MaxMajor Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Heisann! Noen her som kan hjelpe meg....??? Har kjørt PC i alle år og kjøpte en PS2... har 2 kontrollere og da vil dama være med å spille no'. Problem: hva kjøper man til PS2 når dama har vært vant med Mario og har lyst til å kjøre 2-player?... Noen som har forslag til et gøyalt spill man kan være 2 om på PS2? Svar mottas med takk...logger ut og fortsetter med Neverwinter.. Lenke til kommentar
simes Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Kjøp en xbox og ha double date :smile: Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Det blir nok en tap-tap situasjon mann :wink: Vinner dama så blir du sur, vinner du så blir dama sur. Diverse bilspill er vel kurant skulle jeg tro, ellers så er Baldurs Gate 2 et hett tips, for der samarbeider dere og spiller ikke mot hverandre. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Nå tviler jeg på at dama er veldig "intrisert" å sette seg grundig inn Baldurs Gate.. :smile: Eller? Gå for et bilspill :wink: Lenke til kommentar
bob_kaare Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 kjøp dej hot pursuit 2!!!da blir sikkert dama di glad!!ikke så veldig mye vold å sånt!! Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Ja Need for Speed:hot pursuit2 er kjempebra! Bra du har ps2 så får du den beste versjonen også! Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 SSX Tricky, er eit must. Kan ha det gøy veldig lenge. Til og med kjæresen min diggar det. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Super Bust-A-Move kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå