Joakim Gjerde Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hei. Er enig at jeg tok alle under en kam når det gjelder det med genseren, og det beklager jeg. Men ble så provosert av det som ble sagt om den saken. Når det gjelder feil på telefoner, så har det i sommer vært utrolig mye "bruksskader" som er mottat. Dette gjelder alt av telefoner. Men ja, mange telefoner har programvare feil, og det er nok en storfeilprosent på den delen. Men noe alle her forhåpentligvis har insett, så gjelder dette for det meste Nokia telefoner. Noe også min kollega sa i sin tideligere post. Når det gjelder hendelsene du har opplevd med telebutikken så må jeg beklage det, selvom jeg neppe tror det var i vår butikk. I allefall de butikkene jeg har kontakt med innen for kjeden(noe som er mange) tilbyr lånetelefon. Spørr de ikke om du vil låne vil jeg anbefalle deg å spøre da det kan hende vi glemmer det. Det med service saker har vært ekstremt denne sommeren. I følge vårt serviceverksted har Nokia 6280 mye av skylden for dette. Mitt inntrykk av våre kunder er at de har god forståelse for hvilket standpunkt vi forhandlere har. Og går ut av butikken med et smil, og det er det alle i telebutikken jobber for. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Christian, du er jo ikke en standardbruker... Min kollega fra Horten (kommet deg etter turen til Nice, forresten?) har helt rett i at den største delen av de sakene vi får inn i kjeden er brukerfeil, ikke produksjonsfeil. I sommer har det vært ekstremt, med helt opp mot 90% fukt- og slagskade hos enkelte butikker. For deg, som alltid kjøper det nyeste og litt for mye Nokia så er det nok en annerledes fordeling i produksjonsfeil versus brukerfeil. Men folk flest er ikke som brukerne her på forumet. Den jevne bruker kommer for eksempel med en 1,5 år gammel K750 og klager over at laderen ikke fungerer, når bunnkontakten er så full av møkk at man ikke kan se metallet engang. Dette forumet er fult av en helt annen brukerklasse enn de vi som forhandlere forholder oss til til daglig. -snubbel 6916290[/snapback] tsk tsk Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Det at serviceverkstedene ikke er raske nok er ikke vår skyld. Men vi tar da kontakt med leverandør for å få en avklaring i saken. Juridisk sett er det deres skyld at serviceverkstedene bruker lang tid dessverre, kunden skal ikke lide for at dere har valgt en servicepartner som bruker lang tid. 6916954[/snapback] Hum.. Vet ikke akkurat om du veit det, Men.. Det er ikke akkurat et overflod av store verksteder her i Norge, som har kapasitet til å ta inn mobiler i fra 50+ butikker ekstra, sånn der over natta, å fremdeles ha gode service tider.. Når sant skall seies, å hvis jeg ikke tar så alt for mye feil, så står en 4-5 store verksteder for mesteparten av reperasjonene her i landet. Å har en av dem lang tid på foreksempel Nokia modeller, så er dette for det ofte også en tedens på dem andre store å.. Så hva skall da en skjede på 50+ butikker da gjøre, hvis demmers servicepartner og samtidlig av dem andre store, har uaksuell lang tid på Nokia modeler? Fungere ikke helt da å hendvise til et mindre verksted som har gode tider på dem 10 Nokia TLFene dem reparerer daglig, når man veit at tidene vil mangedoble seg, hvis dem får 50+ butikker eksta å reparere mobiler i fra.. (Sånn der satt litt på spissen..) Når hun insisterte lenge nok på at den måtte inn på service så hevdet de at det var brukerfeil siden hun ikke hadde ladet telefonen i 16 timer før hun tok den i bruk. Det er skremmende uvitenhet fra såkalt faghandel hvis de tror på dette selv. I M6100 så er det lithium teknologi, og den slutter å ta lading når batteriet er fullt. 6916954[/snapback] Nå tviler jeg på at en slik oppfatning kan komme i fra en som jobber med mobiler til daglig, så her kan det virke ut som du har møtt en ekstra hjelp, som så klart sitter inne med mye mindre fagkunskaper en de resterende.. (Nå er så klart ikke det en unskulding, men kansje mere for å forstå hvordan noen på en mobil butikk han ha en slik oppfatning..) Værste var vel at de hevdet at batteriet ble bedre etterhvert og at alt ville bli så mye bedre når vi hadde ladet den opp lenge nok etc. Vel, når man lader telefonen 10- 12 ganger på en uke uten å ha brukt den nesten så sier det seg selv at det er noe galt med den da. 6916954[/snapback] Batteriet er dårligere i starten, å når først sitt fulle "potensial" etter å ha blitt ladet "ut" og "opp" igjen en 3-4 ganger.. Men.. har du allerede gjort dette en 10-12 ganger, så er det så klart ikke tilfellet.. Også opplevd at ansatte i Telebutikken har direkte løyet for kunder ved å hevde at de bare har et års garanti. derfor var det billigere for kunden å kjøpe seg ny telefon enn å få reparert joysticken. 6916954[/snapback] Nå stemmer nå egentlig den uttalelsen der, da.. Med den moderasjon, at en garanti er noe en produsent gir kunden ekstra, itillleg til de retigheter man allerede har via kjøps loven.. Mens du her med å mene at men har mere en et års garanti, tenker da sikkert på kjøploven, å ikke garantien i fra produsenten. (Igjen satt litt på spissen..) Når det gjelder kunder som kommer inn med produkter som det er åpenbart at de har påført skader (som lynnedslag etc.) så er det dessverre en del av jobben. Har selv jobbet lenge i butikk og vet hvor j***** mildt sagt mange kunder kan være. Mange har også en oppførsel som ikke ligner grisen. 6916954[/snapback] Skål for den. Men dem glemmer man fort, med tanke på alle dem fornøyde kundene. Endret 22. september 2006 av .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 *snipp* 6919797[/snapback] Sitat: Batteriet er dårligere i starten, å når først sitt fulle "potensial" etter å ha blitt ladet "ut" og "opp" igjen en 3-4 ganger.. new_yes.gif Du du fortelle meg hvorfor du råder kundene å gjøre noe nokia,sem,elkjø og andre forhandlere ikke lenger mener er nødvendig? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Så hva skall da en skjede på 50+ butikker da gjøre... 6919797[/snapback] Slå opp "skjede" og "kjede" i ordboka så får du deg en god latter. -snubbel Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) *snipp* 6919797[/snapback] Sitat: Batteriet er dårligere i starten, å når først sitt fulle "potensial" etter å ha blitt ladet "ut" og "opp" igjen en 3-4 ganger.. new_yes.gif Du du fortelle meg hvorfor du råder kundene å gjøre noe nokia,sem,elkjø og andre forhandlere ikke lenger mener er nødvendig? 6920578[/snapback] Det er ikke lenger nødvendig å lade det helt opp og helt ned nei, men batterikapasiteten øker med bruk så det er faktisk korrekt å si at man ikke bør bli skuffet over batterikapasiteten før etter en uke eller to. Hvordan man behandler batteriet i denne tiden har dog ingenting å si for utfallet. Edit: Når det gjelder M6100 så er det en møkkatelefon av dimensjoner. Vi har hatt ca 80% DOA på den og har sluttet å ta den inn og fraråder kunder å kjøpe den. -snubbel Endret 23. september 2006 av snubbel Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Nå tviler jeg på at en slik oppfatning kan komme i fra en som jobber med mobiler til daglig, så her kan det virke ut som du har møtt en ekstra hjelp, som så klart sitter inne med mye mindre fagkunskaper en de resterende.. Det kom faktisk fra butikksjefen, ekstrahjelpen ringte han. Så om ikke butikksjefen for Telebutikken Porsgrunn har snøring så er dette skremmende. Men.. har du allerede gjort dette en 10-12 ganger, så er det så klart ikke tilfellet.. Igjen så mente butikksjefen at den ville bli bedre med tiden som gikk. Med den moderasjon, at en garanti er noe en produsent gir kunden ekstra, itillleg til de retigheter man allerede har via kjøps loven.. Mens du her med å mene at men har mere en et års garanti, tenker da sikkert på kjøploven, å ikke garantien i fra produsenten. Niks vet forskjellen mellom reklamasjon og garanti. Selgeren prøvde faktisk å innbille forbrukeren om at hun ikke hadde noen rettigheter. Edit: Når det gjelder M6100 så er det en møkkatelefon av dimensjoner. Vi har hatt ca 80% DOA på den og har sluttet å ta den inn og fraråder kunder å kjøpe den. Søren at vi ikke kjøpte i din butikk da. Valget hennes stod mellom en K610i og en M6100. Siden hun er jente og likte designen så ble det M6100. Skeptisk som jeg var så spurte jeg selger om den var bra kvalitet. Jada, hadde ikke noe utsette på den telefonen der fikk vi til svar. Vel uansett så kjøpte hun seg en K610i like etterpå. Har selvsagt M6100en også, men den har ikke vært brukt siden siste service. Uansett så spurte jeg butikksjefen hvorfor han ikke spurte verkstedet om å få DOA på den. Fikk ikke noen svar på dette. Tilbake til topic synes jeg det er rart at forhandlere først sier at mobiltelefoner skal maks holde et til to år. Når det er noe galt med den så mener de at en service tid på 4 uker er helt normalt. Tenker vi oss da at vi har den inne på 3 servicer a 4 uker kommer vi opp i hele 12 uker. Det er som Nagel nevnte i en annen tråd over 10 % av liivssyklusen som forhandlerene mener at telefonen skal ha. Og etter de siste tids servicer så er 4 uker mer normalt enn 5- 10 virkedager. Lenke til kommentar
Sven Eric Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hva tror dere da? At forhandler sender inn telefonen deres til service, med en gul lappe hvor det står "vennligst bruk minst 3 uker på denne telefonen". De fleste seriøse forhandlere gjør naturligvis det de kan for å hjelpe deg, for det er bare en type kunder som kommer tilbake for ny handel, og det er en fornøyd kunde! Jeg tror selger leverer mobilen på service fordi han har inngått en avtale om å levere en mobil som fungerer, og når mobilen slutter å virke, har selger plikt til sørge for å oppfylle avtalen. Mange her på forumet har et merkelig syn på avtaler. Dette er ikke barnehave, det er prinsippet om ytelse mot ytelse. Selger får penger, kjøper får mobil som virker. Hvis kjøper ikke får mobil som virker, har selger fått penger uten å levere sin ytelse. Da kan han fikse det, raskt, eller levere pengene tilbake. Hvorfor han ikke klarer å levere det han har lovet, er hans problem. 6907131[/snapback] Må bare konkludere med at du er så langt på vidden at du kan lage deg en snøiglo og bo for deg selv. Makan Tror du virkelig vi tjener penger på sende en telefon på service, spes fordi vi vil ha deg inn igjen i butikken våres som sur kunde som aldri ville kjøpt noe igjen hos oss fordi vi selger "dritt" som du sier.Vi vil jo ha deg tilbake som blid og fornøyd kunde for så å kunne selge mer til deg senere, nettopp fordi du er fornøyd. Det koster oss faktisk masse penger å sende en telefon på service. Og det er absolutt ingen unskylding å skylde på joysticken til Sony Ericsson fordi den slutter å virke. Det er mekanisk del og dersom du hadde latt vær å putte den jeans lomma (Som er bevist for å være en av de støvsamlerne) sammen med nøkkler og mynter og hva ellers du måtte ha der, så er ikke det rart den går i stykker. Kanskje du burde søke jobb i en telesjappe for å faktisk få innsyn i hvordan systemet fungerer med loven på sin side. Og som andre har nevnt her før, ja vi klistrer lapp på telefonene på service at vi ikke vil ha dem tilbake før etter (dette ser vi ann per kunde - hvordan kunden oppfører