Arne Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Nope, har 0000 inprenta på framsida... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 http://vcore.dk/shop/default.asp Se oppe i høyre hjørne. Står at de godtar visa electron. Ikke spør meg hvordan. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Nope, har 0000 inprenta på framsida... 6959589[/snapback] Jeg har et annet nummer, men det er ikke CVC2 koden (Ja, jeg har prøvd) ^^ Tror også ebay tar electron.. Dont ask how Endret 28. september 2006 av Vigilant Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Fikk meg ikke slikt føre jeg ble atten jeg, hadde ikke bruk for det tidligere. Mulig jeg er sær. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 http://vcore.dk/shop/default.aspSe oppe i høyre hjørne. Står at de godtar visa electron. Ikke spør meg hvordan. 6959739[/snapback] Nope, har 0000 inprenta på framsida... 6959589[/snapback] Jeg har et annet nummer, men det er ikke CVC2 koden (Ja, jeg har prøvd) ^^ Tror også ebay tar electron.. Dont ask how 6959769[/snapback] VISA Electron i mange andre land har kortnummer. Derfor det er mulig å bruke som betalingsmiddel over nett. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Noen som har navn på eksakte banker som godtar VISA-kort? Blir 17 i januar. Har ringt Sparebank1 og DNB og begge nekter for dette. Sparebank1 hadde vist gitt det i spesielle tilfeller der en person fylte 18 om et par måneder å skule utenlands. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Sparebank1 sa jeg kunne få det, og de er nevnt tidligere i tråden. Nordea sa at det også var mulig og i går fikk jeg et Visa Elektron med kortnummer og utløpsdato derfra (selv om jeg avbestillte det etter dårlig behandling). Min lokalbank, Øystre Slidre Sparebank, sender mitt nye Visa Classic i løpet av noen dager Du kan jo se om det er en bank i Terra-gruppen i nærheten av der du bor. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Sparebank1 sa jeg kunne få det, og de er nevnt tidligere i tråden. Nordea sa at det også var mulig og i går fikk jeg et Visa Elektron med kortnummer og utløpsdato derfra (selv om jeg avbestillte det etter dårlig behandling). Min lokalbank, Øystre Slidre Sparebank, sender mitt nye Visa Classic i løpet av noen dager Du kan jo se om det er en bank i Terra-gruppen i nærheten av der du bor. 7102259[/snapback] Sparebank1 ville ikke. Men du fikk altså Visa Electron med kortnummer, spurte du om du kunne få vanlig VISA? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg spurte om jeg kunne få et Visa kort som kunne brukes på nettet, men at foreldrene mine tok ansvaret. De sa dette var mulig, og at det var Elektron. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Så lenge du har fast innekt (stipend, penger fra mor eller far, barnetrygda eller annet) så kan du få visa om du er 16 år. Jeg var selv 15 da jeg begynte på videregående og møtte opp på banken og spurte om det var mulig å oppgradere fra visa elektron til visa. Det fikk jeg pågrunn av at jeg hadde stipend. Men man kan ikke få visa som kan trekkes i minus. Dette er pågrunn av at barn/ungdom under 18år ikke kan settes i gjeld! Jeg hadde overtrukket korte mitt med 500kr og fikk stadig brev om dette. Jeg sendte da en morsomt brev tilbake med reglene de selv hadde og vips var det låne borte Studielån er andre regler på. Endret 19. oktober 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
deleder Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Så lenge du har fast innekt (stipend, penger fra mor eller far, barnetrygda eller annet) så kan du få visa om du er 16 år. Jeg var selv 15 da jeg begynte på videregående og møtte opp på banken og spurte om det var mulig å oppgradere fra visa elektron til visa. Det fikk jeg pågrunn av at jeg hadde stipend.Men man kan ikke få visa som kan trekkes i minus. Dette er pågrunn av at barn/ungdom under 18år ikke kan settes i gjeld! Jeg hadde overtrukket korte mitt med 500kr og fikk stadig brev om dette. Jeg sendte da en morsomt brev tilbake med reglene de selv hadde og vips var det låne borte Studielån er andre regler på. 7103809[/snapback] Hvilken bank? Som jeg har allerede skrevet så har jeg jo allerede ringt 2 banker. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Så lenge du har fast innekt (stipend, penger fra mor eller far, barnetrygda eller annet) så kan du få visa om du er 16 år. Jeg var selv 15 da jeg begynte på videregående og møtte opp på banken og spurte om det var mulig å oppgradere fra visa elektron til visa. Det fikk jeg pågrunn av at jeg hadde stipend.Men man kan ikke få visa som kan trekkes i minus. Dette er pågrunn av at barn/ungdom under 18år ikke kan settes i gjeld! Jeg hadde overtrukket korte mitt med 500kr og fikk stadig brev om dette. Jeg sendte da en morsomt brev tilbake med reglene de selv hadde og vips var det låne borte Studielån er andre regler på. 7103809[/snapback] Tja. Sånn var det ikkje dengang i mitt tilfelle. Då var mine foreldre ansvarlege for evt. overdraging av kort (grensa var vel satt inntil 9990,-), og eg kunne dra så mykje eg ville. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har kredittkort og visa elektron Jeg er 15 år Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Yee, da satt jeg med et "ekte" Visa Classic! Lenke til kommentar
deleder Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Dere vil ikke si fra hvilken bank det er fra? Eneste som hjelper meg:) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Dere vil ikke si fra hvilken bank det er fra? Eneste som hjelper meg:) 7108656[/snapback] Jeg har allerede svart på det. Fikk "ekte" Visa Classic fra Øystre Slidre Sparebank (http://osbank.no) og Nordea (http://nordea.no). Nordea ga meg et Visa Elektron med kortnummer og utløpsdato. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har kredittkort og visa elektron Jeg er 15 år 7104552[/snapback] Kredittkort som står på deg, som femtenåring? Neppe. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Dere vil ikke si fra hvilken bank det er fra? Eneste som hjelper meg:) 7108656[/snapback] Jeg har allerede svart på det. Fikk "ekte" Visa Classic fra Øystre Slidre Sparebank (http://osbank.no) og Nordea (http://nordea.no). Nordea ga meg et Visa Elektron med kortnummer og utløpsdato. 7109231[/snapback] Visa classic kan det brukes til alt? Visa electron er en vits. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 VISA Classic er det "vanlige" VISA-kortet. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Eg hadde kanskje tenkt meg å bestille ein månad med WOW, og der står det at eg kan betale med electron. Sidan det står 0000 på kortnummeret mitt, skal eg taste inn 0000, eller går ikkje dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå