Kirkbakk Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg skal på klassetur til Barcelona om en drøy uke Drar Søndag 24. September og kommer frem der 1800-1900, er ikke helt sikker! Barcelona har kamp mot Valencia klokka 2100 og det er den eneste kampen som spilles den uka jeg er der! Det jeg lurer på er om noen vet om det går ann å kjøpe billetter på stadion før kampen starter. Har hørt noen som trodde salget ble stengt 2 timer før kampen startet! noen som vet noe? erfaringer? På forhånd takk Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Vet ikke noe om billettene, men du stadion MÅ du i hvert fall få med deg. En severdighet i seg selv. Eneste jeg vet angående billettsalget er at det selges ca 90 000 sesongkort hver år. Stadion har kapasitet til 100 000, såvidt jjeg vet. Lenke til kommentar
Kirkbakk Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Ja, jeg skal få med meg stadion uansett! Skal visst være et fotball museum der som skal være veldig bra, så det blir saker Hadde bare vært tusen ganger så bra å få sett en match! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå