Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest 219e3...fe5
fwj__ skrev (37 minutter siden):

Uten "doers" så går samfunnet til helvete, og siden de er beskjedne så orker de ikke drama-queens i livet sitt, da er det kanskje best med thai-kvinner :) 

Kan du være så grei å utdype både hvorfor de beskjedne ikke orker drama - queens i livet sitt, samt hvorfor det da er best med thai - kvinner? Og for å ta videre generaliseringen her, kanskje de beskjedne selv er drama kings? 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Martelè skrev (6 minutter siden):

Desse "do'erne" trenger ledere. Fin balanse. Alle spiller sin rolle

Ja, man må ikke glemme at for at et samfunn skal gå rundt så trenger man mange forskjellige roller. Så lenge man ikke tvinger noen inn i en rolle da ;) 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (25 minutter siden):

Det er da fælt hvor opptatt enkelte er av anonyme brukere her. (ja, jeg vet hvem den anonyme er, men jeg forteller ikke). Det er vel det samme det vel hva som skrives og av hvem.

En del anonyme brukere har det med å komme med ganske "krasse" meninger de ikke vil forbinde med sitt nick, spesielt i en tråd som denne.

Sier ikke at du er en av de, selv om jeg tidvis har hevet et øyenbryn av det du har skrevet og. Oftere enig en uenig med det du skriver.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Duriello skrev (12 minutter siden):

En del anonyme brukere har det med å komme med ganske "krasse" meninger de ikke vil forbinde med sitt nick, spesielt i en tråd som denne.

Sier ikke at du er en av de, selv om jeg tidvis har hevet et øyenbryn av det du har skrevet og. Oftere enig en uenig med det du skriver.

Ok, som nevnt så gikk jeg inn i denne tråden som anonym, og jeg syns det er uredelig å veksle mellom anonym bruker og nick, diskutere med seg selv osv. Om andre også velger å være anonyme, det har jeg ingen problemer med, jeg tenker heller ikke over om de har en spesiell agenda som er årsaken til at de vil være anonyme. 

Ja, jeg vet at jeg til tider kan sette ting veldig på spissen, men målet er ikke annet enn at jeg ønsker at både kvinner og menn skal bli behandlet som likeverdige, selvstendig individer, og ha økonomisk kontroll over sitt eget liv. 

Men altså, jeg ville bare påpeke at beskyldningen mot psykake er feilaktig. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (2 minutter siden):

Ok, som nevnt så gikk jeg inn i denne tråden som anonym, og jeg syns det er uredelig å veksle mellom anonym bruker og nick, diskutere med seg selv osv. Om andre også velger å være anonyme, det har jeg ingen problemer med, jeg tenker heller ikke over om de har en spesiell agenda som er årsaken til at de vil være anonyme. 

Ja, jeg vet at jeg til tider kan sette ting veldig på spissen, men målet er ikke annet enn at jeg ønsker at både kvinner og menn skal bli behandlet som likeverdige, selvstendig individer, og ha økonomisk kontroll over sitt eget liv. 

Men altså, jeg ville bare påpeke at beskyldningen mot psykake er feilaktig. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Jepp. 👍🙂

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...