Melvin Snerken Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Bytt ut qutec psu'en din før du bruker penger på casemodding..! 6868159[/snapback] Va er det som er så galt me qtec egentlig? 6868916[/snapback] Mange som sier at det er dårlig uten å ha erfaring.Jeg har erfart positivt med min Qtek PSU i 2 år.. 6868981[/snapback] Takk for et støttende svar anngående Qtec.. PC'e har nå funka i 3 år nå UTEN problemer...og med Q-Tec.. oG SÅ driter vi i den diskusjonen... ----------------------------STOPP Q-TEC PRAT--------------------------------------- Endret 15. september 2006 av kezoom Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Bytt ut qutec psu'en din før du bruker penger på casemodding..! 6868159[/snapback] Va er det som er så galt me qtec egentlig? 6868916[/snapback] Mange som sier at det er dårlig uten å ha erfaring.Jeg har erfart positivt med min Qtek PSU i 2 år.. 6868981[/snapback] Takk for et støttende svar anngående Qtec.. PC'e har nå funka i 3 år nå UTEN problemer...og med Q-Tec.. oG SÅ driter vi i den diskusjonen... ----------------------------STOPP Q-TEC PRAT--------------------------------------- 6869039[/snapback] End of line.Men jeg synes du skal vurdere å "skjule" cd-rom'en ja... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Yes tror det blir det Dag-Erik.. Blir nok en arbeislogg snart... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Yes tror det blir det Dag-Erik.. Blir nok en arbeislogg snart... 6869466[/snapback] Legg ut link herifra da - Vil jo følge med! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 siste svar anngående qutec.. Jeg hadde det tidligere, og den tok kvelden etter 1 mnd eller 2. Dårlige greier, bråker fært, ikke kvalitetsføelse +++ Btw var det et qutec kabinett med en 350watts psu.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 siste svar anngående qutec.. Jeg hadde det tidligere, og den tok kvelden etter 1 mnd eller 2. Dårlige greier, bråker fært, ikke kvalitetsføelse +++ Btw var det et qutec kabinett med en 350watts psu.. 6872902[/snapback] Doh, slutt med det når trådstarter ikke vil da. Det blir Qtec diskusjon uansett om du nevner navnet. Og alle veit at det er 70% er misfornøyde og 30% er fornøyd elns. --- End of Qtec --- Lenke til kommentar
chase Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg kom på en ting til, du kunne laget et luftehull i topp, 120mm. Veldig lett å gjøre, og gjør du det rett, blir det veldig pent. 1.Tape med maskeringstape 2.Merke opp hvor du vil ha hullet, jeg ville brukt en standard 120mm grill til å merke opp hullet. Legg ned grillen der du skal ha den, tegn rundt den ytterste ringen på grillen. (vær nøyaktig!) 3.Skjær ut hullet med hva du synes er best, jeg ville foretrukket dremel.. 4. Lakker gjerne grillen i samme blåfarge som på kabinettet, ha blått lys i viften så det står i stil til resten av kabinettet. 5. Nyt synet! Petter Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg kom på en ting til, du kunne laget et luftehull i topp, 120mm.Veldig lett å gjøre, og gjør du det rett, blir det veldig pent. 1.Tape med maskeringstape 2.Merke opp hvor du vil ha hullet, jeg ville brukt en standard 120mm grill til å merke opp hullet. Legg ned grillen der du skal ha den, tegn rundt den ytterste ringen på grillen. (vær nøyaktig!) 3.Skjær ut hullet med hva du synes er best, jeg ville foretrukket dremel.. 4. Lakker gjerne grillen i samme blåfarge som på kabinettet, ha blått lys i viften så det står i stil til resten av kabinettet. 5. Nyt synet! Petter 6873379[/snapback] Ja, tror det blir stilig Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Jeg kom på en ting til, du kunne laget et luftehull i topp, 120mm.Veldig lett å gjøre, og gjør du det rett, blir det veldig pent. 1.Tape med maskeringstape 2.Merke opp hvor du vil ha hullet, jeg ville brukt en standard 120mm grill til å merke opp hullet. Legg ned grillen der du skal ha den, tegn rundt den ytterste ringen på grillen. (vær nøyaktig!) 3.Skjær ut hullet med hva du synes er best, jeg ville foretrukket dremel.. 4. Lakker gjerne grillen i samme blåfarge som på kabinettet, ha blått lys i viften så det står i stil til resten av kabinettet. 5. Nyt synet! Petter 6873379[/snapback] Takk, det var an fin guide.. Funker det med båremaskin med en stor veit-ikke-hva-det-heter ting som er rundt om 120mm? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Er det e nstor hullbor du tenker på? Ja det vil fungere, er bare å finne diagonalen da. Så bruker du en vifte som mal for å lage festehullene. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Yes, men har ikke noe 120mm for tiden.. har "jobba " litt.. Blei fint.. tok bare og slipte bort "beina" på den... Edit: Tar bare og klikker på "Eject" så poppert ut.. Endret 17. september 2006 av kezoom Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Kan du skrive hvordan du gjorde det? Det ble mye bedre når dekselet var foran brenneren. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Tok dekselet å gikk ut i garasjen, skrudde på slipemaskinen* og slipte av de fire "beina".. * Beste bilde jeg fant på google.. er noe i den duren, vi har to slipesteiner på hver side... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Kan du forklare litt bedre? Det er ikke lett å forstå "jeg slipte av beina" Lenke til kommentar
chase Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Det ble jo bra det der da kezoom, kanskje du kunne mekket en eject knapp mens du var i gang? =) Det han mener er at han tok et brønndeksel, slipte av de "beina" som gjør at du kan klipse dekselet på plass i brønnene... Petter Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Så dekselet sitter ikke fast? Lenke til kommentar
chase Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Så dekselet sitter ikke fast? 6881562[/snapback] Jo, han har vel limt det på CD-romen Petter Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Nei, det er ikke limt på enda, er ca 2 cm mellom cdrom og deksel.. må få noe i mellom der, må bli noe som kan formes litt, siden dekselet er litt buet.. Skumgummi eller vinkork i den duren.. Dekselet er bare sånn som Dag-Erik har det.. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har du gjort noe med kassa nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå