Shaolyzm Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden DukeNukem3d skrev (3 timer siden): Yep, folk skriver det mest negative de kan komme på på nett. Enklere når du er anonym enn ansikt til ansikt.. Helt klart og de gjør det uten å tenke i det hele tatt. Det er bare å se på kommentarfeltene på vg osv. Det er virkelig dunning kruger effekt der. Der de som kan minst om et tema roper høyest. 2 Lenke til kommentar
Shaolyzm Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Kassettspiller skrev (23 timer siden): Ååå gratulerer! 🥳❣️For en ubeskrivelig følelse det må ha vært av å få det svaret. 🥰 Spennende tider i vente!🌸 Takk for det, gleder meg veldig mye. Må sette igang med litt forskjellig for å forberede nå. Flytte hjemmekontoret til hovedsoverrommet så stedatter får eget romm, fikse reiseforsikring og flybiletter. Jeg har reiseforsikring som også gjelder familie via jobben, men den hjelper de ikke før de er registrert her som fastboende hos meg. Ekstra bagger for å få fraktet litt , karakterutskrifter fra de for å ta med. Pluss endel annet. Gleder meg noe veldig nå, samtidig er jeg glad de får kommet hit på vår/sommer og ikke til vinteren som første møte her ❤️ 1 2 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden https://www.forskning.no/etnisitet-hogskolen-i-innlandet-partner/er-nordmenn-de-mest-rasistiske-i-europa/2040994 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Kassettspiller skrev (6 timer siden): Om fordommene stemmer og er negative (som det gjør her), så er det fortjent å bli satt på plass. 💀 Å si at underdanige kvinner mangler selvtillit og ferdigheter er absolutt ikke tilfelle for flere. Man går jo helst ikke underdanig etter noen man ikke er enig med. Man har jo heller ikke noe behov for å være dominant overfor noen man er enig med. Og den første gjelder mange ting i denne tråden. Du vet nok hva jeg sikter til. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden knopflerbruce skrev (10 minutter siden): Man har jo heller ikke noe behov for å være dominant overfor noen man er enig med. Ei kvinne som er mer dominant enn mannen er ikke feminint. Feminine kvinner verdsetter det pene ved seg, viser omsorg og kler seg feminint osv. Absolutt forståelig hvorfor flere mener at norske kvinner ikke er like feminine som thailandske kvinner. 5 Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Kassettspiller skrev (15 minutter siden): Feminine kvinner verdsetter det pene ved seg, viser omsorg og kler seg feminint osv. Ingenting av dette er motsetninger til å være dominant. Anonymous poster hash: 219e3...fe5 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Gjest 219e3...fe5 skrev (2 minutter siden): Ingenting av dette er motsetninger til å være dominant. Anonymous poster hash: 219e3...fe5 Tips: Det hjelper å lese hele innlegget. 3 Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Tips: Det hjelper å lese hele innlegget. Leste hele innlegget, og svaret er fremdeles det samme. Anonymous poster hash: 219e3...fe5 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Gjest 219e3...fe5 skrev (2 minutter siden): Leste hele innlegget, og svaret er fremdeles det samme. Anonymous poster hash: 219e3...fe5 Ikke mitt problem at du ikke skjønner mine innlegg. 🤷♀️ Jeg skrev egenskaper som er feminine og hva som ikke er fullt så feminint. En del norske kvinner er lite feminine iforhold til kvinner fra Thailand. Sånn er det bare. 3 Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Kassettspiller skrev (11 minutter siden): Tips: Det hjelper å lese hele innlegget. Sagt på en annen måte. En kvinne kan være mer dominant enn mannen sin samtidig som hun er feminin slik som du beskrev feminin over her. Som å verdsette det pene ved seg, være omsorgsfull og kle seg feminint. Anonymous poster hash: 219e3...fe5 Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Ikke mitt problem at du ikke skjønner mine innlegg. Joda, jeg skjønner dem fint. Jeg bare sier at du tar feil. Anonymous poster hash: 219e3...fe5 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Gjest 219e3...fe5 skrev (3 minutter siden): Sagt på en annen måte. En kvinne kan være mer dominant enn mannen sin samtidig som hun er feminin slik som du beskrev feminin over her. Som å verdsette det pene ved seg, være omsorgsfull og kle seg feminint. Anonymous poster hash: 219e3...fe5 Nei, sier du dette! 🤯 Finnes det ulike grader av feminitet? Wow, kunne aldri ha tenkt at dette er mulig! Gjest 219e3...fe5 skrev (2 minutter siden): Joda, jeg skjønner dem fint. Jeg bare sier at du tar feil. Anonymous poster hash: 219e3...fe5 Ingenting feil her. Har allerede forklart innlegget. 🤣⬇️ Kassettspiller skrev (42 minutter siden): Ei kvinne som er mer dominant enn mannen er ikke feminint. Feminine kvinner verdsetter det pene ved seg, viser omsorg og kler seg feminint osv. Absolutt forståelig hvorfor flere mener at norske kvinner ikke er like feminine som thailandske kvinner. 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) Kassettspiller skrev (11 minutter siden): En del norske kvinner er lite feminine iforhold til kvinner fra Thailand. Sånn er det bare. Er dette fordommer du har? 😉 Merk, jeg bare tuller. Tråden får ha en fin kveld, jeg finner senga! Peace! Endret 17 timer siden av Duriello 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Duriello skrev (6 minutter siden): Er dette fordommer du har? 😉 Er ikke en fordom om det faktisk stemmer. 3 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Er ikke en fordom om det faktisk stemmer. Touche! 😁 Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Kassettspiller skrev (12 minutter siden): Nei, sier du dette! 🤯 Finnes det ulike grader av feminitet? Wow, kunne aldri ha tenkt at dette er mulig! Ingenting feil her. Har allerede forklart innlegget. 🤣⬇️ Igjen. Du tar feil om at feminine kvinner ikke kan være dominante. Kjenner flere som er begge deler. Anonymous poster hash: 219e3...fe5 Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Duriello skrev (13 minutter siden): Er dette fordommer du har? 😉 Merk, jeg bare tuller. Tråden får ha en fin kveld, jeg finner senga! Peace! Nattda, sov godt 🥰 Anonymous poster hash: 219e3...fe5 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Gjest 219e3...fe5 skrev (1 minutt siden): Igjen. Du tar feil om at feminine kvinner ikke kan være dominante. Kjenner flere som er begge deler. Anonymous poster hash: 219e3...fe5 ⬇️ Kassettspiller skrev (15 minutter siden): Nei, sier du dette! 🤯 Finnes det ulike grader av feminitet? Wow, kunne aldri ha tenkt at dette er mulig! 2 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Kassettspiller skrev (1 time siden): Ei kvinne som er mer dominant enn mannen er ikke feminint. Feminine kvinner verdsetter det pene ved seg, viser omsorg og kler seg feminint osv. Absolutt forståelig hvorfor flere mener at norske kvinner ikke er like feminine som thailandske kvinner. Du tar helt feil. Dette ER feminint. I alle fall en variant av dette, akkurat som at en mann ikke trenger dominere for å være maskulin. Og, nå sprer du fordommer igjen om norske kvinner. Du har ikke belegg for å mene at de er noe mindre feminine enn thailandske. Om noe, er det du som trekker ned snittet... (men det vil du neppe innrømme, for du er ikke dominant selv, og definerer bare deg selv som fasiten for femininitet). Hele denne sutringen og "kampen" mot fordommer kan du bare gi deg med, du er forlengst avslørt som den i tråden som sprer mest fordommer. Omsorg er like maskulint som det er feminint. Bare å ta en titt på militæret, så ser du det. Gutta som tar vare på hverandre viser like mye omsorg som det kvinner gjør overfor hverandre. Selvfølgelig kler kvinner seg feminint, de er kvinner! Om de går i dress, skjørt eller hva det skal være. 2 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden knopflerbruce skrev (22 minutter siden): Du tar helt feil. Dette ER feminint. I alle fall en variant av dette, akkurat som at en mann ikke trenger dominere for å være maskulin. Og, nå sprer du fordommer igjen om norske kvinner. Du har ikke belegg for å mene at de er noe mindre feminine enn thailandske. Om noe, er det du som trekker ned snittet... (men det vil du neppe innrømme, for du er ikke dominant selv, og definerer bare deg selv som fasiten for femininitet). Hele denne sutringen og "kampen" mot fordommer kan du bare gi deg med, du er forlengst avslørt som den i tråden som sprer mest fordommer. Omsorg er like maskulint som det er feminint. Bare å ta en titt på militæret, så ser du det. Gutta som tar vare på hverandre viser like mye omsorg som det kvinner gjør overfor hverandre. Selvfølgelig kler kvinner seg feminint, de er kvinner! Om de går i dress, skjørt eller hva det skal være. Jeg liker norske damer, men jeg kan bekrefte at thailandske damer er mer feminine. 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå