Jennifer Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg er en har hadbarka bruker av nummeropplysning på SMS.. Og etter sist mnd.. så brukte jeg nesten 350 kr på tjenesten.. ikke spør hvorfor.. men jeg lurer på vet noen hvem som er billigst og bruke? av 1880 1999 1881 1985 1984 osv.. eller om det er en annen måte jeg bruke tjenesten på slik at det ikke blir så dyrt for meg? noen som vet? Lenke til kommentar
jic Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Kanskje det kan hjelpe deg. http://www.opplysningen.net/pages/Tjeneste.aspx?id=60 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Billigste må jo være å bruke wap. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Billigste må jo være å bruke wap. 6865796[/snapback] Og hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Finn internett på mobilen din. Det er wap. De fleste telefoner har en ferdig startside fra operatøren hvor bl.a nummersøk ligger i menyen. Se i bruksanvisningen på din telefon. Lenke til kommentar
zand Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 http://www.1881mobil.no/ 30 kr pr mnd + GPRS kostnader. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Finn internett på mobilen din. Det er wap. De fleste telefoner har en ferdig startside fra operatøren hvor bl.a nummersøk ligger i menyen. Se i bruksanvisningen på din telefon. 6869560[/snapback] Jeg har ingen slike valg på min startside. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Last ned Opera Mini og bruk opplysningstjenestene på Internett som Eniro/1881/telefonkatalogen etc der. Gratis å bruke, du betaler kun noen øre i GPRS avgift. Opera Mini er en internett browser for de fleste mobiltelefoner. Det er jo bare tullerusk å betale 5 kr per sms eller 30 kroner i måneden når du kan bruke Opera og gå på nett, ikke sant ? Endret 18. september 2006 av Xpi Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Last ned Opera Mini og bruk opplysningstjenestene på Internett som Eniro/1881/telefonkatalogen etc der. Gratis å bruke, du betaler kun noen øre i GPRS avgift. Opera Mini er en internett browser for de fleste mobiltelefoner. 6885712[/snapback] Skulle akkurat til å si det samme. Min telefon støtter også klipp/lim så for meg er det bare å kopier nummeret, åpne Opera Mini og velge Telefonkatalogen ved å taste snarveien til bokmerket og lim inn nummeret. Går fortere enn å sende en sms og vente på svar. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Skulle også jeg hadde klipp og lim på min K750i. kan være litt stress å huske nr. Men jeg har i hvert fall aktivitetsmenyen slik at jeg kan veksle mellom opera mini og ubesvarte anrop foreksempel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå