Quality Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hei Som emnetittel sier er det profftelefon det er snakk om. Mobil-jungelen er blitt stor og har "litt" problemer med å avgjøre best kjøp. Trenger en mobil, men trenger også råd av ekspertene Noen av kriteriene er: stor skjerm, wlan, god kalender, god nok prosessor, gjerne radio, men ingen krav + + +. Kamera er uinteressant. Pris er jo diskutabelt i forhold til modell. Har kikket på: SE P990i (vet lite om denne modellen, men ser bra ut) SE M600i (finner ikke mye negativt ved denne) Nokia N70/N80 (litt mye plastikk og føles billig. Sikkert bra tlf, men...) Nokia 9300/9500 ((elendig wlan på 9500) og litt "feil" str. på skjerm)) Qtek 9100 (solid) Qtek 8300/8310 (litt liten skjerm, men grei nok) Har som sagt valgets kvaler og tar gjerne i mot erfaringer og tips. Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en titt på e serien til nokia. og tatt en tur til en butikk og sett på p990 og N80 Lenke til kommentar
MurDoX Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Ville tatt en titt på HTC TyTN Smartmobil.no tester TyTN Google og du vil finne mange tester Endret 16. september 2006 av MurDoX Lenke til kommentar
Quality Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Takk for svar, men hvordan er Symbian i forhold til Windows Mobile? Tenker på ytelse generelt. P990i og Qtek/HTC er nok sterke kandidater i mitt valg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Fungerer veldig bra det. Har en god del htc/qtek telefoner selv, og er av meget god byggekvalitet, god lyd og siden WM5 kom, udmerket å bruke Lenke til kommentar
Quality Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Har vel mer eller mindre bestemt meg og vil gå for HTC P3300 når den kommer. Mye p.g.a innebygget gps og stor skjerm. Synes også HTC MTeoR ser spennende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå