dominus Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Tjo. skal ha en superstille liten boks til å ha på hjemmekontoret. det trenger ikke være all verdens cpukraft. De eneste kravene jeg har er: ddr2 minne (har 2gb liggende), en cpu, disk og ett hovedkort (gjerne med integrert grafikk).. Noen som har noen konstruktive forslag å slenge ut sent på kvelden? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hei! Forslag: CPU: AMD Sempron 2800+ sokkel AM2 354 kr Hovedkort: MSI K9VGM-V 468 kr Skjermkort: Asus EN6200TC Turbocache 314 kr Harddisk: Western Digital Caviar 320GB S-ATA 800 kr (eventuellt mindre om du ikke trenger så stor) Totalt: 1936 kr Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 genialt.. har landet på nesten det samme som deg. så var det kabinett da... så lite som mulig og så stille som mulig.. har du ett forslag? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Kanskje kjøpe en stille CPU-vifte også? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 genialt.. har landet på nesten det samme som deg. så var det kabinett da... så lite som mulig og så stille som mulig.. har du ett forslag? 6865301[/snapback] Kabinettet er i utgangspunktet ganske stille i seg selv. Men det er lurt å ha gode muligheter for vifter, gjerne store vifter som kjører på lavt turtall. Jeg synest dette ser ok ut i farten: Antec SLK3000B 377 kr, men undersøk det før du eventuellt kjøper det. Sjekk at det er god plass for vifter og enkel montéring. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 (endret) jeg hadde tenkt meg mer ett kabinett som står på bordet. gjerne ett lite desktop men kanskje og noe ala Shuttle. noen som har erfaring med Antec Aria? cpukjølingen er og veldig viktig ja. en stille kjøler er ett must. Endret 14. september 2006 av dominus Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Boxed-kjølerene er veldig stille og gode til disse cpuene, men du kan kjøpe en bedre om du ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå