Gå til innhold

Endring av Hjemmeside | helst gratis

Anbefalte innlegg

Jeg har en hjemmeside jeg holder på å fikse for en klan jeg skal joine!

Har gjort litt selv, men selve templaten er fra noen andre!

Jeg sitter fast ved noenting, og lurte på om noen hjelpsomme her kunne satt seg inn i siden, og fikset litt på ting og tang som ikke er så bra!

Jeg velger å ikke legge ut selve siden på webben nå, da folk måtte misbruke den e.l. så jeg legger bare ut en preview av hvordan den ser ut!

homepageprevas8.jpg

Som dere ser så har jeg bare brukt paint til å gjøre det så lett som mulig! Stedene jeg vil ha endret er der jeg har merket av. 1 og 2.

Først og fremst forklarer jeg det vitktigste! Det jeg øsnker mest å få gjort!

1.

Jeg kaller denne delen for "nyhet" oversikten! da mener jeg stedet man vanlighvis legger ut news osv.

"Nyhet" oversikten her er bare satt sammen av veldig mange "små" bilder på noen få pixler. Bilde er bare en mørk grå tone som fader ut i sidene, og nedover. Disser er bare satt mange ganger nedover, dermed får man et mønster, slik det er!

Mitt ønske: Jeg synes det blir litt ensformig, og har lyst til å dele opp nyhet rutene "på en måte" slik jeg har prøvd å vise under:

homepageprev1mh9.jpg

Eksempelet er bare en kjapp løsning på hvordan det skal være, så dere får en viss peiling på hvordan det skal se ut!

Poenget er å bare dele opp nyhet rutene, så jeg rett og slett for en egen rute med en nyhet, osv osv nedover. Imelollom rutene skal det bare være svart akkuratt som bakgrunden!

Dette vil jeg komme mer innpå når den hjelpsomme personen jeg leter etter kontakter meg!

2.

Eneste ønsket mitt her er å endre klokken litt. Den er opgitt som dette nå:

September 11, 2006 16:41:43. jeg ønsker det som dette: 11 September 2006, 16:41:43. Dette er mitt ønske, men hvis dere som kan litt om det forslår noe annet så er jeg open for det

Jeg kan ikke veldig mye om webdesign og HTML, så jeg er litt blank akkuratt der.. Litt kan jeg selvfølgelig, men er alltid gøy å lære litt mer

Sitat:

Vil helst ikke at noen forklarer meg hvordan jeg skal gjøre dette, da har jeg erfart at det bare blir kluss! Så om du er villig til å evt legge meg til msn og hjelpe meg til dette, så hadde jeg vært utrolig glad for det !

Belønningen kan diskuteres, men jeg er veldig åpen for en klan-tag eller reklame på siden min! Jeg er desverre ikke villig til å betale noe summer for detta, da alle pengene går til resten av klanen!

Hvis du er villig til å hjelpe, legg meg til msn: [email protected] eller send en PM

mvh Kristoffer aka Xiriox

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...