Torrard Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC6070BPLUSII http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...69-E44A5749AD5D Passer alt dette sammen og blir det bra? Er ikke interessert i å gå over til intel! Endret 14. september 2006 av Martin_L Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 joda, ser ut som at alt passer sammen. men et Fulltower til 2000? ser ikke ut som at du trenger et fulltower med det systemet. synes du bør gå ned til et miditower og litt ned i pris. og trust høytalere til 80kr samt lydkort integrert i hovedkort? du har ikke særlige krav til lyden? noe som er litt rart da du velger XP media center edition Lenke til kommentar
Torrard Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Hehe, skal sannsynligvis oppgradere datamaskinen etter hvert og da kjøper jeg like godt et supert kabinett nå med det samme. Har ikke særlig stort behov for god lyd akkurat nå, det kommer etter hvert og da kjøper jeg nytt lydkort og Sennheisser headset + surroundanlegg. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Ville heller kjøpt dette kabinettet. Noen modifikasjoner, som gjør det bedre og billigere. (120mm vifter istedenfor 80mm). Har dette selv og er veldig fornøyd! ~ Medion Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hei! Lydkortet på hovedkortet er nok mer enn godt nok, men høyttalerene ville jeg ikke kjøpt. Jeg ville vurdért 2GB minne: Crucial DDR2 PC5300 2048MB CL5 Kit w/two matched DDR2 PC5300 1024MB CL5 1695 kr Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) å kalle lydkort på hovedkort "mer enn godt nok" virker rart for min del jeg har veldig dårlig erfaring av integrert lyd. kvaliteten er langt under et dedikert lykort. samt man ofte opplever " skraping " i lyden. da særlig på nyere spill. jeg ville ikke ha anbefalt et integrert lydkort til noen. Endret 14. september 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 å kalle lydkort på hovedkort "mer enn godt nok" virker rart for min deljeg har veldig dårlig erfaring av integrert lyd. kvaliteten er langt under et dedikert lykort. samt man ofte opplever " skraping " i lyden. da særlig på nyere spill. jeg ville ikke ha anbefalt et integrert lydkort til noen. 6865248[/snapback] På nyere hovedkort er lydkortene så bra at det må til et bra lydanlegg for å høre forskjell. Hos meg er det to nye pcer som begge bruker lydkort på hovedkort. Kvalitéten er upåklagelig. For noen år siden var saken en helt annen. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien samt at brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt. Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om. Døme på gode emnefelt: Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett) Ny Stille-PC til 10000 kr. Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett). Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K Minner forøvrig om forumreglene: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Brudd på enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden vil føre til stenging av tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg