the_masked_cow Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 hei, jeg lurer på om det er mulig å få kjøpt tomme bærbarpc kabinett noen steder. jeg har tengt på å sette ihop en billig bærbar pc om det er mulig Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 kom igjen da. jeg trenger litt hjelp her Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Har aldri vært borti det til nå. men hør med noen nettbutikker da ;( Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Snakk med psdata.. kanskje de kan hjelpe.. Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 ja hør m dataforhandlere, har du flaks er det kanskje noen som har liggende,som du kan få billig...*trur jeg skal gjøre det* btw vet om en kar fra usa som skal selge deler/case da :!: bærbar deler Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Barebone laptops har både vært laget av Asus ,Aopen ,MSI med flere . De er ikke "tomme" . Vanligvis leveres de uten CPU og uten RAM . Kalles også for barebook. Lenke til kommentar
Kevin S Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg vet at de har det på Jm Data , ikke på nettsia men hvis du ringer dem så er jeg sikker på at de selger det til deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå