Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

Gjest 219e3...fe5
Gjest a838c...333 skrev (15 timer siden):

Ja det stemmer, jeg synes det er litt lite for å forsørge noen på den inntekten,

Ja, enig med deg i at dette er lite å forsørge noen på. Det holder knapt til 1 person, langt mindre når man er 2 hvis den andre ikke har jobb selv. Men det er kanskje en årsak til at man har lagt seg så lavt, for at nettopp det er såpass mange av de som søker om dette som er i de lavinntektsgruppene som nevnt, slik at også disse skal få mulighet til et godt liv med en partner.  

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 219e3...fe5 skrev (2 timer siden):

Det ble jeg jammen glad for å høre 🥰

Jeg ønsker tross alt ikke å stille med et  svekket lag. Men selv om verken gjetning eller fakta er helt din greie, så finnes det noe for de fleste som de kan bli gode i. Jeg ser du allerede har et stort talent i stråmannsargumentasjon, og at det er flere her som også er helt kanongode på det, så der kunne man ha samlet sammen et sterkt lag som ville gjort det bra. 

Lykke til :) 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Greit nok. Jeg prøvde å imøtekomme deg på dette du sa var stråmannsargumentasjon, men du vil jo ikke. Vanskelig å lese det på noen annen måte enn at du helst vil lese meg som at jeg forsøker bedra deg. Da blir det jo vanskelig å komme noe sted om du ikke imøtekommer forsøk på å rette det opp der det tydeligvis er misforståelser om meningen bak.

Forsåvidt samme metode man benytter for å skape effektive soldater. Man umenneskeliggjør motstanderen slik at ens egne soldater har samvittighet til å skyte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Colin. skrev (31 minutter siden):

Forakten for alle som ikke har identiske meninger om livet som dem står i pannen på dem, og måten de tillegger andre meninger og motiv for å opprettholde status quo.

Ja, nettopp, slik som du skriver om feminister, likestilling og ateister altså. 

 

Colin. skrev (35 minutter siden):

 Ingenting er så fint som et ekteskap der begge parter hedrer sine løfter og ikke gir opp for å være sammen i kjærlighet under Gud. 💝

Typisk! Den du siterer har ikke nevnt gud i det hele tatt... - men igjen så må du blande inn religionen i det meste... 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
fokkeslasken skrev (4 minutter siden):

Greit nok. Jeg prøvde å imøtekomme deg på dette du sa var stråmannsargumentasjon, men du vil jo ikke. Vanskelig å lese det på noen annen måte enn at du helst vil lese meg som at jeg forsøker bedra deg. Da blir det jo vanskelig å komme noe sted om du ikke imøtekommer forsøk på å rette det opp der det tydeligvis er misforståelser om meningen bak.

Forsåvidt samme metode man benytter for å skape effektive soldater. Man umenneskeliggjør motstanderen slik at ens egne soldater har samvittighet til å skyte.

Ja, det er riktig. Det er noe svært lite konstruktivt over det hele, og jeg begynner egentlig å bli lei av å "ligge i skyttergraven" med deg. Jeg sliter med måten du prater på, på meg så blir det for tåkete, og uinteressant. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (2 minutter siden):

Ja, det er riktig. Det er noe svært lite konstruktivt over det hele, og jeg begynner egentlig å bli lei av å "ligge i skyttergraven" med deg. Jeg sliter med måten du prater på, på meg så blir det for tåkete, og uinteressant. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Ryddig nok det. Ærligere enn å implisere at jeg vil bedra deg med vilje hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
fokkeslasken skrev (2 minutter siden):

Ryddig nok det. Ærligere enn å implisere at jeg vil bedra deg med vilje hvertfall.

Takk for det :) Det hender selvsagt at kommentarene er litt mer rett frem og enklere å forholde seg til, slik som denne. Men ofte så lurer jeg på hva du egentlig har ment, og da blir det nesten lettere å forholde seg til dem som er veldig tydelige på hva de mener om feminister og likestilte kvinner. Du, er litt vanskeligere å tolke rett og slett. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Colin. skrev (11 minutter siden):

Det går bra. Gud velsigne deg.

Det er nok ikke mye dette fantasivesenet kan gjøre for meg (eller for noen som helst sånn egentlig). 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Martelè skrev (14 timer siden):

Nåja. Det ironiske er jo at konkurransen aldri har vært lavere enn i dag

Det er korrekt. Da jeg var 18 år så var jeg høy, mørk og kjekk. (Ikke kjekk nå lenger 😂)

Det var ikke bra nok den gangen. De gutta som jentene likte var like ca like kule og rappe i kjeften som Thomas Giertsen, som var stor på den tiden. Jeg var stille og snill. Ansett som svakheter.

Feil person, feil sted og feil tid muligens 😂


Hvis det hadde vært idag så tror jeg at det ville vært enklere å vinne frem, ville blitt en fin profil i sosiale medier.

Endret av DukeNukem3d
Lenke til kommentar

Det handler ikke om å være stille og snill eller liknende, men om å ha selvtillit nok til å vise hvem man er og stå for det. Gjemmer man seg bort, er det ikke rart at andre (inkl. jenter) ikke tar notis av en person. Blir det samme som når du går inn i et rom, den du husker er den som syns og tar plass - ikke den sjenerte. Men, det er jo kun den sjenerte som kan løse det problemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
DukeNukem3d skrev (40 minutter siden):

Det er korrekt. Da jeg var 18 år så var jeg høy, mørk og kjekk. (Ikke kjekk nå lenger 😂)

Det var ikke bra nok den gangen. De gutta som jentene likte var like ca like kule og rappe i kjeften som Thomas Giertsen, som var stor på den tiden. Jeg var stille og snill. Ansett som svakheter.

Feil person, feil sted og feil tid muligens 😂


Hvis det hadde vært idag så tror jeg at det ville vært enklere å vinne frem, ville blitt en fin profil i sosiale medier.

Haha jau, men jeg tenkte på noe annet.
I dag så er det slik at mange unge menn (kanskje ikke i Norge) gjør seg ekstremt uønskede.
For å sette det på kanten: den uføretrygdede og arbeidsledige fyren som tilbringer hver dag på
selvutvikling og lidenskaper, er tusen ganger bedre enn han som scroller seg gjennom Netflix og blir feit dagen lang. Og hvis man har som mål å komme seg ut i
utdanning eller jobb, så er man enda bedre.

Man trenger ikke være perfekt ei av de "top 10%" som er en myte

Endret av Martelè
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Martelè skrev (1 minutt siden):

den uføretrygdede og arbeidsledige fyren som tilbringer hver dag på
selvutvikling og lidenskaper, er tusen ganger bedre enn han som scroller seg gjennom Netflix og blir feit dagen lang. Og hvis man har som mål å komme seg ut i
utdanning eller jobb, så er man enda bedre.

Nå er jo de fleste voksne i Norge per definisjon overvektige. Men ja.

Lenke til kommentar
DukeNukem3d skrev (55 minutter siden):

Det er korrekt. Da jeg var 18 år så var jeg høy, mørk og kjekk. (Ikke kjekk nå lenger 😂)

Det var ikke bra nok den gangen. De gutta som jentene likte var like ca like kule og rappe i kjeften som Thomas Giertsen, som var stor på den tiden. Jeg var stille og snill. Ansett som svakheter.

Incel vibber.  Kun alfa gutta som drar damer. Damene vil ikke ha en snill gentlemann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...