seg ovenfor oss) så og så mange uker / mnd. Kommer du inn til meg som kunde skal jeg garantere deg at du får minst 8 uker ventetid. Seriøst, når noen leverer inn en telefon hos meg prøver jeg å få den tilbake så fort som mulig. Dersom den må videre fra Bergen og til Oslo eller Tyskland (som mange 6280 måtte) Tar dette som regel lengre tid. Dog derimot tar det mer en 5 uker reklamerer jeg på ventetiden og får som regel da også godkjent ny salgspakke for kunden. Dette gjelder så å si de fleste produsentene, med noe untak fra Nokia. Hos Nokia må man spesifisere (dersom det er 3 gangs service) at kunden ønsker å heve kjøpet og man må sende kasse kreditt nota for å få ny salgspakke. Men som nevnt av andre før, vi har desverre ikke supermuskler og får det ikke alltid sånn som vi ønsker. Står jo også faktisk i kjøpsloven at produsent har lov å prøve seg på å reparere produktet 2 ganger, kommer inn 3 gang skal det faktisk bare sjekkes at det er samme feil som de 2 første gangene. Og siden vi ikke er utdannete tekniker så må vi faktisk sende tlf til en tredjepart som er autorisert av produsenten til å sjekke deres produkter. God Helg.. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Må bare konkludere med at du er så langt på vidden at du kan lage deg en snøiglo og bo for deg selv. Makan 6922955[/snapback] Hissig i dag Er jo til en hvis grad enig i en del av argumentene dine, men ville vel ordlagt meg på en litt "rundere" måte Hehe Skulle nesten tro at det var snakk om å stå i kø for hjertetransplantasjon det var snakk om her Men kanskje noen har et nærmere forhold til telefonen sin en andre har til livsviktige organer Den sklir litt ut denne diskusjonen her. Men å kalle forhandleren for den tapende part blir kanskje litt søkt. Forhandleren tjener jo til syvende og sist penger ellers hadde han vel lagt ned! Utgangspunktet må vel være at ingen skal tape noe i det lange løp. Desverre er det ikke en perfekt verden vi lever i og derfor har vi for eksempel forbrukerkjøpsloven som skal regulere rettighetene til forbruker. Men det er klart at forhandler vil minimere sine tap så mye som mulig. Så forhandleren vil nok bruke sine rettigheter for å sjekke om det er garantireparasjon osv. Med litt tålmodighet og en liten smule vellvilje fra begge parter bør det være mulig å få til så minimale tap som mulig for begge parter. Man kommer nok lengre med å sammarbeide mellom kunde og forhandler en hvis man skal bruke tid og energi på å motarbeide hevrandre Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Du du fortelle meg hvorfor du råder kundene å gjøre noe nokia,sem,elkjø og andre forhandlere ikke lenger mener er nødvendig? 6920578[/snapback] Det er ikke lenger nødvendig å lade det helt opp og helt ned nei, men batterikapasiteten øker med bruk så det er faktisk korrekt å si at man ikke bør bli skuffet over batterikapasiteten før etter en uke eller to. Hvordan man behandler batteriet i denne tiden har dog ingenting å si for utfallet. Edit: Når det gjelder M6100 så er det en møkkatelefon av dimensjoner. Vi har hatt ca 80% DOA på den og har sluttet å ta den inn og fraråder kunder å kjøpe den. -snubbel 6920688[/snapback] Du fik sakt det. (Derfor jeg også brukte "uttrykket" "ut" & "opp" igjen, da jeg med det ikke mente nødvendigvis helt ut og helt opp.. bare vanlig brukk, med vanlig lading. osv. ) Så hva skall da en skjede på 50+ butikker da gjøre... 6919797[/snapback] Slå opp "skjede" og "kjede" i ordboka så får du deg en god latter. -snubbel 6920683[/snapback] Hehe, ja.. Sånn går det når man tanker på en ting, å skall skrive om noe helt annet.. Hum.. (hehe) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 er enda uenig i argumente emed å måtte bruke batteriet opp og ned, når nokia selv gjentatte ganger (eksempel) avviser denne teorien, og flere brukere på forumet mener dette ikke er et bærende faktum. uansett støtter jeg meg til nagel og kvtl om at forhandlere for ofte ønsker i pose og sekk, og kunden sitter der. Dette er basert på et overtall av egne klagesaker hvor dette er resulatet. Og vennligst spar meg for høfflighetsfraser o.l., jeg vet regla, jeg følger den og har per dags dato aldri skjelt ut noen, mens butikker har gjort det oftere enn jeg kan telle. Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Søren at vi ikke kjøpte i din butikk da. Valget hennes stod mellom en K610i og en M6100. Siden hun er jente og likte designen så ble det M6100. Skeptisk som jeg var så spurte jeg selger om den var bra kvalitet. Jada, hadde ikke noe utsette på den telefonen der fikk vi til svar.6921612[/snapback] Madamen kjøpte sjøl akkurat en SE K610i i RØD, å må ærlig si at den er noe for seg selv, med tanke på en "elegant" dame tlf. (Mens jeg selv, falt mere for SE K800i, som jeg også dessuten fikk gratis. ) Edit: Typos og Dialekt.. Endret 23. september 2006 av .:CyberMan:. Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 er enda uenig i argumente emed å måtte bruke batteriet opp og ned, når nokia selv gjentatte ganger (eksempel) avviser denne teorien, og flere brukere på forumet mener dette ikke er et bærende faktum. 6923724[/snapback] En rask tit i Madamens SE K610i bruksanvisning, så finner man følgende: "Et nytt batteri, eller et batteri som ikke har vært brukt på lang tid, kan ha redusert kapasitet de første gangene det blir brukt.." Noe som delvis kan gjennspille det som har blitt sakt tidligere her.. (Har desverre ikke en Nokia manual her, så har ikke mulighet å sjekke den..) Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Men å kalle forhandleren for den tapende part blir kanskje litt søkt. Jasså? Hvis det skulle være sånn som enkelte her på forumet ønsker, burde alle forhandlere gi ny telefon for hver lille fillesak som kunden klager på. Noen kom med et ganske dekkende regnestykke som viser at forhandleren må selge ca 6 telefoner for å dekke opp tapet på én retur. Hvis det er 50% retur ser du kjapt at dette ikke vil gå rundt. Eller, det kan ende opp som med Elkjøps 30 dagers returrett (som riktignok ikke gjelder mobiltelefoner) som igjen fører til at folk får brukte varer når de tror de kjøper noe nytt. De siste tre gangene jeg har handlet noe på Elkjøp har jeg fått åpnede og brukte varer uten å få beskjed om det. Forhandleren tjener jo til syvende og sist penger ellers hadde han vel lagt ned! 6923174[/snapback] Det stemmer faktisk ikke. I kjedene holdes enkelte butikker opp av holdingselskapene fordi kjeden "skal" ha en butikk på hvert kjøpesenter e.l. Det er flere kjedebutikker som drives med underskudd blant annet på grunn av velvilje overfor kunder og manglende svindel overfor operatørene... men nok om det Ha en fin helg Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 pussig at vi ikke hører samme ramaskrik som i 98-00 da 8210 o.l. var problembarna. Da gikk telehuset og andre ut og nærmest nektet salg av nokia pga de hadde så mye feil. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 pussig at vi ikke hører samme ramaskrik som i 98-00 da 8210 o.l. var problembarna. Da gikk telehuset og andre ut og nærmest nektet salg av nokia pga de hadde så mye feil. 6924238[/snapback] Forhandlerne har lært etter den skandalen... det tok tid å bygge opp forholdet til Nokia igjen. I tillegg er det i dag mindre franchise enn det var i 98-00 og folk får rett og slett sparken for å gå til media med slike ting. En ansatt i en av de store kjedene ble tvunget til å trekke tilbake sin uttalelse etter at han kommenterte at NOK 6280 har vesentlig flere feil med Entry enn uten... -snubbel Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jasså? Hvis det skulle være sånn som enkelte her på forumet ønsker, burde alle forhandlere gi ny telefon for hver lille fillesak som kunden klager på. Noen kom med et ganske dekkende regnestykke som viser at forhandleren må selge ca 6 telefoner for å dekke opp tapet på én retur. Hvis det er 50% retur ser du kjapt at dette ikke vil gå rundt. Den med dette regnestykket var da faktisk meg Og jeg tror ikke brukerne på dette forumet er representativt for "Ola Mobilkjøper" Det jeg prøver å si er at det kanskje svartmales litt her på forumet Det stemmer faktisk ikke. I kjedene holdes enkelte butikker opp av holdingselskapene fordi kjeden "skal" ha en butikk på hvert kjøpesenter e.l. Det er flere kjedebutikker som drives med underskudd blant annet på grunn av velvilje overfor kunder og manglende svindel overfor operatørene... men nok om det Ja i enkelte kjeder stemmer dette. Men i andre kjeder stemmer det mindre. Min kjede (som jeg mistenker å være i samme konsern som din) er 95% egeneide forhandlere uten støtte fra holdingselskapet. Ha en fin helg 6924219[/snapback] Takk det samme Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Og jeg tror ikke brukerne på dette forumet er representativt for "Ola Mobilkjøper" Det jeg prøver å si er at det kanskje svartmales litt her på forumet Exactly! Ja i enkelte kjeder stemmer dette. Men i andre kjeder stemmer det mindre. Min kjede (som jeg mistenker å være i samme konsern som din) er 95% egeneide forhandlere uten støtte fra holdingselskapet. 6924394[/snapback] Tipper at vi jobber i forskjellig konsept innen samme konsern -snubbel Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Hei!Joakim Gjerde fra Telebutikken Horten her! 6915630[/snapback] Hei, hei, hei. Ikke dårlig å se at noen står fram med både navn og jobb plass. Skulle gjærne ha gjort det sjøl, men føler da at alt kan bli så mye mere "seriøst og firkantet", så derfor foretrakker jeg å lavære, å legger meg haller på en litt mere avslappet væremåte. Eks. Har ikke lyst at en kunde skall tolke alt her 100% ord rett, eller å misstolke noe, for så å komme til butikken, å si: Men du skriver/mener at.. Så derfor.. Endret 29. september 2006 av .:CyberMan:. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hei Jeg jobber som noen kanskje vet i en Elkjøp (Eller Elkjip som mange her er så glad i å kalle oss) butikk i Oslo området. Jeg forstår at kunder som venter på mobiltelefonen sin i over en måned blir svært sure. Jeg har hatt ting på service selv og synes det er svært irriterende å vente på. Derfor prøver jeg å yte så god service som mulig overfor mine kunder. Kunder som har krav på god hjelp på grunn av fabrikasjonsfeil, feil info fra selger, ol. de gir jeg med glede hjelpen de trenger. Men når kunder kommer inn til meg med mobiler som har knust skjerm og mener de skal ha ny på garanti, og når de kommer og forlanger at jeg skal gi dem kjøregodtgjørelse, matgodtgjørelse og alt mulig annet piss fordi jeg lurte ham og solgte han en telefon som nå uheldigvis må på service grunnet mye støv under skjermen. Da skulle jeg ønske kunder ikke fantes. Heldigvis kommer neste kunde og smiler forståelsesfult til meg mens han sier. Jaja, jeg skal være litt snillere mot deg jeg. Derfor en liten oppfordring til de som gidder å lese dette. Tenk litt over hva dere har krav på før dere begynner å krangle dere til vilja deres. Hvis dere har krav på noe i utgangspunket, så er det noe vi også vil ha krav på fra våre servicepartnere eller produsenten av mobilen. Og vi vil med glede gi deg det du har krav på. Vi liker da overhodet ikke at kunder går sure ut av butikken vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå