Mr.Anki Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hei. Jeg har en x2 cpu og lurer på om man må aktivere kjerne nr. 2 på noe måte ? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Er nokså sikker på at den går på av seg selv (Er hele tiden på da) når den blir brukt ... Har du ikke programvare som støtter to kjerner bruker den kun den ene, men du kan manuelt beste at "core0" skal kjøre virus program etc. mens "core1" bruker du til spilling Noen få spill støtter to kjerner så da burdte du ha begge to på spillet om det ikke er livs viktig at noe annet står å går .. Det er også bedre om hver kjerne gjør en ting hver enn om begge kjernene skal dele på å gjøre to ting (litt på hver kjerne) Nå får noen rette på meg om jeg har bommet helt her Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 hvordan kan jeg manuelt bestemme at spill er på den ene kjernen feks. da ? Må jeg ha et prog.? mvh anki Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Oppgavebehandling (CTRL-ALT-DEL) --> prosesser --> finn prosessen du skal sette over på en bestemt kjerne ---> høyreklikk ---> affinitet. Der velger du CPU0, CPU1 eller begge. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Oppgavebehandling (CTRL-ALT-DEL) --> prosesser --> finn prosessen du skal sette over på en bestemt kjerne ---> høyreklikk ---> affinitet. Der velger du CPU0, CPU1 eller begge. 6863993[/snapback] takk skal du ha Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Bare hyggleig anki ;-) Forumet er stedet for hjelp! Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Bra tips! Det skal jeg huske! Skal kjøpe en 4600X2+ selv om en ukes tid! Da kan dette bli nyttig! ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå