Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

Gjest d23dc...2b2

 

Gjest a838c...333 skrev (16 minutter siden):

Jeg har giftet meg med en filipina selv og kjenner meg veldig igjen i dette. Synes det går veldig fint og liker det veldig bra. Man lærer godt å kjenne og respektere hverandre sammen 

Anonymous poster hash: a838c...333

Ikke glem karaoke, masse masse mat og restmat på fester, høylytt, damene spøker om sine venninners kjønnsorgan, åpen og inkluderende kultur selv overfor fremmede, liker oppmerksomhet osv.

Bare gøy detta her! Tar dette 10/10 ganger fremfor en norsk feminist som maser om husarbeid og som vil hore rundt på byn med venninnene sine i alkoholrus og miniskjørt

Anonymous poster hash: d23dc...2b2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kassettspiller skrev (2 timer siden):

Den fysiske formen henger tett sammen med kroppens utseende, så jo, når du omtaler noen som en potetsekk, kommenterer du faktisk kroppen deres.

Jeg ser ikke poenget med å snakke slik om folk når målet heller burde være å oppmuntre dem til en sunnere livsstil, noe som begge oss er for.

Som sagt så går det helt fint an å ha noen kilo ekstra og fortsatt være i god form. Så sitter jeg heller ikke her og snakker direkte til dem det gjelder, heller - det du henger det opp i er bare en tydeliggjøring av et poeng rundt at det er bedre å ha litt høyere BMI og være i god form enn å være i dårlig form og nærmest undervektig (som BMI ned mot 20 tilsier).

Vi trenger ikke bli tredjepartsfornærmet for ting som ikke angår tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest a838c...333 skrev (2 timer siden):

Det er ikke alle som vil ha veldig tynne damer. Jeg synes damer med litt former og fyldighet er sexy. Har selv filippinsk kone. Er også på 181 cm og 83 kg. Så tror ikke alle passer inn i den beskrivelsen der heller 

Anonymous poster hash: a838c...333

Det er egentlig andre du burde quote, for jeg er veldig klar over at ikke alle må ha en sylslank kropp. Jeg er en av dem, jeg vil bare ha noen som er sunn og i stand til å leve et fysisk aktivt liv. (og derfor puttet jeg meg forøvrig i en posisjon hvor jeg kan levere nettopp det samme, siden det ofte er slik at det man selv investerer tid og krefter i, er noe man setter pris på hos andre)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (46 minutter siden):

Som sagt så går det helt fint an å ha noen kilo ekstra og fortsatt være i god form. Så sitter jeg heller ikke her og snakker direkte til dem det gjelder, heller - det du henger det opp i er bare en tydeliggjøring av et poeng rundt at det er bedre å ha litt høyere BMI og være i god form enn å være i dårlig form og nærmest undervektig (som BMI ned mot 20 tilsier)

Problemet mitt er nedlatende ord mot andre. Ordet potetsekk og det du skrev til @P7SA:

"Men, her er jo cluet: du setter høye BMI-krav til andre, uten å ha en dritt å vise til selv (om jeg leser mellom linjene har ikke du den samme kroppen som det du ber om fra andre)."

Ingen er uenige om at en usunn BMI er problematisk, enten man er undervektig eller overvektig. Men det er et større problem når det kommer til overvekt, fordi det rammer flere mennesker.

Endret av Kassettspiller
  • Liker 3
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (33 minutter siden):

Vi trenger ikke bli tredjepartsfornærmet for ting som ikke angår tråden.

Jo, fordi det er nedlatende mot andre. Jeg bryr meg om folk. Du snakker nedlatende om en gruppe uten noen form for konkrete tall, men trekker frem en episode av en gammel TV-serie? Selvfølgelig angår dette tråden.

knopflerbruce skrev (30 minutter siden):

...med en etterfølgende protest når jeg påpeker at hvis man vil ha en sunn vekt i en partner, bør man klare å matche den samme sunnheten.

(så kan vi jo alltids lure på hvorfor protesten kommer...)

Ja, og?

Her er det snakk om prioriteringer og det varierer gjerne fra person til person. Mange menn foretrekker en slank kvinne, og dette er en påstand som er godt forklart av andre. Hvis en kvinne deler samme oppfatning og kanskje velger en partner med høyere vekst, er det deres valg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (48 minutter siden):

Problemet mitt er nedlatende ord mot andre. Ordet potetsekk og det du skrev til @P7SA:

"Men, her er jo cluet: du setter høye BMI-krav til andre, uten å ha en dritt å vise til selv (om jeg leser mellom linjene har ikke du den samme kroppen som det du ber om fra andre)."

Ingen er uenige om at en usunn BMI er problematisk, enten man er undervektig eller overvektig. Men det er et større problem når det kommer til overvekt, fordi det rammer flere mennesker.

 

Kassettspiller skrev (45 minutter siden):

Jo, fordi det er nedlatende mot andre. Jeg bryr meg om folk. Du snakker nedlatende om en gruppe uten noen form for konkrete tall, men trekker frem en episode av en gammel TV-serie? Selvfølgelig angår dette tråden.

Ja, og?

Her er det snakk om prioriteringer og det varierer gjerne fra person til person. Mange menn foretrekker en slank kvinne, og dette er en påstand som er godt forklart av andre. Hvis en kvinne deler samme oppfatning og kanskje velger en partner med høyere vekst, er det deres valg.

Kan du navngi noen jeg har kalt en potetsekk? At du kaller dette nedlatende er en smule spesielt, især når jeg ikke har beskrevet noe individ eller noe gruppe med det begrepet. Det er ikke en hedersbetegnelse, men det har ingenting med å være nedlatende å gjøre, heller. Dette er bare en avsporing, og det vet du godt. Det jeg sa, om deltakerne i programmet, er at de ikke så ut som styrkeløftere eller maratonløpere - og det må du gjerne motbevise hvis du er uenig, og det er ikke "nedlatende" å påpeke det alle kan se med egne øyne.

Poenget mitt er bare at det samme "mange kvinner foretrekker en slank mann" også gjelder, hvor man setter sammenliknbare preferanser fordi de fleste har en viss aksept for kroppstyper som likner sin egen. Det blir en pussig debatt hvis vi liksom skal sitte her og mene at kvinner i hovedsak liker tykke menn, mens menn i hovedsak liker slanke kvinner. Sånn fungerer det jo bare ikke. "Alle" vil foretrekke slanke personer, mens de som ikke er slanke selv stiller et godt stykke bak i køen. Normalt sett. For hvert kvinnelig unntak du nevner, kan jeg nevne en mann som er et unntak fra "liker slanke kvinner"-regelen.

Som påpekt ørten ganger allerede: det er hykleri på et astronomisk nivå om folk med en "uheldig" (for å ikke såre deg eller andre) kropp skal shame norske kvinner (som du pussig nok ikke har noe problem med å lese?) for vekten sin. Det er en dobbeltmoral så stygg at jeg håper de det angår går single resten av livet. Vel unt.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (40 minutter siden):

Kan du navngi noen jeg har kalt en potetsekk?

⬇️

knopflerbruce skrev (9 timer siden):

Men folk tenker kanskje at BMI på 20 og fysikk som en sekk poteter

 

knopflerbruce skrev (40 minutter siden):

At du kaller dette nedlatende er en smule spesielt, især når jeg ikke har beskrevet noe individ eller noe gruppe med det begrepet.

⬇️

knopflerbruce skrev (På 20.10.2024 den 11:39 PM):

Aner ikke om det er noe statistikk på dette, men for å si det sånn - det er ikke akkurat maratonløpere og styrkeløftere (tilsynelatende) som er førsteinntrykket hos dem som er med her:

og

Men folk tenker kanskje at BMI på 20 og fysikk som en sekk poteter

og

menn kan godt ha det å ha en SUNN KROPP som et kriterium, men ikke glem denne trådens bakgrunn som er at når kvinner ber om det samme, så stikker de overvektige og utrente mennene til Thailand fordi de blir valgt bort her hjemme og gneldrer over "kravstorhet" og den uoppnåelige "tiprosenten". 

 

knopflerbruce skrev (40 minutter siden):

Det er ikke en hedersbetegnelse, men det har ingenting med å være nedlatende å gjøre,

Å bli omtalt som en "potetsekk" er negativt.

knopflerbruce skrev (40 minutter siden):

Dette er bare en avsporing, og det vet du godt.

⬇️

Kassettspiller skrev (1 time siden):

Jo, fordi det er nedlatende mot andre. Jeg bryr meg om folk. Du snakker nedlatende om en gruppe uten noen form for konkrete tall, men trekker frem en episode av en gammel TV-serie? Selvfølgelig angår dette tråden

Om du mener dette er en avsporing, har du også selv bidratt til det. Men nei, dette er fullt relevant for tråden, da vi diskuterer menn med koner fra Thailand og mulige årsaker til dette.

knopflerbruce skrev (40 minutter siden):

Poenget mitt er bare at det samme "mange kvinner foretrekker en slank mann" også gjelder, hvor man setter sammenliknbare preferanser fordi de fleste har en viss aksept for kroppstyper som likner sin egen. Det blir en pussig debatt hvis vi liksom skal sitte her og mene at kvinner i hovedsak liker tykke menn, mens menn i hovedsak liker slanke kvinner.

Meningen er å diskutere om dette faktisk er tilfellet.

 

knopflerbruce skrev (40 minutter siden):

Sånn fungerer det jo bare ikke. "Alle" vil foretrekke slanke personer, mens de som ikke er slanke selv stiller et godt stykke bak i køen. Normalt sett. For hvert kvinnelig unntak du nevner, kan jeg nevne en mann som er et unntak fra "liker slanke kvinner"-regelen.

Hvorfor fungerer det ikke? Hvilke unntak?

knopflerbruce skrev (40 minutter siden):

Som påpekt ørten ganger allerede: det er hykleri på et astronomisk nivå om folk med en "uheldig" (for å ikke såre deg eller andre) kropp skal shame norske kvinner (som du pussig nok ikke har noe problem med å lese?) for vekten sin. Det er en dobbeltmoral så stygg at jeg håper de det angår går single resten av livet. Vel unt.

Jeg er tynn, frisk og veldig fornøyd med meg selv. Jeg forstår ikke hvorfor dette skulle såre meg? At du velger å skrive noe nedlatene til en bruker her er på grensen til personangrep. 

Hvem har shamet kvinner i det siste? Vi har diskutert preferanser og at det å ha en sunn kropp er en viktig preferanse for mange.

Endret av Kassettspiller
  • Liker 3
Lenke til kommentar
1 hour ago, Kassettspiller said:

Hvem har shamet kvinner i det siste? Vi har diskutert preferanser og at det å ha en sunn kropp er en viktig preferanse for mange.

Yupp. Må da være lov å påpeke at kvinner i Thailand er slankere og at menn på generelt grunnlag foretrekker slanke, sunne og normalvektige kvinner over overvektige/ mer usunne kvinner. 🤷‍♂️ 

 

2 hours ago, knopflerbruce said:

Som påpekt ørten ganger allerede: det er hykleri på et astronomisk nivå om folk med en "uheldig" (for å ikke såre deg eller andre) kropp skal shame norske kvinner (som du pussig nok ikke har noe problem med å lese?) for vekten sin. Det er en dobbeltmoral så stygg at jeg håper de det angår går single resten av livet. Vel unt.

  

6 hours ago, knopflerbruce said:

Men, her er jo cluet: du setter høye BMI-krav til andre, uten å ha en dritt å vise til selv (om jeg leser mellom linjene har ikke du den samme kroppen som det du ber om fra andre).

Setter jeg høye krav og shamer kvinner nå? Jeg viser til forskningen jeg. Den viser til at norske kvinner har en snittvekt som havner inn i overvektskategorien. Noe som er usunt.

