Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?

Anbefalte innlegg

Kassettspiller skrev (På 29.1.2025 den 23.13):

For deg er noe feminint så lenge det gjelder ei kvinne. 💀

Ifølge din definisjon er også en guttejente feminin. Bare fordi vi er uenige om definisjonen, så betyr ikke det at du har rett til å påstå at jeg har fordommer bare fordi min mening ikke passer med din merkelige definisjon.

Norske kvinner skiller seg ofte fra kvinner fra Thailand på flere måter. Tidligere har du selv skrevet at kvinner fra Thailand ikke er feminine, så det blir selvmotsigende å hevde at jeg ikke kan mene det motsatte.

Jeg har aldri sagt at en "guttejente" (transperson?) er feminin. Jeg har aldri uttalt meg om disse på den måten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
knopflerbruce skrev (8 minutter siden):

Jeg er hundre ganger mer objektiv enn bortvalgte menn som skal redde sist del av ansikt ved å prøve å få det til å virke som at de har valgt dette selv og at det "bare er preferanser".

Du ble igjen på videregående skole mentalt sett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (25 minutter siden):

Jeg har ikke sett tegn til at noen her inne har kjæreste, for å være ærlig. Rett og slett fordi det ikke er det som er topic.

Men jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg skulle ønske å date noen av disse du refererer til. Som mange single menn erfarer, så forventer kvinner at mannens bidrag til hennes liv skal være netto positivt, og at det skal litt mer til enn å tjene penger og mekke takrenna for å bli definert som en slik person. Det samme gjelder oss menn når vi leter etter kvinner, og de du refererer til er sikkert SNILLE og HYGGELIGE, men de tilfører ingenting av substans eller relevans i mitt liv. Det er ikke nok å eksistere og ha rett sett genitalia.

Jeg har ellers lyst å hive ballen i retur her. Det er Thailand ditt og Filippinene datt. Tenk om noen av dere hadde prøvd en kvinne fra Chile, Gambia, Australia, eller andre steder på jorden fremfor å gå i det samme sporet? Det er litt rart at "se til utlandet" alltid ender opp med det samme snevre utvalget som ikke dekker en brøkdel av verdens nasjonaliteter.

Det er nok et godt spørsmål, for meg var det litt tilfeldig at det ble Filippinene for min del, det var kvinner fra Indonesia, Vietnam, Kenya, Mexico og Tanzania som skrev til meg på denne datingappen som var hyggelige. 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (52 minutter siden):

Jada, helt sikkert. Sier du, som ikke engang kom deg ut av videregående.

DukeNukem3d skrev (1 time siden):

Synes ikke helt dette er konstruktivt, det er også folk som liker Asiatiske damer som er godt utdannet. Jeg er selv Ingeniør , så dette er vell litt på et lavt nivå.

Endret av Shaolyzm
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Shaolyzm skrev (9 minutter siden):

Synes ikke helt dette er konstruktivt, det er også folk som liker Asiatiske damer som er godt utdannet. Jeg er selv Ingeniør , så dette er vell litt på et lavt nivå.

Du er ikke tilfeldigvis en av de som ga tommel opp til han som startet "videregåendepraten"?

DukeNukem3d skrev (34 minutter siden):

knopflerbruce skrev (19 minutter siden):

Jada, helt sikkert. Sier du, som ikke engang kom deg ut av videregående.

Syns du kunne ha sitert dem begge, når du først skal påpeke barnsligheter.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (8 minutter siden):

Du er ikke tilfeldigvis en av de som ga tommel opp til han som startet "videregåendepraten"?

Nei, jeg synes hele den praten var unødvendig. Ikke konstruktivt.

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Shaolyzm skrev (6 minutter siden):

Nei, jeg synes hele den praten var unødvendig. Ikke konstruktivt.

Ok, da er vi enige om det.

Lenke til kommentar
Martelè skrev (24 minutter siden):

Jeg føler det er passende å sitere Bibelen her :laugh:

"Hvorfor ser du flisen i ditt brors øye, men ikke planken i ditt eget?"
- Lukas 6:41

Den kan pent brukes for flere i tråden her. 😁

Forøvrig et bra sitat.👍

Meningen bak sitatet for den del ;

Jesus has told His followers to love and forgive their enemies instead of judging and condemning them.

Endret av Duriello
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Duriello skrev (10 minutter siden):

Forøvrig et bra sitat.👍

Jeg er sikker på at 219e3 setter stor pris på at du er her, bidrar og kan fordele skyld og sånn litt ❤️I mitt tilfelle selvsagt med rette.

Det er flott, ekte netthelter trenger vi mer av.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Duriello skrev (2 minutter siden):

Forøvrig et bra sitat.👍

Joda, det er mange kule greier i Bibelen. Ganske morsom den delen Samuel blir kontaktet av Gud,
men han tror hele tiden at det er kongen som roper på han. Samuel løper flere ganger frem og tilbake i tempelet 🤣

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
DukeNukem3d skrev (Akkurat nå):

Jeg er sikker på at 219e3 setter stor pris på at du er her, bidrar og kan fordele skyld og sånn litt ❤️I mitt tilfelle selvsagt med rette.

Det er flott, ekte netthelter trenger vi mer av.

Jeg tenker begge sider av debatten har godt av det. 

Det sagt, jeg er langt fra 100% uenig i ting du poster, jeg gir deg oftere tommel opp en ned for å si det sånn.👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Martelè skrev (2 minutter siden):

Joda, det er mange kule greier i Bibelen. Ganske morsom den delen Samuel blir kontaktet av Gud,
men han tror hele tiden at det er kongen som roper på han. Samuel løper flere ganger frem og tilbake i tempelet 🤣

Høres ut som en scene fra Life of Brian! 😂

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...