Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

Colin. skrev (17 timer siden):

Ja jøss, lære noen å kjenne, love troskap og så ta del i samleie er skikkelig dårlig holdning assa.

Nei det er helt greit det, men det er ikke en fasit bare fordi du tror det som er skrevet i en eventyrbok faktisk er sant, du kan tru hva faen du vil, men ikke kom her og bank den jævla bibelen din huet på andre bare fordi du har greid å hjernevaske deg selv til å tro at ditt sexløse liv er moralsk bedre, noe det selvfølgelig ikke er. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, skaftetryne32 said:

Nei det er helt greit det, men det er ikke en fasit bare fordi du tror det som er skrevet i en eventyrbok faktisk er sant, du kan tru hva faen du vil, men ikke kom her og bank den jævla bibelen din huet på andre bare fordi du har greid å hjernevaske deg selv til å tro at ditt sexløse liv er moralsk bedre, noe det selvfølgelig ikke er. 

Du er den eneste som blander inn min tro og det du tror er min tro, i innlegget du svarte. Det er du som er besatt som den ateisten du er. Selvfølgelig har jeg mitt eget livssyn som alle andre. At du blir trigget såpass at du må blande inn troen til andre for å score et billig poeng, sier mer om deg enn meg. Alt handler ikke om samleie, men som ateister er det nok vanskelig å finne mening i noe større. Virkelig patetisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
P7SA skrev (1 time siden):

Yepp.

Og for å legge inn litt om kjønnsbalanse i tråden. Om vi tar utgangspunkt i bildet nedenfor, så kan vi se at Norge faktisk er (eller ihvertfall var) helt i toppen når det kommer til forholdet menn vs kvinner. Det er med på å gi en ugunstig ubalanse. Noe som gjør dating markedet enda vanskeligere for menn. Menn som bor på landet har det ofte enda vanskeligere igjen. (Siden mange kvinner flytter til mer sentrale strøk.)

Jeg tenker at menn som finner dame i utlandet gjør alle en tjeneste. Det er noe vi bør heie frem.

Heia Pattaya boys! Go Bamsegutt! Men Per Sandberg sviktet altså til slutt.

Og så har vi slike som Märtha Louise som ødelegger ved å gå motsatt vei. Mang en forlatt nordlending i grisgrendte strøk kunne nok vurdert henne.

Endret av Folkflesk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, skaftetryne32 said:

Du drar det frem hele tiden

Lyver gjør du også. Svakt.

8 minutes ago, Duriello said:

Må man finne mening i noe større? Det er altså ikke nok å bare være, å nyte nuet?

Du kan gjøre som du vil, men etter mitt livssyn så er det ikke nok. Grunnen til at jeg svarer angående dette er pga skaftetrynet er besatt av andres tro og moral, og hele tiden må komme innpå dette for å score billige internett poeng, og i tillegg projiserer han hans egne følelser angående samliv over på andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Colin. skrev (4 minutter siden):

Du kan gjøre som du vil, men etter mitt livssyn så er det ikke nok. Grunnen til at jeg svarer angående dette er pga skaftetrynet er besatt av andres tro og moral, og hele tiden må komme innpå dette for å score billige internett poeng, og i tillegg projiserer han hans egne følelser angående samliv over på andre.

Det er jo litt ironiskt, når det nettopp er dette de fleste kristne gjør, konservative eller ei. 😅

Har ikke det inntrykket at Skaftetryne gjør dette. Men ok..

Lenke til kommentar
1 minute ago, skaftetryne32 said:

Da er vi to i det minste, for det er ingen sannhet i det du sier om ONS, du vet godt hva den trua di er basert på, men bare fortsett å lyv du, til meg og til deg selv.  

STDs, mental uhelse, lavere fruktbarhet, flere single uten egen familie. Alt fakta og statistikk er tilgjengelig. Man trenger ikke være troende for å legge to og to sammen og forstå at dette ikke er bra for et samfunn som helhet. Har man vokst opp uten to tilstedeværende foreldre eller har blitt utsatt for dårlig oppvekst, så har man også større sjanse for å havne i denne spiralen for å døyve smerten man har opplevd. Det blir en coping-mekanisme der man føler man endelig blir møtt med aksept, helt til man igjen blir forlatt og den mentale uhelsen forsterkes. Bare å lese seg opp på emnet. Men skjønner det er behagelig å ikke ønske å reflektere over egne handlinger og bare fortsette i samme egosentriske spor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Dellers skrev (4 timer siden):

Det er vel det at kvinner generelt er populære, og om man ikke har suksess eller finner noen man liker her er det like greit å se andre steder. Hadde jeg ikke hatt barn fra før ser jeg ikke bort fra at jeg kunne vurdert å se dit også. Etter avvisning av absolutt alle jeg har vært på date med de siste årene forstår jeg jo at jeg ikke har en sjanse til å bli kjent med noen her. Det er vondt og vanskelig, så jeg skjønner utrolig godt at andre velger å benytte seg av de mulighetene man har så lenge man er et godt menneske i utgangspunktet. Man lever kun én gang, så det er jo meningsløst å ikke gjøre det man kan for å oppnå lykke.

Men da skjønner du sikkert også at folk som ikke er gode mennesker i utgangspunktet også benytter seg av disse mulighetene? Og at det er derfor vi får avisskriverier som dette: https://www.rights.no/2019/10/dumper-kvinnene-pa-krisesenter/

Jeg er helt enig i at hvis man ikke finner seg en her så bør man lete andre steder. Jeg bare syns det er veldig betenkelig at det er visse steder som er mye mer "interessante" enn andre å søke, og at det helst er der likestillingen ikke har kommet så langt. Hvis man først skal dra til Asia, hvorfor ikke til Japan liksom? som er omtrent like likestilte som Norge? Man "flykter" altså fra steder hvor kvinner blir ansett på som likestilte med menn, til steder som ligger langt tilbake i tid hva angår likestilling. 

I slike tilfeller så handler det rett og slett ikke om at man ikke har sjans her og at kvinnene i Asia er penere, det handler  om at hun skal bli økonomisk avhengig og ikke ha mulighet til å dra hvis hun ikke blir behandlet bra. Altså mer en sånn "hva hun skal gjøre for meg dynamikk" hvor det ikke blir fullt så viktig hva "jeg kan gjøre for henne". Og da får man alt snakk om at "jeg vil ha en kvinne som satser på familien" - men det hun egentlig gjør er å tilpasse livet sitt for mannen, og at hun ofte ender opp med en økonomisk smell pga dette. Vi ser også dette i norske forhold i dag, ved den såkalte kvinnefella. 

 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Colin. skrev (15 minutter siden):

STDs, mental uhelse, lavere fruktbarhet, flere single uten egen familie. Alt fakta og statistikk er tilgjengelig. Man trenger ikke være troende for å legge to og to sammen og forstå at dette ikke er bra for et samfunn som helhet. Har man vokst opp uten to tilstedeværende foreldre eller har blitt utsatt for dårlig oppvekst, så har man også større sjanse for å havne i denne spiralen for å døyve smerten man har opplevd. Det blir en coping-mekanisme der man føler man endelig blir møtt med aksept, helt til man igjen blir forlatt og den mentale uhelsen forsterkes. Bare å lese seg opp på emnet. Men skjønner det er behagelig å ikke ønske å reflektere over egne handlinger og bare fortsette i samme egosentriske spor.

Jeg syns ingenting om ONS selv, men mener fremdeles at religion og det den fører meg seg er mye mer skadelig. 

https://www.dagbladet.no/nyheter/religion-hindrer-likestilling/66092288

https://en.wikipedia.org/wiki/Religion_and_schizophrenia

https://www.forskning.no/filosofiske-fag-religion-overtro/sammenheng-mellom-religios-tro-og-lavere-intelligens/615145

https://www.klikk.no/vitenskap/brannfakkel-i-ny-forskning-religios-oppdragelse-gir-egoistiske-barn-4330067

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Colin. skrev (1 time siden):

STDs, mental uhelse, lavere fruktbarhet, flere single uten egen familie. Alt fakta og statistikk er tilgjengelig.

På hvilken måte beviser dette at ONS er usunt ? Seksuelt overførbare infeksjoner er lett unngått, det er faktisk bra for helsa med litt fysisk kontakt med andre mennesker, mental uhelse hva da ? Det er ikke nok å si ordene for bevise dine påstander. Selve den fysiske akten er faktisk bra for deg, det er god trening. 

 

Colin. skrev (1 time siden):

Man trenger ikke være troende for å legge to og to sammen og forstå at dette ikke er bra for et samfunn som helhet.

Det er ingenting som tyder på at ONS er usunt i seg selv, og dine tanker om hva som er bra for samfunnet er ikke nødvendigvis fasiten om hva som er bra for samfunnet, ditt samfunn er ikke nødvendigvis bra for alle. 

 

Colin. skrev (1 time siden):

Har man vokst opp uten to tilstedeværende foreldre eller har blitt utsatt for dårlig oppvekst, så har man også større sjanse for å havne i denne spiralen for å døyve smerten man har opplevd. Det blir en coping-mekanisme der man føler man endelig blir møtt med aksept, helt til man igjen blir forlatt og den mentale uhelsen forsterkes. Bare å lese seg opp på emnet. Men skjønner det er behagelig å ikke ønske å reflektere over egne handlinger og bare fortsette i samme egosentriske spor.

At noen har et usunt forhold til sex trenger ikke bety at alle har det, de aller fleste greier å tenke selv og de greier å ta vare på seg selv og sine behov. Jeg skjønner at du har dine problemer, men ikke projiser dine problemer på alle andre, ikke alle er som deg. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...