mintman Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Okej, ja nei da står jeg igjen på bar bakke, og får bare ønske deg lykke til med å løse problemet =) Kjente ikke til om oppo var billig eller dyrt fra før =) Men nå vet jeg jo det også =) 6867087[/snapback] Oppo spilleren selges for 1495,- hos datakjeden.no og mer info om den finner her. Den kom også ut med en 6'er i test i hjemmekino.no. Den har også scoret 98 av 100 poeng i www.hometheaterhifi.com sin DVD Benchmark test i konkurranse med spillere som koster 10 ganger så mye. Så det er absolutt mye DVD for pengene. Endret 15. september 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
mintman Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Ja da har jeg brent flere DVD'er og testet i løpet av helgen (uten å legge på label) og ingen hakking overhodet, så da anser jeg denne saken for løst. Endret 18. september 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Aha kjekt å vite =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå