Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?

Anbefalte innlegg

Slike lister blir ofte kritisert for innholdet, men jeg føler at det er mer akseptert for kvinner å ha flere og strengere krav.

Hvis en mann uttrykker et ønske om en kvinne under 60 kg, blir dette ofte sett ned på av andre. Men krav kvinner har til menns høyde er mer sosialt akseptert.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

Men krav kvinner har til menns høyde er mer sosialt akseptert.

Jeg er 195 cm høy, men hvis jeg hadde hatt tinder og ei dame hadde skrevet "kortvokste sveip venstre" så sveiper jeg venstre jeg og.. Jeg liker ikke sånt overfladisk tøv.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Mitt rigide krav er at damen må være kreativ/kunstnerisk. Dette var nevnt i en tråd tidligere i år haha.
Jeg er klar over at det kan skremme vekk noen, da det kan føles eksklusivt eller elitist.
Men frem til den dag jeg møter en kvinne med eksepsjonell attraksjon, er det best jeg forblir alene i total fred og frihet

Lenke til kommentar
3 hours ago, Kassettspiller said:

Hvis en mann uttrykker et ønske om en kvinne under 60 kg, blir dette ofte sett ned på av andre. Men krav kvinner har til menns høyde er mer sosialt akseptert.

Godt poeng. Og det med høyde kan jo ikke menn gjøre noe med engang. Å ønske seg en slank og sunn kvinne over ei som er lubben/overvektig og som i langt høyere grad kommer til å slite med helsen er helt forståelig og naturlig.

Det med vekt er nok et punkt på listen som gjør at menn gjerne reiser til Asia/Thailand. Norske kvinners vekt har skutt i været, og menn generelt foretrekker slanke kvinner. Ideelt sett under BMI 20 viser en lang rekke studier. Den norske gjennomsnittskvinnen blir nok vurdert som lubben/tjukk. Ihvertfall om menn står for vurderingen. "I gjennomsnitt vurderte mennene partneren som overvektige allerede ved en BMI på 22,5,". Kilde. Kvinner i norge har derimot en snitt BMI på rundt 25,6 avhengig av kilde. Eksempel på en kilde.

Jeg har også lagt merke til at blant norske onlinefeminster så er det blitt en ukultur med å promotere vekt rundt overvektsgrensen som optimalt for helsen. Det til tross flere rapporter om hvor skadelig overvekt er, og hvor mye det koster det norske helsevesenet og samfunnet bare med vanlig overvekt. Eksempel 1 og 2.  Japan f.eks, har blant de slankeste kvinnene i verden, og også blant de som lever lengst. Vi har fått veldig god forskning i senere år at BMI på 20-22 er best rent helsemessig/for å leve lengst. Det basert på en studie av 230 studier som inkluderte 30 millioner mennesker. Norske kvinner ligger i snitt mye høyere. Ikke bare vet vi nå at det er sunt å ha en lavere vekt for å leve lengre. Men også for en rekke sykdommer som kan påvirke livskvalitet. Video proppet full av kilder. (At menn også veier mer enn ideelt er også et faktum, men det er en annen sak som absolutt ikke er relevant for tråden. Nå er det ikke meningen å avspore tråden med å starte en helsedebatt eller noe, derfor jeg bare slenger inn kilder slik at dette ikke bare fremstår som tomme påstander for mennesker som ikke er hverken opplyst eller opplest.)

I asia derimot er det en helt annen kultur og standard når det kommer til vekt. Kvinner holder kroppen mer vedlike. Kulturen er i langt høyere grad å være slank og sunn. Ta vare på kroppen dersom vekten begynner å skli ut. I Norge er det blitt en kultur at lubne og småtjukke kvinner er helt normalt, og når vekten sklir ut, ja da er det mer naturlig å slenge seg på den feministiske bodypositivity bølgen. Det fremfor å ta grep og faktisk få en sunnere og mer attraktiv kropp. Skikkelig bra for kvinnehelse og samfunns økonomien dette. 🙄

Denne holdningen til kropp og vekt gjør selvsagt at slanke thailandske kvinner har blitt  mer populære relativt til visuelt lubne og tjukke kvinner herfra. Jeg tror en del kvinner har fått opp øyene for dette. At menn generelt foretrekker slanke kvinner. Noe de mye lettere finner og får i Thailand. Jeg spekulerer litt at det også er en av mange medvirkende grunner til at visse kvinner ønsker å opprettholde stigma rundt f.eks thailandske kvinner. Hatet mot menn som går for utenlandske kvinner handler til en viss grad om å prøve å opprettholde egen markedsverdi.

Endret av P7SA
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
P7SA skrev (23 minutter siden):

Godt poeng. Og det med høyde kan jo ikke menn gjøre noe med engang. Å ønske seg en slank og sunn kvinne over ei som er lubben/overvektig og som i langt høyere grad kommer til å slite med helsen er helt forståelig.

Det med vekt er nok et punkt på listen som gjør at menn gjerne reiser til Asia/Thailand. Norske kvinners vekt har skutt i været, og menn generelt foretrekker slanke kvinner. Ideelt sett under BMI 20 viser en lang rekke studier. Den norske gjennomsnittskvinnen blir nok vurdert som lubben/tjukk. Ihvertfall om menn står for vurderingen. "I gjennomsnitt vurderte mennene partneren som overvektige allerede ved en BMI på 22,5,". Kilde. Kvinner i norge har derimot en snitt BMI på rundt 25,6 avhengig av kilde. Eksempel på en kilde.

Jeg har også lagt merke til at blant norske onlinefeminster så er det blitt en ukultur med å promotere vekt rundt overvektsgrensen som optimalt for helsen. Det til tross flere rapporter om hvor skadelig overvekt er, og hvor mye det koster det norske helsevesenet og samfunnet bare med vanlig overvekt. Eksempel 1 og 2.  Japan f.eks, har blant de slankeste kvinnene i verden, og også blant de som lever lengst. Vi har fått veldig god forskning i senere år at BMI på 20-22 er best rent helsemessig/for å leve lengst. Det basert på en studie av 230 studier som inkluderte 30 millioner mennesker. Norske kvinner ligger i snitt mye høyere. Ikke bare vet vi nå at det er sunt å ha en lavere vekt for å leve lengre. Men også for en rekke sykdommer som kan påvirke livskvalitet. Video proppet full av kilder. (At menn også veier mer enn ideelt er også et faktum, men det er en annen sak som absolutt ikke er relevant for tråden. Nå er det ikke meningen å avspore tråden med å starte en helsedebatt eller noe, derfor jeg bare slenger inn kilder slik at dette ikke bare fremstår som tomme påstander for mennesker som ikke er hverken opplyst eller opplest.)

I asia derimot er det en helt annen kultur og standard når det kommer til vekt. Kvinner holder kroppen mer vedlike. Kulturen er å være slank og sunn. Ta vare på kroppen dersom vekten begynner å skli ut. I Norge er det blitt en kultur at lubne og småtjukke kvinner er helt normalt, og når vekten sklir ut, ja da er det mer naturlig å slenge seg på den feministiske bodypositivity bølgen. Det fremfor å ta grep og faktisk få en sunnere og mer attraktiv kropp. Skikkelig bra for kvinnehelse og samfunns økonomien dette. 🙄

Denne holdningen til kropp og vekt gjør selvsagt at slanke thailandske kvinner har blitt  mer populære relativt til lubne og tjukke kvinner herfra. Jeg tror en del kvinner har fått opp øyene for dette. At menn generelt foretrekker slanke kvinner. Noe de mye lettere finner og får i Thailand. Jeg spekulerer litt at det også er en av mange medvirkende grunner til at visse kvinner ønsker å opprettholde stigma rundt f.eks thailandske kvinner. Hatet mot menn som går for utenlandske kvinner handler rett og slett om å prøve å opprettholde egen markedsverdi.

Å ta vare på kroppen og helsen er en veldig viktig prioritering og bra preferanse å ha. Det er helt uforståelig at noen promoterer body positivity på en måte som kan føre til usunn helse. Jeg støtter at folk heier på en sunn livsstil og kropp og jeg skulle ønske flere også gjorde det.

Jeg kan ta meg selv som eksempel. Jeg er tynn/slank, men opplever ofte å bli bodyshamet for det. Folk sier jeg er for tynn (noe jeg ikke er; jeg har en sunn kropp) og kommer gjerne med nedlatende kommentarer.

Noen argumenterer for at slikt kroppspress kan føre til dårlig helse, men jeg mener det er bra så lenge det er sunt. Dessuten skulle jeg tro at høydekravet ødelegger mye for flere menns selvbilde, så rart at samme folk sier at høydekrav er innafor, men ikke ønske om en sunn kropp. 

Endret av Kassettspiller
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest a838c...333
Kassettspiller skrev (23 minutter siden):

Å ta vare på kroppen og helsen er en veldig viktig prioritering og bra preferanse å ha. Det er helt uforståelig at noen promoterer body positivity på en måte som kan føre til usunn helse. Jeg støtter at folk heier på en sunn livsstil og kropp og jeg skulle ønske flere også gjorde det.

Jeg kan ta meg selv som eksempel. Jeg er tynn/slank, men opplever ofte å bli bodyshamet for det. Folk sier jeg er for tynn (noe jeg ikke er; jeg har en sunn kropp) og kommer gjerne med nedlatende kommentarer.

Noen argumenterer for at slikt kroppspress kan føre til dårlig helse, men jeg mener det er bra så lenge det er sunt. Dessuten skulle jeg tro at høydekravet ødelegger mye for flere menns selvbilde, så rart at samme folk sier at høydekrav er innafor, men ikke ønske om en sunn kropp. 

Er helt enig med deg angående body positivisme. Om man begynner å si at det er kropspress og kan føre til dårligere helse, betyr ikke det at man i praksis ikke vil gjøre noe for å få bedre helse?. Om det bare handlet om å komme i normal god form og ikke noe ekstremt tynt som noen av modellene i topp modell. 

Anonymous poster hash: a838c...333

Lenke til kommentar
58 minutes ago, Kassettspiller said:

Og disse som bodyshamer deg er vel primært kvinner som har mer fett på kroppen enn deg? Er ihvertfall det som er mest vanlig. Og grunnen er sjelden at de genuint mener du er for tynn.

Istedenfor å slenge inn linker til mer omfattende studier. Grafer forteller mye og raskt, og disse grafene viser mye av det langt bedre studier kommer frem til. Dette er i grunn hva som er normalt for menn å mene om attraktivtet vs BMI. Se på (b). Ei med BMI 18,5 er nesten 3x mer attraktiv enn ei med BMI 35 når menn står for vurderingen.

Plots of attractiveness as function of BMI. Each point represents the... |  Download Scientific Diagram

Men det er ikke bare menn som vet at slanke kvinner er penest. Kvinner ser igrunn det samme selv viser flere studier. Og om man ser på en simpel spørreundersøkelse. Så kommer dette også frem. Den stiplede linjen nedenfor illustrerer hvordan kvinner selvrapporterer attraktivitet vs BMI.

frederick_peplau_lever_2006-pdf-pdf__pag

For å si det på en annen måte. Det fleste kvinner ville vært slankere og vet de hadde vært penere med mindre overskuddsfett på kroppen. Men det er ofte lettere å kritisere kvinner som har en vekt de selv skulle ønske de hadde, enn å faktisk slanke seg til den vekten. Kvinner er ofte fæle når det kommer til den type mobbing og kommentarer. Jeg mener noe av den samme psykologien ligger bak kritikk av thai-kvinner og menn som går etter disse. Istedenfor at visse norske kvinner prøver å gjøre seg mer konkurransedykige mot thai-kvinner så velger heller noen å bruke "shaming" som virkemiddel. Det ved å opprettholde stigma rundt menn som reiser dertil.

Endret av P7SA
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest a838c...333 skrev (22 minutter siden):

Er helt enig med deg angående body positivisme. Om man begynner å si at det er kropspress og kan føre til dårligere helse, betyr ikke det at man i praksis ikke vil gjøre noe for å få bedre helse?. Om det bare handlet om å komme i normal god form og ikke noe ekstremt tynt som noen av modellene i topp modell. 

Jeg tror mange sliter med å skille mellom sunt kroppspress og usunt kroppspress.

• Liker 1
Lenke til kommentar
P7SA skrev (32 minutter siden):

Og disse som bodyshamer deg er vel primært kvinner som har mer fett på kroppen enn deg? Er ihvertfall det som er mest vanlig. Og grunnen er sjelden at de genuint mener du er for tynn.

Det stemmer.

P7SA skrev (32 minutter siden):

For å si det på en annen måte. Det fleste kvinner ville vært slankere og vet de hadde vært penere med mindre overskuddsfett på kroppen. Men det er ofte lettere å kritisere kvinner som har en vekt de selv skulle ønske de hadde, enn å faktisk slanke seg til den vekten. Kvinner er ofte fæle når det kommer til den type mobbing og kommentarer. Jeg mener noe av den samme psykologien ligger bak kritikk av thai-kvinner og menn som går etter disse. Istedenfor at visse norske kvinner prøver å gjøre seg mer konkurransedykige mot thai-kvinner så velger heller flere å bruke "shaming" som virkemiddel.

Det virker som om kvinner liker å konkurrere med hverandre, og dette er nok et resultat av både sosiale og biologiske faktorer. For eksempel kan hormonene (for eks. østrogen) påvirke områder i hjernen som styrer hukommelse og læring, noe som igjen kan påvirke følelsesmessig regulering og atferd.

Usikkerhet blant folk kan også spille en rolle i hvordan noen reagerer, der de kan ty til forsvarsmekanismer som å angripe andre for å føle seg bedre. Selv om dette kan gi en kortsiktig følelse av lettelse, er det ikke en sunn måte å håndtere følelser på på lang sikt. Grafiske data bekrefter at det å være slank ofte gir fordeler når det gjelder hvordan folk oppfatter deg.

Jeg tror mye av det biologiske kan være en årsak til de sosiale faktorene. Det er en grunn til at sosiale medier ofte fremhever pene kvinner, fordi dette oppfattes som biologisk mer attraktivt. Det er ikke til å skjule at sosiale medier har skapt mye press og dessverre finnes det mye usunt press der ute.

Det viktigste er imidlertid at folk tar seg tid til å lese seg opp og lære forskjellene mellom hva som er sunt og usunt. Å kreve at det ikke skal finnes noe form for press tror jeg er en svært usunn tilnærming.

Når det gjelder psykologi, kan det også være en sammenheng, men da reises spørsmålet om hvorfor ikke kvinner velger å endre seg i stedet for å klage. Dem burde skjønne at det ikke hjelper langsiktig.

Endret av Kassettspiller
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest a838c...333
P7SA skrev (38 minutter siden):

Istedenfor å slenge inn linker til mer omfattende studier. Grafer forteller mye og raskt, og disse grafene viser mye av det langt bedre studier kommer frem til. Dette er i grunn hva som er normalt for menn å mene om attraktivtet vs BMI. Se på (b). Ei med BMI 18,5 er nesten 3x mer attraktiv enn ei med BMI 35 når menn står for vurderingen.

Plots of attractiveness as function of BMI. Each point represents the... |  Download Scientific Diagram

Men det er ikke bare menn som vet at slanke kvinner er penest. Kvinner ser igrunn det samme selv viser flere studier. Og om man ser på en simpel spørreundersøkelse. Så kommer dette også frem. Den stiplede linjen nedenfor illustrerer hvordan kvinner selvrapporterer attraktivitet vs BMI.

frederick_peplau_lever_2006-pdf-pdf__pag

For å si det på en annen måte. Det fleste kvinner ville vært slankere og vet de hadde vært penere med mindre overskuddsfett på kroppen. Men det er ofte lettere å kritisere kvinner som har en vekt de selv skulle ønske de hadde, enn å faktisk slanke seg til den vekten. Kvinner er ofte fæle når det kommer til den type mobbing og kommentarer. Jeg mener noe av den samme psykologien ligger bak kritikk av thai-kvinner og menn som går etter disse. Istedenfor at visse norske kvinner prøver å gjøre seg mer konkurransedykige mot thai-kvinner så velger heller noen å bruke "shaming" som virkemiddel. Det ved å opprettholde stigma rundt menn som reiser dertil.

Det kan godt stemme, jeg har en kone fra Filippinene og er stolt over det. Vi er i samme alder 33 og 32 år gamle og jeg har fått meg en stedatter. Når jeg treffer ei jeg liker veldig godt så er det samme for meg hvilket land hun er fra.

Men nesten alltid når jeg ser andre kommentere på temaet om å ha kone herfra så er de alltid negative , snakker om utnyttelse og allt. Blir lei av det men må nesten bare venne meg til at noen skal forsurne og snakke om det lille untaket.

Lenke til kommentar
Gjest a838c...333 skrev (18 minutter siden):

Det kan godt stemme, jeg har en kone fra Filippinene og er stolt over det. Vi er i samme alder 33 og 32 år gamle og jeg har fått meg en stedatter. Når jeg treffer ei jeg liker veldig godt så er det samme for meg hvilket land hun er fra.

Men nesten alltid når jeg ser andre kommentere på temaet om å ha kone herfra så er de alltid negative , snakker om utnyttelse og allt. Blir lei av det men må nesten bare venne meg til at noen skal forsurne og snakke om det lille untaket.

Kos deg med din flotte kone!

Det er ofte tungvint når folk antar ting om andre, men de kjenner ikke dere.

Til syvende og sist har dere det fint sammen og får nok mange flotte år sammen. Det er virkelig en av de beste opplevelsene man kan ha og flere unner dere den gleden. :)

Endret av Kassettspiller
  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Gjest a838c...333
Kassettspiller skrev (17 minutter siden):

Til syvende og sist har dere det fint sammen og får nok mange flotte år sammen. Det er virkelig en av de beste opplevelsene man kan ha og flere unner dere den gleden. :)

Det var veldig hyggelig å høre , du høres ut som en god dame☺️

Lenke til kommentar
Gjest a838c...333
Kassettspiller skrev (22 minutter siden):

Avstandsforhold kan være vanskelig iblant når man savner sin kone, vi venter på familiegjenforening som kan ta 1 år og 4 måneder.  Men snakker med hverandre daglig på chat og videocall.

Har bestillt biletter, drar ned til julen og gleder meg noe veldig til å være med henne i 3 uker igjen. Så har noe å se frem til og det er heldigvis ikke så lenge til ❤️

Lenke til kommentar
Gjest a838c...333 skrev (6 minutter siden):

Avstandsforhold kan være vanskelig iblant når man savner sin kone, vi venter på familiegjenforening som kan ta 1 år og 4 måneder.  Men snakker med hverandre daglig på chat og videocall.

Har bestillt biletter, drar ned til julen og gleder meg noe veldig til å være med henne i 3 uker igjen. Så har noe å se frem til og det er heldigvis ikke så lenge til ❤️

Avstandsforhold høres krevende ut, men det viser at man er villig til å gjøre alt for kjærligheten. Å se noen verdsette sin partner er noe av det fineste som finnes, spesielt i tilfeller som når folk planlegger bryllup eller ser hverandre etter en lang tid fra hverandre.🥰

Jeg håper dere får en flott fremtid sammen og jeg unner alle et godt ekteskap/partnerskap.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (5 timer siden):

Ja men du drar ikke rundt med en teit liste.. å bite negler eller å gå i rare klær er overfladiske ting som lett kan endres..

Det får vel være måte på hvor Shallow og overfladiske man kan være?

Men det er det da INGEN som gjør, heller?

Hvis NRK spør noen, kan en selvsagt lage en liste, men det er ikke en eneste kvinne som går rundt og har en fysisk liste som hun sitter og huker av på.

Hvis noen tror dette er noe som forekommer i nevneverdig grad, har de hørt for mye på manosfæreprat. It's just not a thing.

Tja, hvis man går rundt som en boms og det "lett kan endres", må man jo lure på hvorfor det ikke alt er gjort...? At noen som selv er dyktig til å kle seg (mange kvinner er nettopp det) syns det er en ick/red flag med menn som bryr seg vesentlig mindre er ikke hverken rart eller kritikkverdig. Hvis menn vil ha kvinner som ser bra ut, må de klare å levere på det feltet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (5 timer siden):

Er nok en del som ikke er fra Oslo vest, Bærum eller Asker.

Og så ser vi bare 25 av 1521 punkter.

Jeg bor i en av dem, så var heldig med den :)

Prosentvis er det uansett ikke noen forskjell. I den grad vi kan anta noe om det som vises, er det vel at de har plukket ut det som gir flest reaksjoner, slik at det er rimelig å anta at de øvrive 1496 punktene i alle fall ikke er noe verre enn det vi ser der. Og, det er uansett ikke noen dealbreaker for vedkommende som står bak listen om man har et par av dem (åpenbart).

• Liker 1
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (5 minutter siden):

Hvis NRK spør noen, kan en selvsagt lage en liste, men det er ikke en eneste kvinne som går rundt og har en fysisk liste som hun sitter og huker av på.

Kjenner flere som har en slik liste på mobilen sin. Tror ikke og håper ikke det er representativt da.

knopflerbruce skrev (7 minutter siden):

Tja, hvis man går rundt som en boms og det "lett kan endres", må man jo lure på hvorfor det ikke alt er gjort...? At noen som selv er dyktig til å kle seg (mange kvinner er nettopp det) syns det er en ick/red flag med menn som bryr seg vesentlig mindre er ikke hverken rart eller kritikkverdig. Hvis menn vil ha kvinner som ser bra ut, må de klare å levere på det feltet.

Jo, men det finnes noen merker som andre kan oppfatte som 'icks'. Det er én ting å bry seg om at mannen kler seg bra, men å kritisere helt vanlige klær.

Det blir litt som om en mann ønsker at en kvinne skal bruke parfyme, men synes alle Miss Dior-parfymer er 'ick' bare fordi han ikke liker flaskene.

Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (8 minutter siden):

Jeg bor i en av dem, så var heldig med den :)

Prosentvis er det uansett ikke noen forskjell. I den grad vi kan anta noe om det som vises, er det vel at de har plukket ut det som gir flest reaksjoner, slik at det er rimelig å anta at de øvrive 1496 punktene i alle fall ikke er noe verre enn det vi ser der. Og, det er uansett ikke noen dealbreaker for vedkommende som står bak listen om man har et par av dem (åpenbart).

Tja, vi vet ikke om de andre punktene er verre eller mindre alvorlige, med tanke på at listen kan ha blitt laget lenge før. Kravene samlet sett kan fremstå som en reaksjon.

Vi vet heller ikke noe mer om personen, så det kan være at vedkommende ikke aksepterer noen av de røde flaggene eller 'icks'. Men det spiller egentlig ingen rolle hva hun gjør, det som betyr noe er om dette utvikler seg til en uheldig trend.

Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (5 timer siden):

Slike lister blir ofte kritisert for innholdet, men jeg føler at det er mer akseptert for kvinner å ha flere og strengere krav.

Det er vel mer at når vi diskuterer slike ting som menn, kommer det alltid noen av den ureflekterte sorten inn og sier "menn er visuelle og vil bare ha noen som er snill og pen å se på". Og liknende tøv, så ender man opp med å diskutere det i stedet for hvilke kriterier de mannlige enkeltindividene der ute faktisk ser etter.

Enkelte ting er også vanskelig konkretiserbart. "Be like me", liksom - hva nå enn det egentlig betyr.

Men bare for å ta den med vekt: joda, menn kan godt ha det å ha en SUNN KROPP som et kriterium, men ikke glem denne trådens bakgrunn som er at når kvinner ber om det samme, så stikker de overvektige og utrente mennene til Thailand fordi de blir valgt bort her hjemme og gneldrer over "kravstorhet" og den uoppnåelige "tiprosenten". Dette samtidig som enkelte skal prøve å få det til å virke som at det er mer biologisk riktig for en mann å kreve en slank, ung kvinne som kone enn det er for en kvinne å ha tilsvarende strenge utseendemessige og aldersmessige krav til en mann. Forstå det den som kan.

Det har blitt nevnt mange ganger, ikke bare fra meg, at det er helt greit å kunne levere den samme BMIen selv som den man krever fra sin kone. Er du feit selv, er det tåpelig å skulle kritisere norske kvinner for å være overvektige og usexy, for å si det sånn.

Et relevant spørsmål er også om kvinner faktisk trenger å ha BMI på 20 for å sikre seg en partner. Sannsynligvis ikke, siden mange påstår at "kvinner har makten i datingmarkedet". Da er det jo heller mannen som må finne seg i å optimalisere, mens kvinnen kan tillate seg å la være. Det ligger jo i nettopp det med å ha makt, at man har mer å gå på.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...