Arne Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hei! Då eg kjøpte 360, følgte NFS med. Men eg har eit problem. Istadenfor (slik som det var på Underground 2) å kunne køyre fritt rundt i byen til sjapper, løp osv, må eg drive å kome meg vekk fra det forbanna politiet. HEILE TIDA! Bilen min er så støgg at eg ikkje kjem meg frå purken, og dette er jævlig kjedelig, eg vil kjøre billøp og style bilen. Ikkje kvitte meg med purken som kommer igjen, og kommer igjen, og kommer igjen, og kommer igjen, og kommer igjen, og kommer igjen, og kommer igjen, og... Tips/råd? Og please ikkje svar "KjØr LiTT FOrTTErE DAA! DAA!! LIZM! ONE11111". Takk for at eg fekk uttykke min irretasjon! Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg har og blitt lei av Most Wanted, og spiller for tiden Underground2 igjen Mens jeg venter på Need for speed: Carbon som kommer veldig snart. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Ikke alle løpene har politi vet ikke helt hva du driver med.... finnes jo bounty løp, milstone løp og forskjellige events Bounty og milestone løp handler vel mest om å krasje flest politi og skafffe seg nok "bounty" ,som det kalles bounty'en din økes til xxxx og du møter en på blacklist greier du ikke kjøre fra politet tidlig i spillet er ikke det her noe for deg Blir f****** vanskelig på slutten Endret 14. september 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Snakkar om den dårlegste bilen... Snakkar ikkje om løpa, men å komme seg fram inne i byen/villmarka utenfor løpene... Selfølgeleg tar ikkje politiet meg, men det er forferdlig irriterende å har purken etter seg Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Lurer på hvorfor spillet heter MOST WANTED Hele poenget med spillet er å ha politi etter seg Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Slik jeg forstod det så var det problemer at du ikke kunne kjøre fritt til løpene. Press ned på direction paden så kommer du til menyen som bestemmer racene. Noe som bare er å starte et race med "minimum" på sjangs for å treffe purken. Ellers er det et utrolig artig spill Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Nei, problemet er ikkje i løpa, men utanfor løpa. Skal ein berre ignorere politiet viss ein skal til sjapper elns? Dei kjem jo tilbake heile tida. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Du kan forandre utseende på bilen din, da går wanted-levelen din ned Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Du kan forandre utseende på bilen din, da går wanted-levelen din ned 6865546[/snapback] Eller bare la være å kjære så utrolig mye på "fritiden" man har i spillet. Hopp til løp og safehouse når du kan. og med safehouset er det bare et par meter til sjappa for bildeler. Ingen purk på den distansen. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Nei, problemet er ikkje i løpa, men utanfor løpa.Skal ein berre ignorere politiet viss ein skal til sjapper elns? Dei kjem jo tilbake heile tida. 6865094[/snapback] hehe, enten så er det du som fyllekjører isåfall, eller så vet jeg ikke Jo mer du kræsjer her og der, river ned stolper, kjører i rompa på en kar. Så får du større og større sjans for å få politiet etter deg, og hvis du først begynner og cruise litt i høye hastigheter så er det ganske naturlig at det er en onkel som vil sette stopper for deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Need for Speed: Most Wanted er ikke likt Underground-serien. Det er "det nye gamle Need for Speed", der du kjører løp, ikke styler bilen, cruiser i byen, osv. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg sliter med politiet, de forsvinner så utrolig lett, selv på wanted lvl. 5. Det som irriterer mest er de lavere wanted levelsa når du "levler opp", som regel da så snur purkefaen og kjører vekk fra deg når du levler opp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå