Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

6 minutes ago, knopflerbruce said:

Det du skriver er absurd. Hvis man liker en person er det jo intet mer naturlig enn å like DEN PERSONEN, og leggmuskelen ER jo en del av den personen. Dessuten er det ingen som liker noen over leggmuskler alene. At fysisk fremtoning er en del av en total rundt en PERSON, ja - men alle de tingene som er relevant for kritikken mot denne "hentebrudkulturen" handler jo nettopp om skillet mellom egenskaper ved PERSONEN og eksterne ting som ikke har noe med kjærlighet å gjøre. Å tenne på noens fysiske fremtoning er greit, men ingen tenner på penger fordi man kan sende dem til Bangkok og fø på Bestemor Pang Kang Bam Bang.

Det du skriver er absurd, ved å hevde ONS er sunt. Det er en kvalm praksis, og du tar på deg rollen ved å bedømme hva som har med kjærlighet å gjøre? Haha.

8 minutes ago, Guest 54bc1...2b5 said:

Ble 2 runder ONS med en dame nå i helga. Det er nesten så jeg pent må si at; Jo, det er sundt. ❤️

Anonymous poster hash: 54bc1...2b5

STDs begs to differ. Når alt kommer til alt, så er det fritt valg. Så disse som sløser bort tiden og senere ikke kan få egen familie, trenger da ikke grine sine tårer når de brukte sine viktigste år på dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, knopflerbruce said:

Så du legger til grunn at fordi man ikke definerer seg som feminist, så har man antiholdninger til feminister? Det stemmer jo ikke ellers i samfunnet. De færreste driver med fjellklatring, men det betyr ikke at en majoritet ser på det som negativt. De fleste stemmer på andre partier enn AP, uten at det blir negativt om daten deres stemmer AP.

Menn generelt har ingen problemer med feminister. Akkurat som at kvinner ikke har noe problem med menn som er feminister.

Lytt selv. Aner ikke hvilke miljøer du vanker i. FrP?

Det som er uthevet i innlegget ditt og som du nå argumenter for er noe helt annet enn det du opprinnelig sa.

Det du opprinnelig sa er dette. "De fleste menn syns det er et pluss om noen er en feminist. "

At de fleste menn synes det er et pluss, det er bare tull og oppdiktet svada som ikke har rot i virkeligheten. 

Mindre enn 1/3 av menn er feminister. Folk flest ønsker en partner som er noenlunde lik seg selv på den type ting. Er man ikke feminist, så er den naturlige antagelsen at det er ett pluss om partneren heller ikke er feminist.

Ergo vil det være mer naturlig i si at de fleste menn synes det er et pluss om dama ikke er feminist.

 

Endret av P7SA
La til litt mer tekst/liten endring.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 54bc1...2b5
Colin. skrev (11 minutter siden):

STDs begs to differ. Når alt kommer til alt, så er det fritt valg. Så disse som sløser bort tiden og senere ikke kan få egen familie, trenger da ikke grine sine tårer når de brukte sine viktigste år på dette.

Er ikke verre en å få testa seg det.

Nå er både jeg og hun av typen som ikke skal ha barn da, så null stress det.

 

Anonymous poster hash: 54bc1...2b5

Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (1 time siden):

Menn generelt har ingen problemer med feminister. Akkurat som at kvinner ikke har noe problem med menn som er feminister.

Selv om vi bor i et relativt feministisk land så tilbakeviser flertallet, også kvinner, at de er feminister. Det betyr ikke at de ikke ønsker like rettigheter for kvinner, men at de tilbakeviser den bevegelsen feminist-bevegelsen har blitt.

_105498783_feminist_by_country-nc.png.we

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Martelè skrev (2 timer siden):

Bevisbyrde

Jeg mener at jeg har lest det i en artikkel, og jo, her fant jeg tilbake til artikkelen.

Mange av de norske mennene er oljearbeidere eller sjømenn, som reiser til Thailand i friperiodene. De fleste andre er uføretrygdede eller pensjonerte.

https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/b8GmB/menn-roemmer-fra-norge

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
P7SA skrev (3 timer siden):

En desperat gammel mann som er redd for å tilbringe alderdommen alene tar til takke med ei lubben/tjukk feminist dame på 40+. Å velge partner fra en av de laveste hyllene er et tegn på å være desperat. Å ikke aktivt oppsøke noen utenfor eget nærområde/land er latskap. Spesielt om det finnes så mye bedre damer andre steder.

Hvor kommer denne vrangforestillingen fra sånn egentlig om "feminist, feit og førti". 😂 Hvis jeg tar meg selv som eksempel her så har jeg vært feminist fra rundt 10 - årsalderen, og er det enda. Jeg er slank også. Alder kan ingen gjøre noe med da, så hvis det er sånn at man kun kan ha kvinner i en viss alder samme hvor gammel man selv er, under f.eks 35 - 40, så betyr det at man må bytte dem ut etterhvert, også de fra Thailand, med ei yngre fra Thailand, hvis det er Thailand som er målepunktet her. Det er jo heller ikke slik at man automatisk blir feminist eller feit fordi man runder 40. Men kanskje vi legger forskjellig i det å være feminist, det kan godt hende. En feminist for meg er en som ønsker like rettigheter og muligheter for begge kjønn, og jeg er også sammen med en mann som tenker det samme som meg om hva en feminist er, og han bruker ordet feminist om seg selv. 

Hva er en bedre dame? En som er underkuet og gjør som du selv vil, en som setter sitt eget liv til side for ditt, mens du ikke gjør det samme for henne? Etter hva jeg har forstått så har mange av de som bevisst reiser utenlands et ønske om å slippe unna likestilling, de setter altså seg selv over damen. 

P7SA skrev (3 timer siden):

En mann som aktivt oppsøker ei langt mer attraktiv (både fysisk og mentalt) dame i utlandet er alt annet enn desperat. Viser at han ikke går for hvem som helst og har en viss standard.

Hva legger du i mentalt attraktiv? En hjemmefrue som ikke får utvikle seg mentalt pga hun har løpesnor mellom kjøkken og soverom? 

Jeg vil ikke påstå at hvis man går for en dame i utlandet så har man lav standard. Man har heller ikke lav standard hvis man finner seg en norsk kvinne, feminist eller ikke. Men jeg anser at man selv  er av lav standard hvis eneste mulighet man har for å få seg en dame er å dra på "handletur" for å få tak i en. 

 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...