Kvinner de siste årtusener har primært vært slanke/normalvektige. Å sette det som et ønske er helt innafor og ikke noe spesielt høyt krav. Kvinner i Thailand klarer det fint f.eks. At norske kvinner nå har fått en snittvekt som er inne i overvektskategorien er bare et faktum og lite sunt. At dette påvirker attraktivitet tydelig i negativ retning er også et faktum. At kvinner fra Thailand har en snitt BMI som er noen hakk lavere enn norske kvinner er også et faktum. Og at menn langt lettere kan finne seg ei dame med BMI rundtomkring 21 i Thailand er også et faktum.

Men for å ta en oppsummering av mine fæle, "shamende" og hyklerske argumenter.

-Menn foretrekker slanke kvinner. Kvinner i Thailand er i snitt slankere enn i Norge. ❤️

-Det er helt greit å se etter egenskaper i en partner som ikke nødvendigvis speiler det man selv tilbyr. Dette gjelder spesielt hvis man har andre kvaliteter som partneren setter stor pris på. ☺️

(Advarsel. Hykleri på astronomisk nivå. ⬆️)

 

Endret av P7SA
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (2 timer siden):

⬇️

 

⬇️

 

Å bli omtalt som en "potetsekk" er negativt.

⬇️

Om du mener dette er en avsporing, har du også selv bidratt til det. Men nei, dette er fullt relevant for tråden, da vi diskuterer menn med koner fra Thailand og mulige årsaker til dette.

Meningen er å diskutere om dette faktisk er tilfellet.

 

Hvorfor fungerer det ikke? Hvilke unntak?

Jeg er tynn, frisk og veldig fornøyd med meg selv. Jeg forstår ikke hvorfor dette skulle såre meg? At du velger å skrive noe nedlatene til en bruker her er på grensen til personangrep. 

Hvem har shamet kvinner i det siste? Vi har diskutert preferanser og at det å ha en sunn kropp er en viktig preferanse for mange.

Jeg ser ingen navn. Kan du utheve NAVN med fete typer? Jeg sammenliknet to generelle tilfeller av BMI og fysisk form med hverandre, uten å koble den til noen spesifikk person. Det er ingenting å bli furtete over, eller kalle "nedlatende".

Poenget er at hvis man er interessert nok i trening og å holde kroppen ved like til at man ender opp i den kategorien, så setter man pris på om partneren sin har noe av det samme. Gode matcher har ikke vidt forskjellig syn på slike ting. Eller kosthold. Eller ganske mye annet (selv om en sikkert må godta et og annet kompromiss om listen blir lang nok). Så kan gjerne menn som er overvektige ØNSKE SEG en slank kvinne, men det er ikke så ofte det går. De fleste par du ser der ute speiler hverandre, også fysisk.

Du ser fortsatt ikke hykleriet om å ikke gidde ta vare på egen kropp, men ønske det av en partner?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (11 minutter siden):

Jeg ser ingen navn. Kan du utheve NAVN med fete typer? Jeg sammenliknet to generelle tilfeller av BMI og fysisk form med hverandre, uten å koble den til noen spesifikk person.

Hvorfor trenger du et navn? Er det ikke ille nok at du allerede bruker nedlatende ord om en hel gruppe?

knopflerbruce skrev (11 minutter siden):

Det er ingenting å bli furtete over, eller kalle "nedlatende".

Jo, nettopp fordi jeg bryr meg om andre mennesker.

knopflerbruce skrev (11 minutter siden):

Poenget er at hvis man er interessert nok i trening og å holde kroppen ved like til at man ender opp i den kategorien, så setter man pris på om partneren sin har noe av det samme. Gode matcher har ikke vidt forskjellig syn på slike ting.

Det vet jeg, men mennesker er forskjellige og har derfor ulike preferanser.

knopflerbruce skrev (11 minutter siden):

Du ser fortsatt ikke hykleriet om å ikke gidde ta vare på egen kropp, men ønske det av en partner?

Folk må få bestemme selv og får finne seg en partner som deler samme oppfatning. Det er deres valg.

Jeg ser ikke problemet med det, så lenge det ikke skader andre.

Endret av Kassettspiller
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
P7SA skrev (37 minutter siden):

Yupp. Må da være lov å påpeke at kvinner i Thailand er slankere og at menn på generelt grunnlag foretrekker slanke, sunne og normalvektige kvinner over overvektige/ mer usunne kvinner. 🤷‍♂️ 

 

  

Setter jeg høye krav og shamer kvinner nå? Jeg viser til forskningen jeg. Den viser til at norske kvinner har en snittvekt som havner inn i overvektskategorien. Noe som er usunt.

Kvinner de siste årtusener har primært vært slanke/normalvektige. Å sette det som et ønske er helt innafor og ikke noe spesielt høyt krav. Kvinner i Thailand klarer det fint f.eks. At norske kvinner nå har fått en snittvekt som er inne i overvektskategorien er bare et faktum og lite sunt. At dette påvirker attraktivitet tydelig i negativ retning er også et faktum. At kvinner fra Thailand har en snitt BMI som er noen hakk lavere enn norske kvinner er også et faktum. Og at menn langt lettere kan finne seg ei dame med BMI rundtomkring BMI 21 i Thailand er også et faktum.

Men for å ta en oppsummering av mine fæle, "shamende" og hyklerske argumenter.

-Menn foretrekker slanke kvinner. Kvinner i Thailand er i snitt slankere enn i Norge. ❤️

-Det er helt greit å se etter egenskaper i en partner som ikke nødvendigvis speiler det man selv tilbyr. Dette gjelder spesielt hvis man har andre kvaliteter som partneren setter stor pris på. ☺️

(Advarsel. Hykleri på astronomisk nivå. ⬆️)

 

Forskningen viser også at det er bortvalgte menn som reiser til Thailand og henter kone der, ikke menn som enkelt kommer inn i varmen her hjemme - da hadde de valgt det i stedet.

De fleste norske kvinner er forøvrig normalvektige, så hele denne teorien din om at menn ser andre steder fordi norske kvinner er overvektige, er bare svada. Da er det fordi man har blitt valgt bort, for eksempel fordi man er blant andelen overvektige menn. Altså, selv om bare 20% av kvinner skulle vært normalvektige, så skulle det jo være plenty å velge blant for en mann som selv er attraktiv nok.

Jeg lurer litt på hva disse "kvalitetene" du refererer til er. Flink til å mekke takrenner? Forøvrig er det en viss forskjell mellom å "se etter egenskaper" og å kritisere norske kvinner for å være tykke når man ikke er villig til å gjøre noe med overvekten i eget kjønn. Hvis alle så etter en partner som var slankere enn seg selv, ville få personer funnet sammen - forøvrig. Hvis man derimot godtok dem som er som seg selv, derimot...

https://www.ssb.no/helse/artikler-og-publikasjoner/vi-er-kanskje-ikke-sa-overvektige-likevel

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg ser at flere poster innlegg om sine erfaringer med å ha en kone fra Thailand og jeg har lagt merke til at de ofte legger ut dette anonymt.

Det kan selvfølgelig være fordi de ikke ønsker å knytte kontoen sin til privatlivet, men jeg tror også at de kan være redde for de fordommene mange har mot slike menn.

Ved å lese gjennom denne tråden ser jeg fortsatt hvor mange fordommer det er mot slike menn. Det er synd at de opplever dette, bare fordi de har valgt kjærligheten.

Endret av Kassettspiller
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (5 minutter siden):

Hvorfor trenger du et navn? Er det ikke ille nok at du allerede bruker nedlatende ord om en hel gruppe?

Jo, nettopp fordi jeg bryr meg om andre mennesker.

Det vet jeg, men mennesker er forskjellige og har derfor ulike preferanser.

Folk må få bestemme selv og får finne seg en partner som deler samme oppfatning. Det er deres valg.

Jeg ser ikke problemet med det, så lenge det ikke skader andre.

Og hvilken gruppe har jeg brukt et nedlatende navn på?

Neivel. Hykleri går greit, mens å feilaktig anklage meg for å være "nedlatende" over en hypotetisk sammenlikning går bra. Gud bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (4 minutter siden):

Og hvilken gruppe har jeg brukt et nedlatende navn på?

Jeg har faktisk sitert deg i et tidligere innlegg. Les det.

knopflerbruce skrev (5 minutter siden):

Neivel. Hykleri går greit, mens å feilaktig anklage meg for å være "nedlatende" over en hypotetisk sammenlikning går bra.

Det er jo ikke feil når du faktisk gjør det. Får som sagt lese mitt tidligere innlegg en gang til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, knopflerbruce said:

Forskningen viser også at det er bortvalgte menn som reiser til Thailand og henter kone der, ikke menn som enkelt kommer inn i varmen her hjemme 

Link til denne forskningen takk.

 

1 hour ago, knopflerbruce said:

hele denne teorien din om at menn ser andre steder fordi norske kvinner er overvektige, er bare svada. 

Kanskje du bør ta deg tid til å lese det jeg skriver før du anklager meg for svada. Jeg gav nettopp en oppsummering.

"-Menn foretrekker slanke kvinner. Kvinner i Thailand er i snitt slankere enn i Norge. ❤️"

Og i tilfelle det er vanskelig å forstå. Dette er altså bare ett, blant mange argumenter, som gjør at thai-kvinner er populære. Det er langt fra noen full forklaring. Men jeg har altså redegjort for det ene argumentet ved bruk av vitenskap og statistikk.

 

1 hour ago, knopflerbruce said:

Forøvrig er det en viss forskjell mellom å "se etter egenskaper" og å kritisere norske kvinner for å være tykke når man ikke er villig til å gjøre noe med overvekten i eget kjønn. 

 

🤷‍♂️

Hva har dette med trådens tema å gjøre? 

Endret av P7SA
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Rebel-Rider skrev (På 14.9.2006 den 6:57 PM):

Hvorfor er thai-kvinner så populære?

1. De er mer feminine, og har ikke i like stor grad som Vestens kvinner blitt manipulert bort fra sin feminine, kvinnelige "indre natur" ved feminismen.

2. Nordmenn nyter en elevert følelse av selvtillit av å være den antatte rike, eksotiske "frelseren", som kan redde dem fra "fattigdommen" deres (ekte og uforfalsket selvtillit er svært tiltrekkende for den kvinnelige "indre natur" hos alle etnisiteter. Og mange Nordmenn sliter med slik elevert selvtillit blant sine egne, blant annet grunnet feminismens løgner. Én av løgnene er jo at man bør sette kvinner på en pidestall f.eks)

3. Kvinnene der er svært smilende og hyggelige, som ytterligere øker menns tro på seg selv, og at de har "draget" på den aktuelle jenta. Selvtilliten "skyter til værs" i falsk tro... (for det er jo blant annet kulturen der som har skapt den smilende oppførselen til kvinnene, og ikke Nordmannen) men det blir likevel raskt resultater av slik elevert selvtillit.

4. Feminismen har gjort Nordmenn til simper. Simper er frastøtende for kvinners "indre natur", fordi de utstråler usikkerhet, mangel på tro på seg selv, lav selvtillit, prinsippløshet, mangel på integritet, og generell utrygghet. Ved ideologi (løgn) har menn blitt hjernevasket til å nærmest "tilbe" kvinner. Den kvinnelige "indre natur" hater dette. Norske simper skjønner ikke dette og tror at de er nødt til å søke damer der hvor de tror de har "draget"... bl.a i Thailand.

(PS: det er slett ikke sikkert at jeg gidder å svare på alle de virkelighetsfjerne postene som etter all sannsynlighet kommer min vei etter dette. Grunnen er at om man virkelig presterer å være uenig i noe jeg skrev her, så befinner man seg også mest sannsynlig utenfor rekkevidde til å bli tilrettevist uansett...)

 

Endret av Ogalaton
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Ogalaton skrev (4 timer siden):

2. Nordmenn nyter en elevert følelse av selvtillit av å være den antatte rike, eksotiske "frelseren", som kan redde dem fra "fattigdommen" deres

 

Ogalaton skrev (4 timer siden):

Kvinnene der er svært smilende og hyggelige, som ytterligere øker menns tro på seg selv, og at de har "draget" på den aktuelle jenta. Selvtilliten "skyter til værs" i falsk tro...

Enig med deg i disse punktene. Resten av det du har skrevet anser jeg som antifeministisk vrøvl. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...