IsNoGoOd Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 på et asus pw5 dh delux hovedkort etc.. om man kjører 2x1024 blir jo dem sammkjørt hvordan fungerer det om man kjører 4x1024 brikker (ja identiske) blir de fire brikkene sammkjørt? eller er det kun 2? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Jeg veit ikke spesifikt med det hovedkortet, men vanligvis vil de operere i to par. Hvis du har 4 DIMMer hvor 2 har X farge og 2 har Y farge vil antakeligvis X kunne kjøre dual og Y kunne kjøre dual. DVS, du kan utnytte dual-channel med 4 ideniske brikker (2 like par), men for den saks skyld også med to ulike par. Forresten tror jeg ikke Win 32-bit støtter mer en 3 (eller var det 2) GB RAM, men hvis du først skal investere så mye i minne vet du vel det. -GG EDIT: Ble litt usikker... Du mener Dual-Channel-modus med samkjørt, ikke sant? Endret 14. september 2006 av G.G. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 jeg har fire brikker på mitt hk og de kjører Dual-channel (1 og 3, 2 og 4) så jeg ser ingen grunn til at det ikke skal fungere hos deg. Trodde Win32bit støtta maks 4GB ram Lenke til kommentar
IsNoGoOd Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 ja, det jeg mener. nei har ikke planer om å kjøpe mere en 2gb men bare lurte hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå