Hk1 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 hadde tenkt til å legge inn noen av dvd filmene mine inn på pc`en. men fikk ikke til å konvertere filmen. kunne dere komme med noen tips til noen gratis programmer som jeg kan få convertert dvd filmen til avi,mpeg eller lignende. takker for svar Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 hadde tenkt til å legge inn noen av dvd filmene mine inn på pc`en.men fikk ikke til å konvertere filmen. kunne dere komme med noen tips til noen gratis programmer som jeg kan få convertert dvd filmen til avi,mpeg eller lignende. takker for svar 6863904[/snapback] Hei, det finnes en drøss programmer der ute som gjør dette for deg. Se om du finner noe her: Download.com Evt. søk på google etter Dvd ripper Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg er meget fornøyd med FairUse Wizard som konverterer til DivX og Xvid. Har komprimert 3-timers DVD-film til beskjedne 750 megabyte som får plass på en CD. På PC-skjermen ser man knapt nok forskjell fra originalen. http://fairusewizard.com/ Lenke til kommentar
Hk1 Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 takker og bukker fairuse likte jeg veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå