Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

Gjest d23dc...2b2 skrev (På 13.9.2024 den 4:44 PM):

Kvinner fra Thailand og Filippinene er varme mennesker. Det er en varm og sosial kultur hvor familien er i hovedfokus, ikke kvinnen eller mannen. Når jeg leser hva kvinnene (eller er det noe They/Their pronomen de betegner seg med? Haha) i denne tråden skriver så får jeg bare en kald vibe fra dem.

Kanskje ikke så rart at de tygger på så mange lykkepiller sammenlignet med thai/PH damer.

Skal man overleve i Thailand/Filippinene må du være tøff. Man jobber 12 timers dager for en hundrings. Ingen sykepenger eller noe slikt. Jobber du ikke, spiser du ikke. Det bygger bein i nesen og en sterk psyke for damene. Derfor er det en fryd og fornøyelse å se dem i action når de gjør alt husarbeid og står på. Det er ingen klaging, bare kjærlighet og et skinnende rent hus når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg kommer aldri på en million år gå tilbake til en vestlig dame.

Dagens vestlig feminister lever fortsatt på tøfler og simps som ikke vet sin egen markedsverdi i østen. Lykke til med det for vi vet at importen av damer fra østen øker for hvert år. Ladies hold on to your tøffel hahaha.

Anonymous poster hash: d23dc...2b2

Haha. Det er vel få ting som er mer tøflete enn å sitte med halen mellom beina og gi fra seg alle pengene sine til noen som ikke vil jobbe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 hours ago, knopflerbruce said:

Selvfølgelig snakker jeg om en fortid noe tilbake i tid. Det henger fortsatt igjen i dag, å endre en ukultur som har bitt seg fast i århundrer er ikke gjort på en generasjon.

Her snakker du ullent bias vås. Kan du komme med noe konkret? 

Quote

Det er bare vås at dette er noe du møter fra kvinner, hvor du skal relativisere det bort. Isåfall kan vi jo bare si at kvinner også opplever at de forventes å være beinharde av sine mannlige sjefer og få en fin "stalemate".

Dette beviser jo ditt navlebeskuende perspektiv når du faktisk tror at det ikke finnes kvinner i samfunnet i dag som oppfører seg uakseptabelt eller lite forstående ovenfor sine ansatte. Senest forrige helg måtte jeg be en kvinnelig sjef slutte å ta meg på låret og kneet når vi snakket sammen i hotell loungen.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Theo343 skrev (4 timer siden):

Så du snakker om en en fortid for mange, mange tiår tilbake. Hvorfor i alle dager er det relevant i dag.

Så fortid er det da virkelig ikke. Det er relevant i dag fordi dette henger igjen, og også i dag så er det fleste maktposisjoner besatt av menn. Det er også de som fremdeles eier det meste i verden, har høyere lønn og formue osv. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/norge-eies-fremdeles-av-menn/o/5-95-195283

Theo343 skrev (4 timer siden):

Hadde ikke enkelte kvinner vært så opptatt av å bli sett og få oppmerksomhet så hadde det nok ikke vært så slitsomt.

Dette er selvsagt bare tullprat. Ettersom man trenger som kvinne ikke å gjøre seg bemerket i det hele tatt for å få menn hengende etter seg. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Quote

Så fortid er det da virkelig ikke. Det er relevant i dag fordi dette henger igjen, og også i dag så er det fleste maktposisjoner besatt av menn. Det er også de som fremdeles eier det meste i verden, har høyere lønn og formue osv. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/norge-eies-fremdeles-av-menn/o/5-95-195283

Nå skal jeg lære deg en lekse veldig mange menn som heller ikke er på toppen lærer og forstår. Det er ikke andres skyld at du ikke lykkes.

