Gå til innhold

The Ship - Noen som har prøvd dette ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har det, har ikke spillt det så veldig mye, men ble egentlig litt skuffet.

Genialt konsept, og grafikken er konge, men det er så mange små irriterendes ting som ødelegger spillgleden.

Folk som går rundt å dreper alle de ser er en ting, men det er også veldig mye dødtid i spillet. Med det mener jeg at du går rundt å leter etter den du skal drepe. Mesteparten av spilletiden går ut på dette.

Lenke til kommentar

Ikke prøvd, men lest flere anmeldelser. Det er en half-life 2 mod der man er på et skip. Hver spiller har fått utdelt en target de må drepe. Hver spiller er derfor også target til en annen spiller. Man får vite navnet på den man skal drepe, men får ikke vite hvordan han ser ut. Så du må helt opp i ansiktet på dem for å identifisere dem. Men den du springer bort til, kan jo like gjerne være han som har DEG som sin target.

Du får forskjellig poengsum etter hva slags våpen du dreper target med, i klassisk 30-tallsstil som lysestaker, golfkøller, kjøkkenkniver, ovnsraker o.l. Hvis du dreper noen som ikke er din target får de negativ score.

Men det er et stort drawback med spillet iflg noen:

Så fort første mann har drept sin target, begynner en nedtelling fra 1-2 minutter, når nedtellingen er slutt er runden over. Mao blir det bare rushing og stress for de gjenværende å finne sine targets. Det høres passe dustete ut.

Lenke til kommentar

Det var kjapt.

Altså man er ute etter en person om gangen med et angitt navn?

Er det mulig å se det på mappet hvor han er eller må man(som jeg ser du skrev) lete seg i hjel for å finne ham.

Mulig det kan bli kjedelig i lengden.

Edit: Her kom det flere poster jo før jeg fikk trykket send :thumbup:

Endret av Vetlite
Lenke til kommentar

Hadde sikkert hjulpet trådstarter og andre hvis du forteller hvorfor du syns det suger.

Nei, man ser ikke target på kartet eller noensteder. Må finne ham ved å gå bort til ham.

Og han er en annen spiller som leter etter sin target, eller kanskje deg.

Du blir straffa med minuspoeng hvis du dreper noen som ikke er din target, ja. Men det er tydeligvis fullt mulig likevel.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Men det er et stort drawback med spillet iflg noen:

Så fort første mann har drept sin target, begynner en nedtelling fra 1-2 minutter, når nedtellingen er slutt er runden over. Mao blir det bare rushing og stress for de gjenværende å finne sine targets. Det høres passe dustete ut.

Kan virke kjedelig det der, må vel prøve det for å se selv :)

Endret av Vetlite
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...