Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?

Anbefalte innlegg

Sitat

Hun mener at også de som rakker ned på menn som har thaikoner heller ikke gjør det noe lettere.

– De omtales i kommentarfeltene som tapere. At de ikke har sjans på norske kvinner, og derfor skaffer seg thaikoner. Det i seg selv er veldig rasistisk. Som om thailandske kvinner er dårligere eller mindre verdt enn norske hvite kvinner.

https://www.vg.no/nyheter/i/BlgWXE/soestre-tar-oppgjoer-med-nordmenns-fordommer-mot-thaikvinner

Virker relevant for flere av innleggene her. 💔

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kassettspiller skrev (På 11.1.2025 den 2.08):

Helt klart, mange klarer ikke å forstå ting fordi de er korttenkte og tror bare at ting skjer av en enkelt grunn. Mens verden er mer komplisert enn så.

folk har også problemer med å forstå andre kulturer om de ikke har reist, jobbet med folk fra andre kontinenter osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
On 1/11/2025 at 2:08 AM, Kassettspiller said:

Ikke bare thai kvinner.  

Butter har far fra Norge og mor fra Singapore. Han har selv opplevd sin del av rasisme og trakassering fordi moren hans er asiat og han ser asiatisk ut. Har selv merket tegn på «annerledeshet» blant folk når de ser Butter sammen med meg. Folk er kvikke til å dømme. Det er som jeg ikke er like mye verdt fordi jeg ikke er sammen med en «etnisk norsk nordmann» 😞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Peanut skrev (11 minutter siden):

Ikke bare thai kvinner.  

Butter har far fra Norge og mor fra Singapore. Han har selv opplevd sin del av rasisme og trakassering fordi moren hans er asiat og han ser asiatisk ut. Har selv merket tegn på «annerledeshet» blant folk når de ser Butter sammen med meg. Folk er kvikke til å dømme. Det er som jeg ikke er like mye verdt fordi jeg ikke er sammen med en «etnisk norsk nordmann» 😞

Ja er endel folk som ikke tenker i samfunnet. Vi får tenke over at de fleste er gode.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Peanut skrev (6 timer siden):

Ikke bare thai kvinner.  

Ingen har rett til å dømme deg, han eller forholdet deres. 

Rasisme og diskriminering er fullstendig uakseptabelt.

Det viser bare deres sneversyn, ikke noe om dere som mennesker.

Kjærlighet handler jo om hvem vi er for hverandre og det er det viktigste. Du og Butter fortjener å bli møtt med respekt, akkurat som alle andre. 

Dessverre ser jeg en del fordommer her også i denne tråden. Trist. :(

Endret av Kassettspiller
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...