Enkelte kvinner er verdensmestre på å klage og vil ha det andre har, men ikke gjøre det som skal til for å få det. Denne (heldigvis lille) delen av den kvinnelige befolkningen skylder alltid på menn når de ikke får det som de vil. Enkelte kvinner i dagens samfunn blir gjerne bortskjemt fra de er små, får puter sydd under armene og forventer at verden skal servere alt på et sølvfat. Når den virkelighetsoppfatningen knuses så er det "Menn sin skyld". Mens de glemmer at pappa og bestefar betalte for leiligheten nær jobben i storbyen. Kanskje den samme faren og bestefaren som blir utskjelt fordi han ikke brukte nok tid med familien.

Det er ikke lenger slik at menn styrer verden. Kvinner har aldri fått så mye hjelp av menn for å lykkes noen gang i historien og likevel skal det være menn sin feil at dere ikke lykkes?

Quote

Dette er selvsagt bare tullprat. Ettersom man trenger som kvinne ikke å gjøre seg bemerket i det hele tatt for å få menn hengende etter seg. 

Det er godt mulig du lever med skylapper. Ikke alle kvinner eller menn trenger å gjøre så mye for å oppmerksomhet. Men jeg ser daglig kvinner som gjør mer eller mindre upassende ting for å få oppmerksomhet fra menn. Men husk "fra menn de ønsker oppmerksomhet fra". Får de tilfeldigvis da heller oppmerksomhet fra menn de ikke liker så er det plutselig "slitsomt".  Noen av dere har nok godt av litt introspeksjon fra tid til annen.

Endret av Theo343
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Colin. skrev (4 timer siden):

Som den biologiske klokka, det gjelder å ta riktig valg før det er for sent. Gud velsigne deg.

Det er aldri for seint å innse å gud kun er en fantasi. 

 

Colin. skrev (4 timer siden):

Gjesp. Det virker heller som at det er du som ikke takler andres meninger og livssyn. Det er også en ulempe med moderne-feminisme, at feminismen har kommet så langt at alle som ytrer noe feministene ikke er enige i, blir tillagt meninger og motiv for å kontrollere narrativet. 

 Ja det er helt riktig at jeg ikke takler et menneskesyn hvor man innbiller seg at man skal ha større muligheter og rettigheter her i livet fordi man bare tilfeldigvis ble født med et bestemt forplantningsorgan, fordi f.eks man har lest det i en eventyrbok at slik skal det være. 

 

Colin. skrev (4 timer siden):

Informasjon og holdningsendring må til hos de med dating-makten til å velge. Eller man kan fortsette med status quo og velge høyde, å høyde, så sykt deilig og viktig. Mmm.. 🤪

Såså, det finnes sikkert noen lave damer der ute som godtar lave menn... Høyde kommer nok langt bak i køen for de fleste når de velger seg en partner, så kanskje du skal se etter andre årsaksforklaringer på hvorfor det er vanskelig på damefronten... (Antifeministiske holdninger trekker ganske kraftig ned har jeg hørt). 

Colin. skrev (4 timer siden):

Hvis det var så enkelt, hvorfor er så sykt mange single? Og hvis de hevder å ha valgt å være single, hvorfor sliter så sykt mange med sin psykiske helse? Til og med du skjønner at det ikke går opp hvis du tenker litt etter.

Jeg vet ikke jeg. Jeg sier bare at oppmerksomheten fra mannfolk ikke har blitt noe mindre i 30 og 40 årene enn det var i 20 årene, og at det er slitsomt å ha det slik når man bare vil være i fred fra det annet kjønn. Du vet, de fleste av oss er faktisk i et forhold og dette blir da uønsket oppmerksomhet. 

Nei, hvorfor sliter så mange med sin psykiske helse? Tenker det har fint lite å gjøre med singellivet iallefall. Slik du ordlegger deg så skulle man tro at hvis man er i forhold så har man god psykisk helse, er man singel så er den dårlig. Slik er det virkelig ikke. https://psykologisk.no/2021/11/mange-foretrekker-singellivet-de-bryter-med-den-tradisjonelle-forestillingen/

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Theo343 skrev (26 minutter siden):

Nå skal jeg lære deg en lekse

Sorry, men for å lære noen noe så må man faktisk ha litt kunnskaper om det man skal lære bort. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (1 time siden):

Her snakker du ullent bias vås. Kan du komme med noe konkret? 

Dette beviser jo ditt navlebeskuende perspektiv når du faktisk tror at det ikke finnes kvinner i samfunnet i dag som oppfører seg uakseptabelt eller lite forstående ovenfor sine ansatte. Senest forrige helg måtte jeg be en kvinnelig sjef slutte å ta meg på låret og kneet når vi snakket sammen i hotell loungen.

Er du full? Du har fått noe konkret, og velger å ikke besvare det.

Tror ikke ett sekund på disse røverhistoriene dine, heller.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (52 minutter siden):

Nå skal jeg lære deg en lekse veldig mange menn som heller ikke er på toppen lærer og forstår. Det er ikke andres skyld at du ikke lykkes.

Enkelte kvinner er verdensmestre på å klage og vil ha det andre har, men ikke gjøre det som skal til for å få det. Denne (heldigvis lille) delen av den kvinnelige befolkningen skylder alltid på menn når de ikke får det som de vil. Enkelte kvinner i dagens samfunn blir gjerne bortskjemt fra de er små, får puter sydd under armene og forventer at verden skal servere alt på et sølvfat. Når den virkelighetsoppfatningen knuses så er det "Menn sin skyld". Mens de glemmer at pappa og bestefar betalte for leiligheten nær jobben i storbyen. Kanskje den samme faren og bestefaren som blir utskjelt fordi han ikke brukte nok tid med familien.

Det er ikke lenger slik at menn styrer verden. Kvinner har aldri fått så mye hjelp av menn for å lykkes noen gang i historien og likevel skal det være menn sin feil at dere ikke lykkes?

Det er godt mulig du lever med skylapper. Ikke alle kvinner eller menn trenger å gjøre så mye for å oppmerksomhet. Men jeg ser daglig kvinner som gjør mer eller mindre upassende ting for å få oppmerksomhet fra menn. Men husk "fra menn de ønsker oppmerksomhet fra". Får de tilfeldigvis da heller oppmerksomhet fra menn de ikke liker så er det plutselig "slitsomt".  Noen av dere har nok godt av litt introspeksjon fra tid til annen.

Og disse "enkelte", hva har de med debatten å gjøre? "Enkelte" impliserer at det er en knøttliten minoritet (noe du også skriver selv). Akkurat som at det er enkelte menn som sutrer og klager over akkurat det samme som du nevner, og reagerer på akkurat samme måte. Men den store majoritet gjør jo ikke dette. Så, hvorfor i det hele tatt bry seg? Enkelte menn er seriemordere, enkelte menn vet ikke hvordan de tørker seg i ræva, enkelte menn spiser grandiosa hver dag. Men det er jo ikke relevant for noe som helst i denne debatten hva noen av disse bittesmå gruppene du kan telle på en hånd sysler med.

Og nei, du ser ikke daglig kvinner som holder på slik. Da mistolker du signaler. Slutt å finne på ting for å konstruere anekdoter! Det er bare vås, og du vet det godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (32 minutter siden):

Det er aldri for seint å innse å gud kun er en fantasi. 

 

 Ja det er helt riktig at jeg ikke takler et menneskesyn hvor man innbiller seg at man skal ha større muligheter og rettigheter her i livet fordi man bare tilfeldigvis ble født med et bestemt forplantningsorgan, fordi f.eks man har lest det i en eventyrbok at slik skal det være. 

 

Såså, det finnes sikkert noen lave damer der ute som godtar lave menn... Høyde kommer nok langt bak i køen for de fleste når de velger seg en partner, så kanskje du skal se etter andre årsaksforklaringer på hvorfor det er vanskelig på damefronten... (Antifeministiske holdninger trekker ganske kraftig ned har jeg hørt). 

Jeg vet ikke jeg. Jeg sier bare at oppmerksomheten fra mannfolk ikke har blitt noe mindre i 30 og 40 årene enn det var i 20 årene, og at det er slitsomt å ha det slik når man bare vil være i fred fra det annet kjønn. Du vet, de fleste av oss er faktisk i et forhold og dette blir da uønsket oppmerksomhet. 

Nei, hvorfor sliter så mange med sin psykiske helse? Tenker det har fint lite å gjøre med singellivet iallefall. Slik du ordlegger deg så skulle man tro at hvis man er i forhold så har man god psykisk helse, er man singel så er den dårlig. Slik er det virkelig ikke. https://psykologisk.no/2021/11/mange-foretrekker-singellivet-de-bryter-med-den-tradisjonelle-forestillingen/

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Sier man i fra til HR, blir det som regel løst. Min erfaring, hvertfall.

Og bare som et apropos: to av dem som sitter her inne og sutrer har bilder som signaliserer "jeg er stygg og ingen vil ha meg". Sur gris med oppstoppernese og uflidd kjeltring fra Donald, liksom. Dette pisspreiket om høyde og alle mulige bortforklaringer som impliserer at "vi hadde aldri noen sjanse pga krav her og krav der" er bare en unnskyldning når et elendig selvbilde ender med incelmentalitet og offerrolle.

Venter på neste påstand: "kvinner vil bare ha menn med 25cm stor penis, så jeg som bare har 20cm hadde aldri noen sjanse pga urealistiske krav. Buhuu hyl skrik vræl."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
55 minutes ago, Guest 219e3...fe5 said:

Ja det er helt riktig at jeg ikke takler et menneskesyn hvor man innbiller seg at man skal ha større muligheter og rettigheter her i livet fordi man bare tilfeldigvis ble født med et bestemt forplantningsorgan

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Påpeker man bedritne valg tatt av de med dating-makten, så tror du at man mener at man ikke skal ha like rettigheter? Disse individene som tar bedritne valg, tar disse valgene av fri vilje, om at og om at, og ender ofte opp alene uten å ha fått oppfylt sitt ønske om egen familie fordi de sløste bort tiden på håpet om hunken. Men som den sterke feministen som du er, så ser du selvfølgelig ingen korrelasjon mellom singel-tilværelsen hos disse individene, og psykiske problemer.

1 hour ago, Guest 219e3...fe5 said:

Såså, det finnes sikkert noen lave damer der ute som godtar lave menn...

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Kan være 2 meter høy for min del, spiller ingen rolle. Har ikke noe kompleks her gitt.

1 hour ago, Guest 219e3...fe5 said:

Nei, hvorfor sliter så mange med sin psykiske helse? Tenker det har fint lite å gjøre med singellivet iallefall.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

🫡🤧🙄

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
10 hours ago, Guest 219e3...fe5 said:

Sorry, men for å lære noen noe så må man faktisk ha litt kunnskaper om det man skal lære bort. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Det er jo ikke rart at det går som det gjør med samfunnet når man fornekter virkeligheten i den grad man ser her. Basert på enkelthendelser så oppkonstruerer man en større "Sannhet" og at alle kvinner i dagens samfunn er offer for menns patriarkirske tyranni. Det dere forkynner ligner mer på en spike spenna gal ideologi enn hva samfunnet faktisk er.

Men heldigvis er det stadig færre som forsøker å forkynne denne idiologiske vranglæren dere holder på med. De kvinner som har blitt utsatt for noe får støtte fra alle oss som klarer å skille det som faktisk skjer og ikke skjer. De av oss som ikke generaliserer alt basert på de tilfellene som forekommer.

#Metoo fikk ryddet opp i mye, men det førte også til at mange kvinner utnyttet dette i et maktspill som gjorde at tilliten til kvinner sank betraktelig. På det viset har kvinner også selv sørget for at menn ikke lenger kan stole på kvinner i arbeidssammenheng. Derfor velger mange i arbeidslivet å ha vesentlig større avstand til kvinner og nå sutrer kvinner jaggu meg om dette også.

Og dette er ikke noe jeg "finner på" men slik situasjonen faktisk har blitt med denne heksejakten og galskapen dere holder på med. Dere har skapt et vesentlig kaldere samfunn hvor noen av dere har skapt en avstand dere nå sutrer over.

10 hours ago, knopflerbruce said:

Er du full? Du har fått noe konkret, og velger å ikke besvare det.

Tror ikke ett sekund på disse røverhistoriene dine, heller.

Jeg har ikke fått noe som helst konkret fra deg med mindre du sitter poster på 2 kontoer og trykker like på dine egne innlegg.

Jeg har ikke noe behov for at individer som deg eller de andre som oppfører seg som ideologiske rød-strømper på heksejakt etter å ta -alle menn-, skal tro på noe som helst. Jeg har vitner på alt jeg gjengir her og flere reagerte på kvinnen som holdt på slik forrige helg. Her kunne jeg (hvis jeg var som dere to) valgt å bruke disse vitnene som satt sammen med oss og laget bråk og mye trøbbel for denne kvinnen. Eller vent? Er det slik at menn ikke utsettes for seksuell trakassering når kvinner oppfører seg på samme måte som menn som mister jobben? Gaslighting 2.0? Er det bare menn som skal "straffes"?

Velkommen til #Metoo samfunnet. Dere som har uærlige agenda rundt det har skapt det selv og må leve med det.
Metoo bevegelsen har både avslørt og straffet faktisk maktmisbruk men det har også skapt maktmisbruk.

Måten dere reagerer på når dere blir tatt på senga med at det er en drøss kvinner som oppfører seg like ufyselig som dere mener "kun menn gjør". "Menneh, eh det er jo mange flere menn som gjør det". Det er direkte latterlig. Jeg vet ikke hva slags lim tuber dere leker med.

Nå kan dere lage tråden "Hvorfor er enkelte land populære for kvinner som driver med sexturisme?".   

Endret av Theo343
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (34 minutter siden):

Det er jo ikke rart at det går som det gjør med samfunnet når man fornekter virkeligheten i den grad man ser her. Basert på enkelthendelser så oppkonstruerer man en større "Sannhet" og at alle kvinner i dagens samfunn er offer for menns patriarkirske tyranni. Det dere forkynner ligner mer på en spike spenna gal ideologi enn hva samfunnet faktisk er.

Men heldigvis er det stadig færre som forsøker å forkynne denne idiologiske vranglæren dere holder på med. De kvinner som har blitt utsatt for noe får støtte fra alle oss som klarer å skille det som faktisk skjer og ikke skjer. De av oss som ikke generaliserer alt basert på de tilfellene som forekommer.

#Metoo fikk ryddet opp i mye, men det førte også til at mange kvinner utnyttet dette i et maktspill som gjorde at tilliten til kvinner sank betraktelig. På det viset har kvinner også selv sørget for at menn ikke lenger kan stole på kvinner i arbeidssammenheng. Derfor velger mange i arbeidslivet å ha vesentlig større avstand til kvinner og nå sutrer kvinner jaggu meg om dette også.

Og dette er ikke noe jeg "finner på" men slik situasjonen faktisk har blitt med denne heksejakten og galskapen dere holder på med. Dere har skapt et vesentlig kaldere samfunn hvor noen av dere har skapt en avstand dere nå sutrer over.

Jeg har ikke fått noe som helst konkret fra deg med mindre du sitter poster på 2 kontoer og trykker like på dine egne innlegg.

Jeg har ikke noe behov for at individer som deg eller de andre som oppfører seg som ideologiske rød-strømper på heksejakt etter å ta -alle menn-, skal tro på noe som helst. Jeg har vitner på alt jeg gjengir her og flere reagerte på kvinnen som holdt på slik forrige helg. Her kunne jeg (hvis jeg var som dere to) valgt å bruke disse vitnene som satt sammen med oss og laget bråk og mye trøbbel for denne kvinnen. Eller vent? Er det slik at menn ikke utsettes for seksuell trakassering når kvinner oppfører seg på samme måte som menn som mister jobben? Gaslighting 2.0? Er det bare menn som skal "straffes"?

Velkommen til #Metoo samfunnet. Dere som har uærlige agenda rundt det har skapt det selv og må leve med det.
Metoo bevegelsen har både avslørt og straffet faktisk maktmisbruk men det har også skapt maktmisbruk.

Måten dere reagerer på når dere blir tatt på senga med at det er en drøss kvinner som oppfører seg like ufyselig som dere mener "kun menn gjør". "Menneh, eh det er jo mange flere menn som gjør det". Det er direkte latterlig. Jeg vet ikke hva slags lim tuber dere leker med.

Nå kan dere lage tråden "Hvorfor er enkelte land populære for kvinner som driver med sexturisme?".   

Du "tar ikke noen på senga", og bare finner opp ting som kler misogynien du forfekter. Hvis det er noen som lager en oppkonstruert "sannhet" her, så er det deg. Det du serverer er bare incelprat og kvinnehaterretorikk.

Følgende er blank løgn og har ingen rot i virkeligheten:

Det dere forkynner ligner mer på en spike spenna gal ideologi - jeg hiver den gjerne i retur

Men heldigvis er det stadig færre som forsøker å forkynne denne idiologiske vranglæren dere holder på med. - hvis det er feminisme du mener, så står den fjellstøtt og det går fortsatt fremover på feltet, nettopp fordi den har bred støtte. At metoo ble så stort som det ble, reflekterer jo det. For eksempel. Og videre nå at fødselsratene dropper fordi kvinner ikke gidder være menns fødemaskiner.

kvinner utnyttet dette i et maktspill som gjorde at tilliten til kvinner sank betraktelig - svada og oppspinn. Ingen "utnyttet" dette, og menn generelt har svært stor tillit til kvinner, både på privaten og i jobbsammenheng.

Derfor velger mange i arbeidslivet å ha vesentlig større avstand til kvinner og nå sutrer kvinner jaggu meg om dette også. - nonsense, avstanden er den samme og ingen sutrer. Dokumenter sutringen, om du kan.

Jeg har vitner på alt jeg gjengir her og flere reagerte på kvinnen som holdt på slik forrige helg. - Løgn. Finnes ingen vitner til noe som ikke har skjedd.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, knopflerbruce said:

Du "tar ikke noen på senga", og bare finner opp ting som kler misogynien du forfekter. Hvis det er noen som lager en oppkonstruert "sannhet" her, så er det deg. Det du serverer er bare incelprat og kvinnehaterretorikk.

Følgende er blank løgn og har ingen rot i virkeligheten:

Det dere forkynner ligner mer på en spike spenna gal ideologi - jeg hiver den gjerne i retur

Men heldigvis er det stadig færre som forsøker å forkynne denne idiologiske vranglæren dere holder på med. - hvis det er feminisme du mener, så står den fjellstøtt og det går fortsatt fremover på feltet, nettopp fordi den har bred støtte. At metoo ble så stort som det ble, reflekterer jo det. For eksempel. Og videre nå at fødselsratene dropper fordi kvinner ikke gidder være menns fødemaskiner.

kvinner utnyttet dette i et maktspill som gjorde at tilliten til kvinner sank betraktelig - svada og oppspinn. Ingen "utnyttet" dette, og menn generelt har svært stor tillit til kvinner, både på privaten og i jobbsammenheng.

Derfor velger mange i arbeidslivet å ha vesentlig større avstand til kvinner og nå sutrer kvinner jaggu meg om dette også. - nonsense, avstanden er den samme og ingen sutrer. Dokumenter sutringen, om du kan.

Jeg har vitner på alt jeg gjengir her og flere reagerte på kvinnen som holdt på slik forrige helg. - Løgn. Finnes ingen vitner til noe som ikke har skjedd.

Det er interessant å lese et et slikt svar fra en som kun forkynner rent hat-prat i tråden. I tillegg til hat-prat så tar dere den klassiske vendingen å påstå at andre utfører det dere selv holder på med. I tillegg til en fantastisk dose stråmann strategi. Det er ikke bare latterlig men også trist at dere tror dette har noe som helt for seg. Lykke til med eder og galle mentaliteten. Fortsett med det og se hvor det bringer dere i livet :) Vi andre vet allerede svaret "Det andre kjønnet har skylda, ikke min egen mentalitet!".

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
knopflerbruce skrev (10 timer siden):

"jeg er stygg og ingen vil ha meg". Sur gris med oppstoppernese og uflidd kjeltring fra Donald, liksom. Dette pisspreiket om høyde og alle mulige bortforklaringer som impliserer at "vi hadde aldri noen sjanse pga krav her og krav der" er bare en unnskyldning når et elendig selvbilde ender med incelmentalitet og offerrolle.

Haha, ja, du får virkelig sagt det :rofl:- det er ikke akkurat "de beste bitene i godteskåla" holdningsmessig vi snakker om her. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Theo343 skrev (55 minutter siden):

Det er jo ikke rart at det går som det gjør med samfunnet når man fornekter virkeligheten i den grad man ser her.

Ja, virkelig. Heldigvis så er det bare en liten gruppe menn som holder på slik selv om de får forskning slengt i fleisen. Ikke alle er mottakelig for fakta og forstår forskning, jeg ser den. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
knopflerbruce skrev (19 minutter siden):

Du "tar ikke noen på senga", og bare finner opp ting som kler misogynien du forfekter. Hvis det er noen som lager en oppkonstruert "sannhet" her, så er det deg. Det du serverer er bare incelprat og kvinnehaterretorikk.

Må si du utgjør virkelig et friskt pust i debatten her. Og heldigvis så er de aller fleste menn nærmere opp til deg enn de andre i tråden her. Det hadde vært ordentlig triste saker om holdningene til resten av gjengen her var i flertall. Heldigvis er det bare en liten gruppe menn som er slik, men uansett trist for den enkelte kvinner som møter slike på sin vei...

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest c3557...d1a skrev (18 timer siden):

Ja men det er bare du å gå rundt og fortelle kvinner at de må få barn når de er 20 år med den første og beste fordi menn bare tiltrekkes av tenåringer og unge kvinner så om 10+ år vil ikke mannen like deg lenger men være sammen med deg fordi han ikke vil være alene...

Igjen, jeg er så glad for at jeg er singel.. du aner virkelig ikke. Ja det er en EKSTREM forskjell på kvinner og menn, det skal være sikkert og visst. 

Og til det siste, ja, hva ellers? Menn driter i kvinner. Har dere gjort gjennom hele historien. At du drar inn det der for å finne en forklaring kjøper jeg ikke. Er bare for å drite på kvinner slik 99% av mennene på dette forumet gjør. 

Heller alene enn å leve på verdens verste løgn. Den løgnen er når en mann sier han elsker deg. Helt sykt. Takk for meg. 

Anonymous poster hash: c3557...d1a

Siterte du feil post?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (13 timer siden):

Her snakker du ullent bias vås. Kan du komme med noe konkret? 

Dette beviser jo ditt navlebeskuende perspektiv når du faktisk tror at det ikke finnes kvinner i samfunnet i dag som oppfører seg uakseptabelt eller lite forstående ovenfor sine ansatte. Senest forrige helg måtte jeg be en kvinnelig sjef slutte å ta meg på låret og kneet når vi snakket sammen i hotell loungen.

Helt tydelig din egen feil. Kvinner gjør ikke slikt, må vite.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...