Gå til innhold

Ny skjerm og skjermkort! Anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Heisann

Nå skal datarommet begynne og brukes til andre ting, så som følge av dette har bigtower blitt byttet ut med barebone å nå må min 1kvadratmeter store crt skjerm byttes ut med en lcd skjerm :D (endelig) for nå skal pc'n i stua.

Skal i samme slengen ha et nytt skjermkort, har hatt xfx 7800gt i maskina til nå, men solgte det, ettersom jeg liker ati å at jeg hørte x1900gt er et bedre kort.

Så jeg vurderer det, jeg har tenkt og bruke 2000kr på skjermkort, og da havner jeg jo midt i mellom GT og XT, så hva burde man gå for der?

En annen ting er at jeg er ikke helt sikker på hva resten av maskina klarer, siden dette er en barebone, så legger med specs over resten av maskina:

CPU: AMD 64 3500+

PC/HK: Aopen XC cube E482

MINNE: 1024 Twinmos 400mhz

250GB samsung hdd

DVD brenner

Noe av de som uroer meg mest er jo strømforsyningen, men den takla 7800gt kortet uten problemer så håper at det går greit.

Så om det ikke er noen kjempa forskjell på XT og GT av x1900 kortene så tar jeg jo det billigste, men om XT er MYE bedre så er de jo bare noen hundre lapper unna.

Så skjermen, her jeg faktisk sett meg ut en skjerm jeg liker, for her har utsende masse og bety, siden den skal stå i stua å da falt jeg for denne på grunn av pent utsende og kjapp oppdatering.

Men her finnes jo mye rart, og jeg har jo bare sett på hvordan skjermen ser ut så regner med at dere har mange fine forslag til skjerm?

Ser for meg en smal kant, noe jeg liker og ikke noe under 4ms og ca pris på 2000kr der og :)

Ble et langt inlegg, men håper noen orker å ta seg tid, så jeg får lagt in bestillingen.

Mvh ITW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...