Gå til innhold

billigste nummeropplysning på SMS?

Anbefalte innlegg

Jeg er en har hadbarka bruker av nummeropplysning på SMS.. Og etter sist mnd.. så brukte jeg nesten 350 kr på tjenesten.. ikke spør hvorfor.. men jeg lurer på vet noen hvem som er billigst og bruke? av 1880 1999 1881 1985 1984 osv.. eller om det er en annen måte jeg bruke tjenesten på slik at det ikke blir så dyrt for meg?

noen som vet? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Last ned Opera Mini og bruk opplysningstjenestene på Internett som Eniro/1881/telefonkatalogen etc der. Gratis å bruke, du betaler kun noen øre i GPRS avgift. Opera Mini er en internett browser for de fleste mobiltelefoner.

Det er jo bare tullerusk å betale 5 kr per sms eller 30 kroner i måneden når du kan bruke Opera og gå på nett, ikke sant ?

Endret av Xpi
Lenke til kommentar
Last ned Opera Mini og bruk opplysningstjenestene på Internett som Eniro/1881/telefonkatalogen etc der. Gratis å bruke, du betaler kun noen øre i GPRS avgift. Opera Mini er en internett browser for de fleste mobiltelefoner.

6885712[/snapback]

Skulle akkurat til å si det samme. Min telefon støtter også klipp/lim så for meg er det bare å kopier nummeret, åpne Opera Mini og velge Telefonkatalogen ved å taste snarveien til bokmerket og lim inn nummeret. Går fortere enn å sende en sms og vente på svar. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...