og det synes jeg nesten er helt utrolig! Det er omtrent kun den tiden posten bruker! Jeg handler som regel også på komplett.. men i noen tilfeller hvor de er flere hundre kroner dyrere på samme vare, så handler jeg andre steder, eller jeg skal ha en vare de ikke har. Men komplett er rimlig på frakt, og på små ordre kan det være billigere å bestille derfra selv om varen er dyrere.. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 For å gjöre en lang historie kort:for nesten 2 år sen kjöpte jeg et 6800gt agp skjermkort fra komplett. For ca. 3 uker sen sluttet det å virke over natta dvs. pcn funket på kvelden men neste morgen ingen bilde.... Testet skjermkortet i en annen pc og det var defekt. Sendte mail til komplett hvor jeg forklarte hva som har skjett -> send inn kortet, var svaret. Ok, sendte kortet og 2 uker senere (i dag) får jeg en pakke fra komplett. Henter den på posten, åpner den og ser "skjermkortet"!! Jeg har fått et Gainward Bliss 7800GS 512Mb kort i stedet Takk komplett for er super service!! 6865316[/snapback] Mitt geforce 6800 streiket også etter nesten 2år, fikk tilbake pengene jeg....relativt greit med tanke på at jeg får et 7800 til ca samme pris i dag Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Stakkars bedrifter i dag !! fra defekt vare blir sent ut til splitter ny kommer tilbake etter to uker er nå lang tid Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Var en kar på skolen og fartalte om forbrukerkjøpsloven i forje uke. Han sa at hvis selger ikke kan reparere delen for deg har du krav på tilsvarende eller bedre produkt eller pengene tilbake. Dvs full kjøpssum når du kjøpte kortet pluss litt over 9%rente fra da du fortalte at kortet var defekt. Kansje det blir mer penger enn det nye kortet ditt? Så kansje ikke det var så veldig flott? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Stakkars bedrifter i dag !! fra defekt vare blir sent ut til splitter ny kommer tilbake etter to uker er nå lang tid 6886064[/snapback] Ja er det ikke grusomt lang tid Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Synes 2 uker faktisk er ganske lang tid. For meg er det ikke interessant om bedriften må sende grafikkortet til pakistan. Det som er interessant for meg er å få nytt kort. Synes de kan sende deg nytt kort samme dag som de får inn det defekte. Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Jeg har fått et Gainward Bliss 7800GS 512Mb kort i stedet 6865316[/snapback] Jeg antar du da er klar over at 7800GS Bliss er med en fullblods 7800GT-kjerne, og ikke den noe svakere 7800GS-kjerna? Gratulerer så mye! 6874606[/snapback] Spørs hvilken modell han fikk da, Gainward har nemlig 3 forskjellige 7800GS kort. Et med en vanlig 7800GS kjerne, ett med en 7800GT kjerne og den tredje har faktisk en 7900GT kjerne Uansett var det en meget bra erstatning det kortet der Edit: Nåvell, fant ut at det med 7800GS kjerne ikke finnes med 512MB ram, så da var det vel en av de andre to han har fått. Endret 18. september 2006 av Nvidia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå