Gå til innhold

Noen erfaringer med Bluetooth-stereohodesett?

Aalton

Anbefalte innlegg

Vi snakker om HBH-DS970 - link

GPD_29400high_36_0_4000.jpg

Er det noe her som har erfaringer med dette hodesettet?

Fra produsenten:

Spill musikk i stereo

La musikken strømme fra mobiltelefonen til ørene dine uten besværlige ledninger. Med Bluetooth™-stereohodesettet HBH-DS970 kan du lytte til musikkfilene dine med overlegen lydkvalitet – gjør om mobiltelefonen din til en musikkspiller.

Jeg har snakket med noen folk på tekiosken o.l-plasser. Det jeg har blitt fortalt er at øreproppene stenger ute all anenn støy, som folk som prater og går rundt deg - stemmer dette? Isåfall hvordan er det i funksjonalitet, stenger det ute alt?

• Flerpunkts – kan være tilkoblet to trådløse enheter samtidig slik at du får tilgang til musikkfilene i datamaskinen, PDAen eller andre Bluetooth™-utstyrte enheter
    Hvordan funker dette?
  • signalbehandling (DSP) og tilpasset frekvensveksling (AHF – Adaptive Frequency Hopping)
    Kan noen forklare meg hva dette betyr?

Prisen er noe drøy mener jeg, men hva mener dere andre? - Lavest pris

Setter pris på alle mulige erfaringer om dette produktet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ta opp dette med at det stenger all annen lyd ute.

har du en walkman mobil? det som skjer er at formen på pluggene gjør at det blir helt tett rundt pluggen, som igjen gjør at det ikke slippes inn noe lyd.

skullcandy har noen hørepropper som fungerer på samme måten.

proppene er nesten 100% like som de som medfølger w810i.

prisen er heller ikke så værst, butikken prisen er ca 1200,-

Lenke til kommentar

Butikk prisen på SE sitt hodesett er 1100,- hos telekiosken på gjøvik - Det er jo billigere.

Formen på proppene man har til det medfølgene til f.eks W800i, og de man kjøpe til K750 o.l er faktisk ikke slik at de stenger ute all annen lyd.

Er det noen spesiell måte de har endret på de, slik at dette nå er faktum?

Jeg har en K800i, og den kan kalles en walkman, med tanke på mp3-spilleren og flightmodus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Har ikke erfaring med akkurat dette headsettet, men har vært innom Nokia sitt. Det utnytter også v 2.0 og lyden var rett og slett elendig.

Jeg fikk forklart at dette var slik det ble og at Bluetooth ikke egnet seg til musikk foreløpig. Vet ikke hvorvidt dette stemmer men Nokia brukte i alle fall dette som forklaring og påstod at det ikke var feil med mitt headset men at det ikke kunne bli bedre med Bluetooth.

Så sjekk ut dette først -hadde vært kult å fått vite hva su synes hvis du prøver/kjøper settet!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...