eplemann Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Hei! Jeg har en 19" dataskjerm + at jeg har en 32" tv som jeg har koblet til dataen med s-video kabel. Men så lurte jeg på om det finnes et program som gjør at begge skjermene viser det samme. Som jeg også enkelt kan skifte fra at begge viser samme til at 19"eren viser skrivebordet og den andre bare er "blank" ( til filmvising f.ex - slik at filmen ikke er på begge skjermene ) Tusen takk hvis noen vet:) Endret 14. september 2006 av eplemann Lenke til kommentar
Boye Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Standard funksjonalitet i både ATi og nVidia drivere, burde ikke bli et problem! Forsøk "Clone". Får du problemer med video på begge skjermer, bare ta et kjapt søk eller sjekk dualhead tråden for det har blitt nevnt og løst et par hundre ganger nå tror jeg Det går alltid bra, men hovedproblemet ligger gjerne i at overlay (typisk måte å vise video på) kun vises på en skjerm av gangen. Dette kan man gå forbi, ved å bruke f.eks. VideoLAN kan man endre rendrer. Eller man kan bruke skjermkortets kontrollpanel og undersøke der ("theater mode" etc). Jeg vet ATi har keyboard shortcuts man kan legge inn fra Catalyst Control Center, har ikke forsøkt nVidia på akkurat det området. Syng ut hvis du fortsatt står fast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå