SupRnova Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Henviser til denne videoen . Hvor ialledager var politiet? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hoho. Sånn får han ikke holdt på lenge før han stryker med. Håper bare han ikke tar med seg noen. Håper han stryker med uten å ta med seg noen. Heller det enn å ikke stryke med. Tror faktisk jeg har sett han der. En blå cross/supermotard-sykkel. På bakhjulet ut av et lyskryss. Hadde jeg visst at han gjorde det samme ut av alle lyskryss 10min i strekk skulle jeg kastet stein etter han. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg hater den fyren der. Lenke til kommentar
salah Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Den drittsekken kjørte forbi skolen vår. Politiet VAR etter han, men tydeligvis har de ikke fått tatt han... Dessuten kjører han forbi fire steder jeg er hver dag, som er skoleveiene mine. Jeg hører politisirener hele tida, poltiet er overalt føles det som, men hvorfor har ingen tatt han? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Masse politi utenfor stortinget i dag. Kanskje de bare skytern neste gang de ser han? Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Kan faen meg ikke være så jævli vanskelig å ta han! Sånner skulle man ha skutt etter! Bakhjulet e.l! Lenke til kommentar
fompa Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det er dritlett å kjøre fra pur...politi'et... jaffal sån som han kjører! Syns det er kult å se på, syke ting han gjør, MEN det er jo liftsfarlig, og han er en STOR idiot ja! Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Det er dritlett å kjøre fra pur...politi'et... jaffal sån som han kjører! Syns det er kult å se på, syke ting han gjør, MEN det er jo liftsfarlig, og han er en STOR idiot ja! Se for deg en alenemor. Triller sin 6 mnd gamle sønn. Skal gå over lyskrysset, Er grønt lys for henne. Så kommer det en idiot på bakhjulet i 80km/t. Meier henne rett ned. Like kult? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Henviser til denne videoen. Hvor ialledager var politiet? 6864552[/snapback] Politiet kan ikke være over alt til enhver tid. At han tilfeldigvis ikke treffer på politiet betyr ikke at de ikke er der. De står bare ikke på hvert gatehjørne og skuler. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Henviser til denne videoen. Hvor ialledager var politiet? 6864552[/snapback] Kanskje de har gått under jorden? Blitt lyssky? Lenke til kommentar
stgbrt Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det er jo tydeligvis blitt filmet veldig veldig tidlig på morran dette her da. Tidligere gikk jeg på jobb klokken halvseks om morningen, i sentrum, og møtte som regel en politibil på nesten samme sted, hver dag. Så de har vel faste patruljeruter, eller no? Dog litt artig at syklisten kjører forbi politihuset i storgt to ggr, og nedover grønland/smalgangen. Der pleier det vanligvis være fullt av politi Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Henviser til denne videoen. Hvor ialledager var politiet? 6864552[/snapback] korr politie va? ja, dem satt vel på politistasjon å spist ost! Lenke til kommentar
simerix Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Han der burde nektes plassen bak rattet på noe som helst kjøretøy for resten av livet!! Han raste til og med forbi stortinget og kongeslottet! Jeg syntes også jeg så et par patruljebiler på venstresiden ved Oslo- city.Hva har skjedd med Norge? Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Endel artige kommentarer under: MonkeyDudeSF (2 weeks ago) Geez. This is pretty much my commute to work every day in San Francisco minus the cars. What's the big deal here? Må nesten si meg enig, er et stusselig forsøk på en getaway-video...sikkert en 16-åring på crosser eller noe... Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Henviser til denne videoen. Hvor ialledager var politiet? 6864552[/snapback] korr i alledager politie va? ja, dem satt vel på heime å spist ost! Endret 7. oktober 2006 av Elgjeger Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Henviser til denne videoen. Hvor ialledager var politiet? 6864552[/snapback] korr politie va? ja, dem satt vel på politistasjon å spist ost! 7021979[/snapback] Henviser til denne videoen. Hvor ialledager var politiet? 6864552[/snapback] korr i alledager politie va? ja, dem satt vel på heime å spist ost! 7023792[/snapback] We heard you the first time. 1 Lenke til kommentar
BeggeDeler Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Big deal. Håper han faller og blir lam, så skal vi se hvor kult det var! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) getaway? from what!? ffs n00bs Men er ikke denne videoen steingammel da? Mener den var på nyhetene for evigheter siden. Står det ikke på slutten "this was supposed to be Getaway in Oslo, but we couldn't find any cops"? Endret 8. oktober 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 haff, idiot. Håper han treffer en trailer eller noe, og knekker nakken, slik at han kan sitta i rullestol resten av hans ynkelige liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå