Singh tha king Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Har no idea hvor denne tråden skal plasseres. I så fall så går jeg på treningsstudio, men skal slutte innen en måned og begynne der igjen kanskje rund januar-mars. Så jeg må holde meg i form uansett. Jeg skal kjøpe (inne)sykkel pga. vinteren. Det jeg skal ha nå er manueller! da tenkte jeg på to manualer der jeg kan velge vekten selv..ta ut og legge på sirkelvekter. tenkte noe i mellom 10-25 kilo på hver arm. Tenkte jeg skulle trene bryst og armer. Men hvilken nettbutikk/lokal butikk skal jeg kjøpe fra? intersport/G-sport, andre butikker? Hvis det koster over 900,- tror jeg kanskje at jeg dropper det...vil seff bruke minst mulig penger! Hadde vært veldig takknemlig for svar. eneste jeg har funnet hittil: Omni Fleximanual Nytt prinsipp for manualsett. Fleximanualen er et helt manualsett i ett! Innstilling på enden: ”henter” opp og gir det antall kg man vil ha. Omni Fleximanual kommer i sett á 2x12 kg (totalt per manual) og gir: * 2 x 2,4 kg * 2 x 4,8 kg * 2 x 7,2 kg * 2 x 9,5 kg * 2 x 12 kg * Garanti: Mot fabrikasjonsfeil: 2 år privatkunder, 1 år bedriftskunder * vekt :26.00 kg Omnibell pris: kr 1350 Nettadressen Det var i det dyreste laget =/ Endret 14. september 2006 av Singh tha king Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Tips: det heter manualer og ikke manueller ... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 har endra det nå. http://abilica.no/content/view/67/79/ 149,- for 2stk. stenger, 1x2,5 , 8x1 , 4x0,5. + låsemutter. i tillegg tyngre vekter vil prisen bli på ca.? --------------------------------------- Fra http://www.xxl.no noe jeg bør endre? Vektsett i koffert, hantler og manualer 15kg x 1 = 149,- MERIDA VEKTSKIVER STÅL 10KG x2 = 240,- MERIDA VEKTSKIVER STÅL 5KG x2= 120,- Total sum: 509,- + porto (virker rimelig) Men vil stengene fungere med de vektene tro? Er det nok plass på stengen i det hele tatt, hvis man skal ha: 1x10, 1x5, 4x1 + stanga. OMG porto på 661,- Kanskje jeg skal hente den dra butikken. Litt mange spm. =/ Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Istede for å kjøpe 10 kilo + 5 kilo + 3 kilo osv nedover ville jeg heller prøvd å finne skiver som er like for å hindre at skivene blir for store og klumpete, heller bruke 4 5-kilosskiver istede for 2 10-kilos skiver, blir lettere å bruke manualen når du f.eks skal trene tricep med manualen over hodet osv. På mine manualer har jeg plass til 5 skiver på hver side, det ser ut som 3 kilos skivene er like brede som 1 kilos skivene, dette er abilica stenger og skiver. Har bestilt flere skiver, men tror jeg må kvitte meg med disse irriterende 0.5 kilos skivene, dem er bare i veien og kan brukes mere fornuftig til større skiver som tar like stor plass. Men alt i alt anbefaler jeg å kjøpe like store skiver, heller 10 3 kilos skiver enn å kombinere med større skiver. Synes jeg da. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 har sett at europris har solgt manualer. 200 kr trur jeg det var men der er det bare 7 kg på hver arm eller noe men du kan jo kjøpe mer kg i tillegg da Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 15kg sånn vektkoffert for 149,- på XXL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå