SebRamsland Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Heisann! Er på leting etter en skjerm med diverse krav: - HDMI inngang - Full HDTV klar - Widescreen (selvfølgelig) - VESA-kompatibel (veggfeste med arm) - Minimum 26" - Skjerm med avtagbar fot (ettersom skjermen ikke skal stå på noe underlag) Skjermen skal hovedsaklig brukes til først og fremst bilderedigering, generelt pc-bruk og skikkelig filmtitting. Grunnen til at jeg ønsker en skjerm som er VESA-kompatibel er at jeg vil ha mulighet for å dra skjermen lenger fram foran pulten for å se film i senga som står foran pulten. (og så senere dytte skjermen bakover igjen til vanlig pc-bruk) Pris er ingen faktor ennå, jeg ønsker først og fremst å se hvilke skjermer jeg har å velge mellom. Hadde vært veldig flott med anbefalninger, og ikke minst erfaringer fra tidligere skjermer. Innebygde høyttalere er inget krav. Endret 14. september 2006 av Seb.R Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå