Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

19 minutes ago, Quakecry said:

Vi alle andre ser mellom linjene hvorfor en dame i et samfunn som er flere tiår bak oss blir valgt. Skjønner ikke helt hvorfor det er så gøy å få barn som ser adoptert ut, og også at hun ikke har valgt deg på en naturlig måte. 

????

Jesus fucking Christ, dude. Ku Klux Klan ringte, de har ønske om å rekruttere deg. Seriøst, les hva du selv skriver. Du høres akkurat som en eugeniker og en viss gruppe fra 1930-tallet som snakket noe om en ren rase eller noe. Ærlig talt. Les hva du skriver før du poster. 

Og hva mener du med "valgt på en annen måte"? Skal hun oppsøke deg da eller her i Norge? 

Om det ikke er mannevonden som går i tråden her så er det ren rasisme. Makan, har ikke vært borti slikt hat før. 

6 minutes ago, Guest 219e3...fe5 said:

Vel, du bruker ordet "feminist" som et skjellsord på samme måte som konspirasjonsteoretikere bruker ordet "kvaksine".

Nei, jeg har ikke et ønske om at folk skal være ensomme. Men for å unngå det må man kanskje endre noe med seg selv i stedet for å skylde på alle som ikke vil ha en.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Feminist er ikke akkurat et skjellsord(selv om jeg ikke har noen problem med å bruke det som et), men det har fått en nokså negativ forbindelse med ordet fordi de er rett og slett uspiselige og mannevonde/hatende. Og folk tar mer og mer avstand til disse skrullingene, noe som de fortjener. 

Du sier du ikke vil at folk skal være ensomme, men du vil ikke at folk skal åpne opp mulighetene sine og se utenfor Vesten for en potensiell dame/mann. Du sier en ting men så sier du rett etterpå noe annet som motsier det. Hallo sveitserost, vi møtes igjen. Dobbelstandarder så det ljomer. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 219e3...fe5
Gjest d2074...65a skrev (1 time siden):

Bra jeg bidro til at du fikk litt mer innsikt. Ja kvinner har hovedansvaret for barn og hjem, ikke alt ansvaret som du insinuerer at jeg tror. Se på det fra thai damenes perspektiv. Hvem tror du stiller høyest forventninger til dem? Familien, hvite menn eller thai menn? Minst krav kommer fra hvite menn fordi vi er helt shell shocked av vestlige kvinner. Derfor er vi populær i thailand fordi vi krever minst og bidrar mest til disse thai kvinnene sine liv.

"annen tidsperiode"? Kunne du hørt mer imperialistisk ut? Det skinner klart igjennom at du mangler respekt for andre kulturer enn den vestlige selv om du sikkert ikke ønsker å bli oppfattet slik.

Likevel tror jeg du og jeg forstår hverandre. Jeg har ikke noe ønske om å være stygg med eller kontrollere noen thaidamer. Jeg får bare en bedre deal i Østen enn hos norske feminister. Det er oppsummeringen på hele denne tråden.

Anonymous poster hash: d2074...65a

Nei, ikke imperalistisk 🙃 Mente bare at likestillingen ikke har kommet like langt der som her. Noe som også er grunnen for at du velger å finne deg en dame derfra fremfor her. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest d2074...65a

Du impliserer fortsatt at Norge har kommet lengre enn Thailand og at dette er veien å gå. Altså at Norge er bedre  enn Thailand fordi det er mer feminisme/likestilling her.

Jeg vil påstå det motsatte. Norge og vesten har gått tilbake mens Thailand og Østen fosser frem. Vi holder på dø ut. Pga feminismen og karrierejag vil ikke kvinner ha barn og befolkningstallet går drastisk ned. Det blir sett ned på å være mor og å måtte ta hånd om sitt avkom fremfor å selvrealisere seg selv. Det er en endeløs meg meg meg kultur.

Samtidig har godtroende nisser åpnet opp for storinnvandring fra muslimske land med Malmø som et eksempel på hva som skjer da. Olje som vi tjener penger på skal legges ned og erstattes av noe grønt som må betales av skattebetalere. Vi bytter en inntekt for en utgift. Og som resultat har kronekursen gått rett i gulvet. På 10 år har kronen svekket seg med 50% mot euroen. Med andre ord er vi er blitt 50% fattigere enn våre naboer. Thailand derimot har bedre befolkningsvekst, bedre økonomisk vekst og velstandsutvikling enn Norge og som vi snakker om her - de har et bedre datingmarked og tiltrekker seg horder med vestlige menn som skjønner hvor vesten ender opp.

Hadde feminisme og Norges venstrevridde politikk vært så bra så hadde ikke menn flyktet. Rikingene til Sveits, mannen i gata til Østen. Erstatningen heter Muhammed og jeg ønsker deg oppriktig lykke til med å få han til å godta feminist tullet ditt eller skape milliardbedrifter her 😁

Oppegående nordmenn flytter.

Anonymous poster hash: d2074...65a

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Gjest 219e3...fe5 skrev (21 minutter siden):

Likevel tror jeg du og jeg forstår hverandre. Jeg har ikke noe ønske om å være stygg med eller kontrollere noen thaidamer. Jeg får bare en bedre deal i Østen enn hos norske feminister. Det er oppsummeringen på hele denne tråden.

Ja jeg tror også at vi forstår hverandre. Jeg ønsker å være selvstendig og ta ansvar for egen økonomi og eget liv. Du ønsker å ha et lettest mulig liv og en kvinne som respekterer deg. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Gjest d2074...65a skrev (3 minutter siden):

Du impliserer fortsatt at Norge har kommet lengre enn Thailand og at dette er veien å gå. Altså at Norge er bedre  enn Thailand fordi det er mer feminisme/likestilling her.

Jeg vil påstå det motsatte. Norge og vesten har gått tilbake mens Thailand og Østen fosser frem. Vi holder på dø ut. Pga feminismen og karrierejag vil ikke kvinner ha barn og befolkningstallet går drastisk ned. Det blir sett ned på å være mor og å måtte ta hånd om sitt avkom fremfor å selvrealisere seg selv. Det er en endeløs meg meg meg kultur.

Samtidig har godtroende nisser åpnet opp for storinnvandring fra muslimske land med Malmø som et eksempel på hva som skjer da. Olje som vi tjener penger på skal legges ned og erstattes av noe grønt som må betales av skattebetalere. Vi bytter en inntekt for en utgift. Og som resultat har kronekursen gått rett i gulvet. På 10 år har kronen svekket seg med 50% mot euroen. Med andre ord er vi er blitt 50% fattigere enn våre naboer. Thailand derimot har bedre befolkningsvekst, bedre økonomisk vekst og velstandsutvikling enn Norge og som vi snakker om her - de har et bedre datingmarked og tiltrekker seg horder med vestlige menn som skjønner hvor vesten ender opp.

Hadde feminisme og Norges venstrevridde politikk vært så bra så hadde ikke menn flyktet. Rikingene til Sveits, mannen i gata til Østen. Erstatningen heter Muhammed og jeg ønsker deg oppriktig lykke til med å få han til å godta feminist tullet ditt eller skape milliardbedrifter her 😁

Oppegående nordmenn flytter.

Anonymous poster hash: d2074...65a

Ja, Norge har kommet lenger enn bl.a. Thailand. Ja Norge er bedre enn Thailand for kvinner. Jeg er uenig med deg i at man velger vekk barn fordi man skal selvrealisere seg. Jeg mener at det fint går an å gjøre begge deler. Som nevnt har jeg 5 barn selv. Det blir ikke sett ned på å være mor. Det blir sett ned på å være hjemmeværende mor, det er stor forskjell. 

Vi er dessuten for mange folk på denne planeten, så jeg ser ikke noe grunn til at vi skal føde flere barn. Det virker på noen av dere som kommenterer her at det er helt krise at det ikke blir flere norske barn. Men dette bidrar dere jo sterkt til selv ved å få barn med kvinner som ikke er norske. 

Feminisme er dessuten ikke tull. Det er bare en tanke om at man skal ha like muligheter uavhengig av kjønn. 

Du glemte forresten å nevne alle pensjonistene som flytter til Spania når vi snakker om nordmenn som flytter ;)

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest d2074...65a skrev (2 timer siden):

Minst krav kommer fra hvite menn fordi vi er helt shell shocked av vestlige kvinner

Jeg kjenner ikke noen hvit mann som går rundt og er "shell shocked" av vestlige kvinner. Personlig fatter jeg ikke sjarmen med et forhold hvor den ene parten sitter på "makten", jeg vil nesten si at jeg er litt "shell shocked" over at noen i det hele tatt liker det. Det betyr ikke at jeg dømmer. Jeg tipper thai kvinnene ofte får et bedre liv, men ikke alltid, og jeg tror den vestlige mannen får det han vil ha. Men for meg hadde det vært et digert problem å hele tiden vite at "hun henger med meg fordi hun er takknemlig og trenger meg, hun har ikke alternativ", og ikke "hun henger med meg fordi hun velger det helt fritt selv". Men vi er alle forskjellige.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
HowardGayle skrev (4 minutter siden):

Jeg kjenner ikke noen hvit mann som går rundt og er "shell shocked" av vestlige kvinner. Personlig fatter jeg ikke sjarmen med et forhold hvor den ene parten sitter på "makten", jeg vil nesten si at jeg er litt "shell shocked" over at noen i det hele tatt liker det. Det betyr ikke at jeg dømmer. Jeg tipper thai kvinnene ofte får et bedre liv, men ikke alltid, og jeg tror den vestlige mannen får det han vil ha. Men for meg hadde det vært et digert problem å hele tiden vite at "hun henger med meg fordi hun er takknemlig og trenger meg, hun har ikke alternativ", og ikke "hun henger med meg fordi hun velger det helt fritt selv". Men vi er alle forskjellige.

Dette 👍

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest d2074...65a
HowardGayle skrev (3 minutter siden):

Jeg kjenner ikke noen hvit mann som går rundt og er "shell shocked" av vestlige kvinner. Personlig fatter jeg ikke sjarmen med et forhold hvor den ene parten sitter på "makten", jeg vil nesten si at jeg er litt "shell shocked" over at noen i det hele tatt liker det. Det betyr ikke at jeg dømmer. Jeg tipper thai kvinnene ofte får et bedre liv, men ikke alltid, og jeg tror den vestlige mannen får det han vil ha. Men for meg hadde det vært et digert problem å hele tiden vite at "hun henger med meg fordi hun er takknemlig og trenger meg, hun har ikke alternativ", og ikke "hun henger med meg fordi hun velger det helt fritt selv". Men vi er alle forskjellige.

Det er ikke tvangsekteskap. Thai kvinner og norske kvinner velger fritt hvem de vil være med.

Thai kvinner har ofte et sterkere incentiv til samhold fordi det gir de en mye høyere materiell levestandard. Kvinnene fra begge land har alternativer. At thai kvinnene er takknemlig er en bra ting. Tror du norske kvinner er med menn uten at de får en slags fordel av det? Økonomisk, psykologisk, sosialt, emosjonelt etc etc. Ingen fordel eller incentiv betyr ingen samhold. Jo sterkere incentiv/fordeler en mann kan gi jo sterkere forhold og mer takknemlig dame. Det høres veldig positivt ut

Anonymous poster hash: d2074...65a

Lenke til kommentar
2 hours ago, Colin. said:

Det har jeg gjort, får ikke noe mer kontakt uansett hva jeg gjør. Jeg kan ikke forandre uførheten, jeg kan ikke forandre høyden og jeg kan ikke forandre utseende i stor grad pga uførheten. 

Ingen ville ha meg og det er helt greit. Nå vil jeg heller ikke ha dem. Så jeg reiser til utlandet og blir møtt som et medmenneske uten fokus på status og fasade, helt greit for meg.

Dette er jo bare copium. Du blir møtt med det pga økonomien og hva du tilbyr, ikke den du er. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Gjest d2074...65a skrev (9 minutter siden):

Det er ikke tvangsekteskap. Thai kvinner og norske kvinner velger fritt hvem de vil være med.

Thai kvinner har ofte et sterkere incentiv til samhold fordi det gir de en mye høyere materiell levestandard. Kvinnene fra begge land har alternativer. At thai kvinnene er takknemlig er en bra ting. Tror du norske kvinner er med menn uten at de får en slags fordel av det? Økonomisk, psykologisk, sosialt, emosjonelt etc etc. Ingen fordel eller incentiv betyr ingen samhold. Jo sterkere incentiv/fordeler en mann kan gi jo sterkere forhold og mer takknemlig dame. Det høres veldig positivt ut

Anonymous poster hash: d2074...65a

Det er ikke et tvangsekteskap nei. Men likevel så vet man ikke helt om man blir valgt av disse kvinner fordi man er man  eller fordi de ikke har et annet alternativ for å få et bra liv. Norske kvinner er stort sett økonomisk uavhengige. Og de trenger heller ikke en mann for å ha det bra psykologisk, sosialt, emosjonelt etc etc... 

Sånn du beskriver det så er det viktigste at man får en dame som er takknemlig. Det er ikke et sterkt forhold, det er et avhengighetsforhold for henne og et maktforhold for mannen. Altså ikke bra eller positivt på noen måte i det hele tatt. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest d2074...65a skrev (3 minutter siden):

Det er ikke tvangsekteskap. Thai kvinner og norske kvinner velger fritt hvem de vil være med.

Thai kvinner har ofte et sterkere incentiv til samhold fordi det gir de en mye høyere materiell levestandard. Kvinnene fra begge land har alternativer. At thai kvinnene er takknemlig er en bra ting. Tror du norske kvinner er med menn uten at de får en slags fordel av det? Økonomisk, psykologisk, sosialt, emosjonelt etc etc. Ingen fordel eller incentiv betyr ingen samhold. Jo sterkere incentiv/fordeler en mann kan gi jo sterkere forhold og mer takknemlig dame. Det høres veldig positivt ut

Anonymous poster hash: d2074...65a

Det kan virke som om du og jeg lever i 2 forskjellige verdener.

Det virker som du mener at "limet" i forhold, det du mener holder folk sammen, er "takknemlighet". Jeg tror, og opplever, at limet kan være gjensidig beundring. En god samtalepartner. En klippe i tøffe tider. En man ønsker å oppleve ting med, som har samme syn på livet og opplevelser som deg. Den du er trygg med. Den du kan fortelle alt. Den du tenner på. Den som kjenner deg. Den som respekterer deg, lytter, oppmuntrer deg. Og da blir man jo takknemlig. Fordi man har funnet akkurat den som er dette. Og så slipper man å tenke "hun er takknemlig fordi jeg gir henne et liv hun ikke kunne hatt uten meg". Man vet hun er takknemlig for at du er deg, og der, isteden. Kanskje jeg er naiv som tror på dette?

Så ja, på takknemlighet synes jeg du både er inne på noe, og veldig langt unna noe. På en gang.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest d2074...65a
Gjest 219e3...fe5 skrev (6 minutter siden):

Det er ikke et tvangsekteskap nei. Men likevel så vet man ikke helt om man blir valgt av disse kvinner fordi man er man  eller fordi de ikke har et annet alternativ for å få et bra liv. Norske kvinner er stort sett økonomisk uavhengige. Og de trenger heller ikke en mann for å ha det bra psykologisk, sosialt, emosjonelt etc etc... 

Sånn du beskriver det så er det viktigste at man får en dame som er takknemlig. Det er ikke et sterkt forhold, det er et avhengighetsforhold for henne og et maktforhold for mannen. Altså ikke bra eller positivt på noen måte i det hele tatt. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Kødder du? Veldig veldig mange i Thailand har et bra liv uten å være gift med en utlending. Dessuten, jeg er ikke eneste utlendingen i Thailand og langt fra den rikeste. Så selvfølgelig er det valgmuligheter.

Er forøvrig mange fattige i Norge. Hørte nettopp Kirkens nødhjelp kalle det en krise. I Norge får man hjelp av nav til et eksistensminimum. I Thailand jobber man gjerne på gården i landsbyen og får hjelp av familien.

Og at kvinner i Norge ikke trenger emosjonell støtte fra mannen sin? Har du så lite selvinnsikt? Men hvorfor er jeg overrasket, det er jo det det synges om: i dont need no man. I can buy myself flowers 😁

Jeg ønsker en kvinne som trenger meg. En kvinne som er åpen, ærlig og takknemlig om at hun trenger meg. At penger er en del av pakken? Selvfølgelig. Det er det overalt også i Norge. Penger blir viktigere jo mindre man har. Ingenting å skamme seg over det. Jeg er glad hvis jeg kan bidra med det - uten at jeg er noe spesielt rik i norsk målestokk.

Anonymous poster hash: d2074...65a

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Gjest d2074...65a skrev (9 minutter siden):

Kødder du? Veldig veldig mange i Thailand har et bra liv uten å være gift med en utlending. Dessuten, jeg er ikke eneste utlendingen i Thailand og langt fra den rikeste. Så selvfølgelig er det valgmuligheter.

Er forøvrig mange fattige i Norge. Hørte nettopp Kirkens nødhjelp kalle det en krise. I Norge får man hjelp av nav til et eksistensminimum. I Thailand jobber man gjerne på gården i landsbyen og får hjelp av familien.

Og at kvinner i Norge ikke trenger emosjonell støtte fra mannen sin? Har du så lite selvinnsikt? Men hvorfor er jeg overrasket, det er jo det det synges om: i dont need no man. I can buy myself flowers 😁

Jeg ønsker en kvinne som trenger meg. En kvinne som er åpen, ærlig og takknemlig om at hun trenger meg. At penger er en del av pakken? Selvfølgelig. Det er det overalt også i Norge. Penger blir viktigere jo mindre man har. Ingenting å skamme seg over det. Jeg er glad hvis jeg kan bidra med det - uten at jeg er noe spesielt rik i norsk målestokk.

Anonymous poster hash: d2074...65a

Som HowardGayle sier her. Vi lever nok i helt forskjellige verdener. 

Jeg sa ikke at kvinner ikke trenger emosjonell støtte fra mannen sin. Jeg sa at kvinner ikke trenger en mann for å ha det emosjonelt bra. 

Men man får jo aldri vite når levestandarden er så forskjellig, altså at hun er fattig og man selv er "rik" om det er personen eller personens penger hun trenger. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest d2074...65a
Gjest 219e3...fe5 skrev (10 minutter siden):

Men man får jo aldri vite når levestandarden er så forskjellig, altså at hun er fattig og man selv er "rik" om det er personen eller personens penger hun trenger. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Jeg er ikke julenissen og deler ut cashgaver hver dag.

Med meg får thaidamen en norsk levestandard hvis vi er i Norge. Om hun er med meg fordi hun vil ha en norsk gjennomsnittlig levestandard? Det kommer jo med en pris. Skal vi bo i Norge smaker maten papp sammenlignet med thaimat. Det er kaldt og jævlig. Folk er introvert og sære. Vi har mange rare rasister og annet som hater å se nordmenn med thaidamer. Ikke kommer hun til å forstå språket og venner og familie er ikke her. Alt det for for hva egentlig. Hva er det som er så gull her sammenlignet med Thailand? En bedre madrass? Større tv? Mer stabil energiforsyning? Det er ikke gull her sammenlignet med Thailand hvis det var det dere trodde.

Skal vi bo i Thailand så må forbruket bli mindre enn i Norge fordi jeg ikke tjener penger i Thailand. Så det blir ikke drinker i skyscraper hver dag. Det blir kanskje en moderat økning eller reduksjon i levestandard jeg kan tilby da avhengig av hennes sosioøkonomiske bakgrunn. For eksempel air conditioning og et billig restaurantbesøk i ny og ne. Så hva er dette pratet ditt om rik?

Uansett, kvinner over hele verden vil ha en partner som tjener mer, har høyere status osv osv fordi de er hypergamous.

Hvorfor skal menn shames når vi prøver å tilby dette til thaidamer? Jo det er fordi norske kvinner er sur over at de ikke blir valgt og at vi ikke vil simpe over de når de kommer i 30årene, har pult 100 dudes og trenger en beta som tjener penger å slå seg ned med. Nei takk, ikke interessert. Dere får kjøpe flere katter og hamstre opp iskrem som om det var dommedag 😁

Anonymous poster hash: d2074...65a

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Gjest d2074...65a skrev (25 minutter siden):

Jeg er ikke julenissen og deler ut cashgaver hver dag.

Med meg får thaidamen en norsk levestandard hvis vi er i Norge. Om hun er med meg fordi hun vil ha en norsk gjennomsnittlig levestandard? Det kommer jo med en pris. Skal vi bo i Norge smaker maten papp sammenlignet med thaimat. Det er kaldt og jævlig. Folk er introvert og sære. Vi har mange rare rasister og annet som hater å se nordmenn med thaidamer. Ikke kommer hun til å forstå språket og venner og familie er ikke her. Alt det for for hva egentlig. Hva er det som er så gull her sammenlignet med Thailand? En bedre madrass? Større tv? Mer stabil energiforsyning? Det er ikke gull her sammenlignet med Thailand hvis det var det dere trodde.

Skal vi bo i Thailand så må forbruket bli mindre enn i Norge fordi jeg ikke tjener penger i Thailand. Så det blir ikke drinker i skyscraper hver dag. Det blir kanskje en moderat økning eller reduksjon i levestandard jeg kan tilby da avhengig av hennes sosioøkonomiske bakgrunn. For eksempel air conditioning og et billig restaurantbesøk i ny og ne. Så hva er dette pratet ditt om rik?

Uansett, kvinner over hele verden vil ha en partner som tjener mer, har høyere status osv osv fordi de er hypergamous.

Hvorfor skal menn shames når vi prøver å tilby dette til thaidamer? Jo det er fordi norske kvinner er sur over at de ikke blir valgt og at vi ikke vil simpe over de når de kommer i 30årene, har pult 100 dudes og trenger en beta som tjener penger å slå seg ned med. Nei takk, ikke interessert. Dere får kjøpe flere katter og hamstre opp iskrem som om det var dommedag 😁

Anonymous poster hash: d2074...65a

Nei, kvinner over hele verden vil ikke ha en partner som tjener mer har høyere status osv. Mange norske kvinner tjener mer enn sine norske menn. Ut fra hva jeg har fått med meg her i tråden så er det visst også noen thai damer som tjener mer enn sine norske menn. 

Norske kvinner er ikke sur fordi de ikke blir valgt. Norske kvinner har allerede valgt bort de mennene med de kvinnefiendtlige holdningene, derfor må disse menn dra til et sted hvor det eneste de har å tilby er penger. 

 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (16 timer siden):

Nei, jeg skylder ikke bare på menn for at det ikke er likt. Faktisk så kan kvinner være skikkelig ille på dette.

De menn jeg reagerer på er de menn som reiser avgårde til utlandet for å finne seg en dame bare fordi de ikke takler at en kvinne skal være likestilt med dem. Og akkurat på det området så ja der skylder jeg på menn, men ikke på alle menn, bare de mennene som besitter disse holdningene.

Dvs man kan fint reise til utlandet og finne seg en dame uten å ha disse holdningene.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Et rimelig snevert sjikt av befokningen du nevner der. Menn som drar til utlandet fordi de ikke takler at en kvinne skal være likestilt. Jeg har aldri møtt en slik i hele mitt liv. Jeg har møtt flere konebankere enn disse, og jeg har møtt flere psykopater enn disse, jeg har møtt flere bevæpnede på tunge droger klare til en "last stand" mot politiet, til og med.

I det hele tatt peke på den gruppen du henviser til virker merkelig, og det kan være du gjør et ikke-problem til et problem.

Jeg mistenker likevel at dette kommer fra et lignende sted som de som tror at menn skiller seg fra en kone som har begynt å tjene for mye penger fordi han ikke takler det. For det kan jo ikke være at kvinnen ser seg "plutselig" som bedre enn denne mannen og mener seg rettferdiggjort til å se etter noe bedre.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Quakecry skrev (13 timer siden):

Vi alle andre ser mellom linjene hvorfor en dame i et samfunn som er flere tiår bak oss blir valgt. Skjønner ikke helt hvorfor det er så gøy å få barn som ser adoptert ut,

Ser adopterte ut..? Klarer du å få barn som ikke ligner deg  i det hele tatt så er det vel andre problemer man har.

Quakecry skrev (13 timer siden):

og også at hun ikke har valgt deg på en naturlig måte. 

Hva mener du med det?

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (13 timer siden):

Vel, du bruker ordet "feminist" som et skjellsord på samme måte som konspirasjonsteoretikere bruker ordet "kvaksine".

Nei, jeg har ikke et ønske om at folk skal være ensomme. Men for å unngå det må man kanskje endre noe med seg selv i stedet for å skylde på alle som ikke vil ha en.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Det er en vesensforskjell på å skylde på at ingen vil ha deg, og å skylde på andre for at de ikke vil ha deg.

Det blir jo hele voldtekstdebatten om igjen da. Dersom noen sier at bekledning kan være innvirkende på utvelgelse av offer så beskylder de altså ikke offeret for å være skyld i at de ble voldtatt. Samme greia her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...