Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?

Anbefalte innlegg

Gjest 219e3...fe5
Shaolyzm skrev (7 minutter siden):

Du har rett i at et fåtall ikke er bra som misbruker, er dårlige menn , utnytter osv.

samtidig så blir man for lett sed ned på og antatt at man er som de bare man nevner at man har et forhold me ei asiatisk. 

Ja, det er veldig trist at det skal være slik. De få ødelegger for mange. Jeg håper du får et godt ekteskap :) 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Duriello skrev (10 minutter siden):

Ja si det? Det er dere som ikke bryr dere om å reagere på den problemstillingen. 😂

Du må seriøst slutte å spre misinformasjon for å sette meg i dårlig lys. ⬇️

Kassettspiller skrev (På 30.1.2025 den 17.56):

Problemet mitt er ikke at dine innlegg fokuserer på partnervold osv.

Problemet er at du får det til å høres ut som at dette gjelder for så mange! Dine innlegg bidrar til at folk holder på fordommene sine mot kvinner fra Asia og deres partnere!

Jeg har tidligere vist deg statistikk på sysselsettingen blant kvinner fra Thailand. ⬇️

Men du skriver innlegg som inneholder fordommer mot meg fordi jeg er religiøs. For ja, du har ingen grunn til å knytte min "fordom" til feminister til meg som religiøs.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (5 minutter siden):

Du må seriøst slutte å spre misinformasjon for å sette meg i dårlig lys. ⬇️

Jeg foretrekker absolutt en fattig asiater fra bøgda som vil gå tilbake i retningen av samme elendige levestandard hun hadde før hun traff meg hvis hun velger å gå fra meg. Det gir et ekstra insentiv for at hun 1. Ikke forlater forholdet og 2.oppfører seg bra i forholdet. Det er win-win for meg. Hvorfor skulle jeg ikke ville tilstrebe et slikt forhold?

Anonymous poster hash: 70a5c...29e

Norske damer skal bare være glad for at thai damer kommer her og lager barn med norske menn.

For det er våres barn som en dag skal vaske deres barnløse romper fordi dere var litt for glad i kaffe latte og karriere fremfor å lage en familie og nå er eggene tørket inn.

Ikke lite frekt å hate oss, men hva kan man forvente av bitre feminister som ikke ble valgt for forhold av norske menn.

Thaidamer er populære fordi de er medgjørlige og det setter vi pris på. Ydmykhet og medgjørlighet er en tapt verdi hos norske kvinner.

Heldigvis for dere er ikke det egenskaper katter bryr seg om så det er bare å gå på dyrebeskyttelsen og hente seg noen kull. Men vær grei, ikke kast kattene ut neste gang det verker nedentil etter en tur for litt tyrkisk mannebein nedi midtøsten. Lykke til da!

Anonymous poster hash: d23dc...2b2

Hun vil ikke gå fra meg heller fordi da er det tilbake til landsbyen i Asia, blakk og arbeidsledig. Hun lærer ikke norsk så hun får ikke permanent oppholdstillatelse, bare midlertidig så lenge hun  ikke kan språket. Så hvis hun  mot formodning vil gå fra meg i fremtiden får hun ikke være her.

Hun har venner fra landet sitt her vi bor, men ingen norske kvinner som venn. Og det er bra for jeg vil ikke at de skal forsøple hjernen hennes med feminisme med det resultat at vi kommer i konflikt.

Anonymous poster hash: 1eb2e...131

Dette er poster fra noen få menn med anonym bruker funksjon fra hvem vet når tilbake i tråden. Hvorfor er det ingen som reagerer på disse?

Dette er det det reageres på.

Men jeg er nå ferdig i denne tråden, så det er ingen vits i å svare.

Dere andre, lykke til ❤️

Endret av Duriello
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg tenker dette er en naturlig slutt på sagaen, temaet er blitt diskutert til døde og diskursen er blitt redusert til personangrep og krangling. 19år lang tråd får holde.
"Live and let live" 

Endret av Uderzo
skriveleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...