Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

DukeNukem3d skrev (39 minutter siden):

Ellers tror jeg ikke det er så veldig mange som skriver på forum som kan kalles "Alfa" i virkeligheten. Tror det må være unntaket du. Jeg begynner uansett bli for gammel for slike tullebegrep, man finner ei man liker og så har man det kjekt sammen. Ferdig med det.

Jeg bruker ikke det begrepet. Det blir brukt av gutter som definerer seg som incels. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
leifeinar skrev (1 minutt siden):

Dette her kan nok delvis være rett i alderen 14-19 år. jo eldre du blir jo mindre rellevant blir dette.

Ja, selvfølgelig. Jeg må ha uttalt meg uklart. Det var ikke min mening. Det var i referanse til at jeg fikk incel vibber av "jeg er snill og stille, ingen ville ha meg, de ville ha de kule og bråkete"

Endret av Psykake
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Psykake skrev (3 minutter siden):

Tror ikke du helt fikk med deg poenget. 

Det ble skrevet at ingen ville ha han fordi han var snill og stille. Damene ville ha kule gutter som var rappe I kjeften. 

Dette er hva dagens incels bruker som unnskyldning og bruker begrepet alfa hann som definisjon. 

Du misforstår han litt.

Han prater om da han var tenåring. I tenårene så er alt overfladisk. Jentene går som oftest etter
utseendet, ryktet ditt på skolen og status etc. Så selvsagt er ikke snille og forsiktige gutter populære.
Men dette forandrer seg med alderen og folk blir mer rasjonelle

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Martelè skrev (22 minutter siden):

Du misforstår han litt.

Han prater om da han var tenåring. I tenårene så er alt overfladisk. Jentene går som oftest etter
utseendet, ryktet ditt på skolen og status etc. Så selvsagt er ikke snille og forsiktige gutter populære.
Men dette forandrer seg med alderen og folk blir mer rasjonelle

Hvilken planet lever du på. Samfunnet har aldri vært mer overfladisk enn i dag, uavhengig av aldersgruppe.

Det er vel også en bidragsyter til at underdanige asiatiske damer er attraktivt for de som falt utenfor den ønskede gen-poolen.

 

Og han skriver jo også at han pr daga dato helst drar utenlands for å finne damer, med forkjærlighet for Asia.

 

Endret av Psykake
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Psykake skrev (Akkurat nå):

Hvilken planet lever du på. Samfunnet har aldri vært mer overfladisk enn i dag, uavhengig av aldersgruppe.

Det er vel også en bidragsyter til at underdanige asiatiske damer er attraktivt for de som falt utenfor den ønskede gen-poolen.

Poenget fløy over hodet ditt som vanlig.

Lenke til kommentar
Martelè skrev (6 minutter siden):

Han prater om da han var tenåring. I tenårene så er alt overfladisk. Jentene går som oftest etter
utseendet, ryktet ditt på skolen og status etc. Så selvsagt er ikke snille og forsiktige gutter populære.
Men dette forandrer seg med alderen og folk blir mer rasjonelle

Det forandret seg allerede første dagen da jeg begynte på studier husker jeg 🤭

Lenke til kommentar
Gjest a838c...333
Psykake skrev (26 minutter siden):

Hvilken planet lever du på. Samfunnet har aldri vært mer overfladisk enn i dag, uavhengig av aldersgruppe.

Det er vel også en bidragsyter til at underdanige asiatiske damer er attraktivt for de som falt utenfor den ønskede gen-poolen.

 

Og han skriver jo også at han pr daga dato helst drar utenlands for å finne damer, med forkjærlighet for Asia.

 

Folk som kaller andre for incels og bruker ord som alfa om seg selv er bare søppel etter min mening. Må skryte og snakke andre ned for å selv se bedre ut.  De som faktisk er bra menn er de som viser handling, får seg en god utdannelse, jobber hardt, bygger seg opp, er et godt menneske og vil skaffe seg en familie, ta vare på den og være ansvarlig. 

Allt dette alfa og incel snakket er på barneskole nivå.

Anonymous poster hash: a838c...333

Lenke til kommentar
Gjest a838c...333 skrev (16 minutter siden):

Folk som kaller andre for incels og bruker ord som alfa om seg selv er bare søppel etter min mening. Må skryte og snakke andre ned for å selv se bedre ut.  De som faktisk er bra menn er de som viser handling, får seg en god utdannelse, jobber hardt, bygger seg opp, er et godt menneske og vil skaffe seg en familie, ta vare på den og være ansvarlig. 

Allt dette alfa og incel snakket er på barneskole nivå.

Anonymous poster hash: a838c...333

Kunne ikke vært mer enig

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
DukeNukem3d skrev (9 minutter siden):

Hvorfor kaller du da andre for incels?

Jeg kalte deg ikke for incel. Jeg sa at begrunnelsen ga meg incel vibber. 

"Ingen ville ha meg fordi jeg var snill og stille, de ville bare ha kule gutter som var kjappe i replikken. Å være snill og stille blir ansett som en svakhet"

 

 

Endret av Psykake
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest d76f5...0da
2 hours ago, DukeNukem3d said:

De gutta som jentene likte var like ca like kule og rappe i kjeften som Thomas Giertsen, som var stor på den tiden. Jeg var stille og snill. Ansett som svakheter.

Du var mer stille da du var yngre?
For nå virker du høylytt, og empatien din underutviklet

Anonymous poster hash: d76f5...0da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...