Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

Gjest 219e3...fe5 skrev (8 minutter siden):

Flyforbud til visse steder f.eks. hadde ikke vært så dumt 😉

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Det går ikke, men UDI og politiet kunne nektet de å ta med kone til Norge.

Det er mot menneskerettigheter å nekte folk fri ferdsel. De har politi og myndigheter der nede som tar seg av sånt. Jeg hører også at fengsel i Thailand og Filippinene ikke er like koselige som de norske..

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3l33t3 skrev (4 timer siden):

Kanskje de er mindre sure og motvillige en norske damer.

 

Hvordan går man frem for og få thai dame, må man fysisk ned og hente de?

Alle kvinner vil bli ekstra sure om du er ikke er en selvstendig mann som har ting på plass, feks. penger, status og bra plass å bo. Åj glemte nesten, du må også være minst 185cm høy...

 

Thai kvinne bestiller du på Wish. 

 

 

 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
32 minutes ago, Guest 219e3...fe5 said:

Det er svært få kvinner som "morer seg" og så plutselig i midten av 30 årene finner ut at de skal stifte familie.

Jeg syns nettet flyter over av de. Og appene bekrefter dette, de fleste damer der er mellom 35 og 45. Det er vel da de møter veggen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (1 time siden):

Jeg er vel bare ikke helt enig med deg i at norske bra damer sikter seg inn på de 10 % beste menn. Altså hva som er best mann for meg kan være noe helt annet hva som er best for min(e) venninne(r). Men nå slapp jeg å treffe en mann via en app da, kanskje det er problemet, at det ikke blir helt ekte når man prøver å fremstille seg fra sin beste side over nett.

Jeg syns det er fint at du har funnet en dame du er fornøyd med (og som jeg forstår som også er fornøyd med deg). Ingenting er bedre enn det. Men jeg håper og tror at du også tenker på de utenlandske damer som ikke har vært like heldige som din Philippinske, som dessverre har truffet på menn som ikke har gode hensikter.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5


Jeg vet at dere damer ikke tror det er sånn, eller ikke liker det. Men statistikken lyver ikke. Damene utdanner seg mer enn menn og de sikter høyere uansett. Like barn leker vel best. Sjekk NRK innlegget mitt fra nyhetene.

Tanken med det klasseløse likestilte samfunnet var ikke ment slik, det er jo selvmord. Ideen som var litt naiv var at det ikke har noe å si hvem som tjener mest, vi lever jo slik, kona mi som er utdannet kokk tjener mer enn meg.

De norske damene søker fortsatt menn som tjener mer, vel menn vil vel også Intuitivt at de skal tjene mest, forsørger osv.

Jeg er ikke sint eller bitter for at det er sånn. Det er bare sånn.

Jeg ville ikke vært bitter, men nedfor og ensom om jeg var ungkar resten av livet. Helsa til menn tåler dette mindre enn kvinner.

Så jeg er bare glad jeg møtte kona mi.

 

Takk for at du synes det er fint at vi har hverandre. Det er trist at mange kvinner må på krisesenter, men jeg tror de blir godt ivaretatt av de. Kan jo hende de møter noen ålreite gutter til slutt.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
2 hours ago, Guest 219e3...fe5 said:

Jeg går ut fra at i et forhold der den ene har mye mere penger enn den andre så kan man bruke dette til å få makt over partneren sin. Er vel en grunn for at man reiser til fattige områder for å finne seg en partner.

Du er dessverre helt ute på viddene med dine ekstreme holdninger, synd at de finnes enda. Er du en av disse "kvinner som pusher 50"? 
Eg har forklart at mange finner seg kjæreste når de er på ferie, og asia er veldig populært, ikke bare Thailand. Men eg føler eg snakker til døve ører når eg leser hvilke stigma du har om folk. Du vet at det også går sterkt utover asiatere som har funnet kjæreste med nordmenn sant? At du stakkarsliggjør dem på denne måten, at de er golddiggers med mer. Synes faktisk ingenting om sånne som deg, du minner meg om min mormor på 90. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor er det et relevant tema hvem som tjener mest? De fleste menn tjener ofte mer enn kvinner pga naturlige årsaker, deltid etc for å få ting til å gå opp..

Har liksom kona mi makt over meg fordi hun tjener mest som kokk? Eller er dette en menn er unaturlig onde mens kvinner er engler?
 

Kona mi ble ikke sammen med meg fordi jeg var rik, jeg var sykmeldt tror jeg når vi ble kjent. Og vi var fattige som bare det kun med min AAP, vi var så dårlig stilt at vi ble Kiwi Bob og synes det var morsomt å finne utgåtte varer på Kiwi. Også sendte vi i tillegg 1000kr måneden til familien hennes. (Det var forresten min ide, ikke hennes, hun spurte aldri)

Vi reflekterer alltid over det om vi har noen økonomiske utfordringer Idag, og da ler vi sammen.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
kremt skrev (35 minutter siden):

Jeg syns nettet flyter over av de. Og appene bekrefter dette, de fleste damer der er mellom 35 og 45. Det er vel da de møter veggen. 

Det er da de damene som har funnet seg en mann i 20 årene er drittlei av å slave rundt for mannen. Ungene har flyttet ut og de ser at de ikke trenger en mann. (For noe annet enn sex).

Ellers så passer ikke statistikken så godt med det du sier, da under 10 % av norske damer bor alene når de er 40 år 😜

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar

Det har blitt så mye rart i vesten også nå. "Åpne forhold" og "trekantforhold" osv. Inflasjon i "skal aldri ha barn" og alt mulig greier. Jeg vil gjerne bare ha et gammeldags, tradisjonelt og ganske ukomplisert forhold som ikke overeksponeres i sosiale medier. Ikke at kvinnen skal være underdadig på noen som helst måte, men bare det gode gamle. 

Det enkle er ofte det beste!!

Endret av DukeNukem3d
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 54bc1...2b5
DukeNukem3d skrev (4 minutter siden):

Det har blitt så mye rart i vesten også nå. "Åpne forhold" og "trekantforhold" osv. Inflasjon i "skal aldri ha barn" og alt mulig greier. Jeg vil gjerne bare ha et gammeldags, tradisjonelt og ganske ukomplisert forhold som ikke overeksponeres i sosiale medier. Ikke at kvinnen skal være underdadig på noen som helst måte, men bare det gode gamle. 

Det enkle er ofte det beste!!

Heads up, incomming "anti likestilling og anti feminisme" svada. 

Anonymous poster hash: 54bc1...2b5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
DukeNukem3d skrev (2 minutter siden):

Det har blitt så mye rart i vesten også nå. "Åpne forhold" og "trekantforhold" osv. Inflasjon i "skal aldri ha barn" og alt mulig greier. Jeg vil gjerne bare ha et gammeldags, tradisjonelt forhold. Ikke at kvinnen skal være underdadig på noen som helst måte, men bare det gode gamle. 

Det "gode gamle" er kanskje ikke så godt for kvinner. Sikkert derfor at det er kvinner i likestilte forhold som er de mest fornøyde kvinnene. Forstår veldig godt at menn gjerne ønsker seg "tradisjonelt". I samme undersøkelse viste det seg nemlig at menn som var i ulikestilte (gammeldagse)forhold var de menn som var mest fornøyd. Kanskje ikke så rart at menn er fornøyd når de må gjøre minst. Men kvinner var altså ikle fornøyd av å gjøre mest.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
6 minutes ago, DukeNukem3d said:

Det har blitt så mye rart i vesten også nå. "Åpne forhold" og "trekantforhold" osv. Inflasjon i "skal aldri ha barn" og alt mulig greier. Jeg vil gjerne bare ha et gammeldags, tradisjonelt og ganske ukomplisert forhold som ikke overeksponeres i sosiale medier. Ikke at kvinnen skal være underdadig på noen som helst måte, men bare det gode gamle. 

Det enkle er ofte det beste!!

Så du skal gjøre som du vil, mens hun skal ikke? 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

https://www.ssb.no/sosiale-forhold-og-kriminalitet/levekar/artikler/darligere-livskvalitet-blant-enslige
 

De måler kun aldersgrupper, men det er mange enslige menn og kvinner, og mange som går fra hverandre, samt at både kvinner og menn sliter med fysisk og psykisk helse pga dette.

Menn takler dette litt dårligere, men det er en trend hos begge kjønn at dette er negativt for folkehelsa.

Lenke til kommentar

Kan si min erfaring.
Måten man blir behandlet på av damer fra sørøst-asia kontra norske er som natt og dag.
Jeg var aktiv motstander av å hente damer fra asia.
Så møtte jeg ei fra phillipinene og kommer aldri til å se tilbake til norske damer noe mer.
(møtte hun i norge)

Er ingen av jentene/damene jeg har vert sammen med som har behandlet meg på samme viset.
Jeg har også blitt kjent med flere personer som har funnet kjærligheten med damer fra asia, og alle sier det samme.
Behandler man dem med respekt og kjærlighet for man det tilbake 1000gangen.
Og nei dem er ikke dørmatter.
Kan faktisk være krevende å være sammen med damer fra asia.
Men klarer man å knekke koden er det beste forholdet man kan ha.

Det eneste dem krever er respekt og kjærlighet.
Kan du gi dem det får du det samme tilbake

  • Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
DukeNukem3d skrev (5 minutter siden):

Tuller du? Over halve Oslo er snart enslige. Er det SÅ stor forskjell på by og bygd?

Nei selvfølgelig tuller jeg ikke. Det er riktig at det er flest aleneboende i Oslo. Disse tallene er fra 2020, så kan ha skjedd noe på 3 år, men gir likevel en god pekepinn. 

https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/flere-bor-alene

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (5 minutter siden):

Det "gode gamle" er kanskje ikke så godt for kvinner. Sikkert derfor at det er kvinner i likestilte forhold som er de mest fornøyde kvinnene. Forstår veldig godt at menn gjerne ønsker seg "tradisjonelt". I samme undersøkelse viste det seg nemlig at menn som var i ulikestilte (gammeldagse)forhold var de menn som var mest fornøyd. Kanskje ikke så rart at menn er fornøyd når de må gjøre minst. Men kvinner var altså ikle fornøyd av å gjøre mest.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Faktisk selv om menn er mer enslige og sliter mer pga dette, så er kvinner mest misfornøyd i alle aldersgrupper. Ifølge statistikken.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Eskove skrev (2 minutter siden):


Det eneste dem krever er respekt og kjærlighet.
Kan du gi dem det får du det samme tilbake

Akkurat som norske damer altså. Så hvorfor kan man greie å gi respekt og kjærlighet til en asiat men ikke til en norsk?

 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...