kikkazz Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Hei! Jeg kunne trengt litt ris og ros på hjemmesiden jeg har laget for Alta Bowling. Du kan se siden på altabowling.nowww.altabowling.no Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Den tok LANG tid å laste! Jeg avslutta etter 25 sekunder Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Jo, den tok litt tid å laste ja, dog ikke mange sekundene. Men siden inneholder "2 documenter". Midt i koden dukker det opp en ny DOCTYPE xxx <html><head>. Du har nok surra litt med includescriptet i PHP eller noe sånt. Antakelig inkluderer du en fil som også inneholder DOCTYPE <html> osv osv Også vil jeg anbefale deg å sette deg inn i alle mulighetene CSS tilbyr, så du slipper den tabell-suppa. Husk at HTML er et Markup-Language og er ikke lagd for å lage design Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Vel... Den lastet hos meg på 2 sek... Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 I dag var den kjapp Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Jeg likte siden, men hadde foretrukket den litt mer midt-sentrert. Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Det er mange ting å ta tak i her etter min meining. Eg kan jo gje deg eit par tips som eg trur hjelper på! - Skrifttype. Ei side bør ikkje varierer med meir enn maksimalt tre skrifttyper. For å få det fint skal kan ein til dømes variere med andre skrifttyper i overskrift mot vanleg brødtekst. Det du har gjort på sida er å ha forskjellige skrifttyper på sideoverskrifta (Alta Bowlingsenter), menyen og i hovuddelen. Eg ville ha brukt same skrifttype i menyen og hovuddelen. Eventuelt brukt ein anna skrifttype i menyen enn times ville gjort stor forskjell. Varierer størrelsen og sjå om det vert betre lesbart. - Fargar. Eg ville ikkje brukt den raude fargen du har i menyen. Vertfall redusert intensiteten. Få eit gjennomgangstema på sida når det gjelder fargevalg. Svart/kvitt på tabelloverskrifter er makskontrast du kan få, revurder om du kan bruke nokre fargar på skriftader i staden for kvitt. Kanskje auke skriftstørrelsen og bruke store bokstavar? Ja, det var eit par tips. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Som vanlig har jeg ikke lest de andres tilbakemeldinger, av frykt for å overse ting/bli påvirket. Her er hva jeg tenker: For en blåfarge! Jeg har aldri i mitt (korte) bowlingliv sett en bowlingkule så blå. Hvorfor i all verden kan vi ikke klæsje på litt typiske bowlingfarger? Jeg vet ikke om det finnes noe slikt, men jeg vet at den blåfargen IKKE er det. Gocart har sitt mønster (målflagget, sort/hvit-ruter), bowling må ha noe bedre enn den hvite. Skrifttypen i header (Alta bowlingsenter - Bowling - Pub - Biljard - Bordtennis - Airhockey) er grei nok for en plakat. Men dette er internett, og da må du skape sammenheng mellom skrifttypen, fargene, temaet og luften. Apropos temaet... Hva er temaet ditt? Jeg tenker ærlig talt kun på en luftballong, du har dyttet masse luft inn på siden, og har blå bakgrunn. To tips: Ikke bruk standardfarger i linker, og ikke opplys om unødvendige ting. Det betyr: Finn en linkfarge som passer, finn på noe annet enn teksten "Hovedvindu", og fjern "Skriv nyhet". Jeg synes ikke en side som skal fokuseres på de besøkende trenger å fylles med ting jeg som besøkende ikke kan benytte meg av. Tror du kan ha glede av www.colormatch.dk. Stå på, en hjemmeside kan ikke bli perfekt hver gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå