aerdal Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hei. Jeg skal kjøpe bærbar til ca. 7000. Er skikkelig noob, så håpte at jeg kunne få noen innvendinger om hva jeg burde kjøpe. Har sitt at elprice har en til 7000,- nå. (link) http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=18809&cid=5415 Er dette noe å satse på? Håper noen kan komme me forslag til pcer. Enten denne eller andre. På forhånd takk ARne Lenke til kommentar
CSTO Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Heisann Tror ikke det er så gale kjøp det da, men alt kommer jo an på hva du skal bruke pc'en til. Det er jo det som er alpha omega Jeg kunne godt ha kjøpt den som en pc på si (I tillegg til min stasjonære) Personlig liker jeg godt acer sine bærbare pc'er Endret 14. september 2006 av ¤ChriZ¤ Lenke til kommentar
aerdal Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Pcen er som en pc i tilleg til min stasjonære Conroe E6600, x1900 xtx + + Bruksområdet er for d meste film, musikkavspilling, og internett. Ikke så mye spilling.(siden jeg har stasjonær) Endret 15. september 2006 av aerdal Lenke til kommentar
CSTO Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Da vil jeg si at den er mer enn god nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå