Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

Gjest c3557...d1a
fokkeslasken skrev (1 time siden):

En teori jeg syns det er rart ikke legges frem er at flere har innsett at kjærlighet bare er falskt. Det har jeg, og det er derfor jeg er singel. Klarer ikke lenger å bli tiltrukket av menn, uansett hvem det er. Blir ikke tiltrukket av kvinner heller, men det har jeg aldri blitt. 

Når man lærer veldig mye om hvor uærlige mennesker er og da sett fra mitt perspektiv som kvinne, hvordan menn egentlig er i mange tilfeller... Da vil man ikke være kjæreste med de. Kompiser, ja, jeg er kjempe glad i kompisene jeg har (har faktisk bare menn som venner), men kjæreste? Nei. Over mitt lik. Har elsket og tapt (til utroskap, selvsagt..) og det får være nok.  

Noen av oss har rett og slett ikke troa lenger, og jeg har snakket med flere som tenker det samme som meg. Jeg tror ikke på kjærligheten. Tror ikke på en mann om han sier til meg at han liker meg og vil være sammen med meg. Der er alltid baktanker, alltid årsaker, det er ikke fordi han faktisk liker meg. Og det syns jeg er så vanvittig, at de kan være så falske og lyve så mye for å få... Ja, jeg vet ikke, mat på bordet, nyvaskede klær og sex? 

Når jeg innså at menn ikke vil ha sex med meg fordi de liker meg, men fordi de liker sex og driter egentlig i hvem de vil ha det med... Nei, det var en stor skuffelse men jeg er glad jeg ikke har hatt sex med mange. 

Så kom ikke her og lur på hvorfor noen kvinner er single. Det er veldig åpenbart. 

Anonymous poster hash: c3557...d1a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
22 hours ago, Guest 219e3...fe5 said:

Enig, så sant dette inkluderer at begge i forholdet for det bedre av å være i forholdet enn å være alene. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Ja, og det har jeg alltid ment... allikevel insinueres det at jeg har dårlige holdninger, og at det er grunnen til at jeg ikke ble vurdert, noe som er en tafatt herseteknikk.

19 hours ago, Guest 219e3...fe5 said:

Eller så tyder det på den dårlige sædkvaliteten norske menn begynner å få. https://www.dn.no/d2/helse/forskning/livsstil/sex/norske-menns-sadkvalitet-er-blant-verdens-darligste/7-1-x_tytimjpo

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Hadde ikke forundret meg om det stemte, når man går på rundgang så er det nok mange slags STDs som kan gjøre sitt til å forringe kvaliteten.

18 hours ago, Guest 219e3...fe5 said:

Tja, har de egentlig det? Altså utkonkurrert seg selv når de aller fleste norske kvinner og norske menn finner hverandre (selv om også endel er single, frivillig eller ufrivillig? )

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Det er ikke "endel"...

9 hours ago, Guest 219e3...fe5 said:

Vel. Du gir en beskrivelse av menn som ikke takler utfordringer og motgang her (som sterke kvinner med egne meninger, selvstendighet hos kvinner osv). Slike menn anser jeg som svake,  og det er ikke i rart  i det hele tatt at de blir valgt bort. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Men man blir ikke nødvendigvis valgt bort pga holdninger, når man aldri får sjansen til å lære de med dating-makten å kjenne på samme måte som de ikke lærer oss å kjenne. Hadde det bare vært så vel at en med dating-makten faktisk viste noe som helst slags interesse for oss som ikke ser ut som en hunk og som ikke har svært lønnsomme jobber, så kunne du hatt et poeng, men det skjer ikke. De med dating-makten her på berget kan velge hunken til kos i sine "beste" år, og blir da overbevist om at de selv fortjener akkurat den de har hatt seg med. Når de da innser at det ikke skjer senere, så er de enten påstått "single, selvstendige og lykkelig" alene, eller så har de totalt gitt opp på tanken om kjærligheten (mental uhelse). Som om kosen med hunken var kjærlighet ifra starten av...

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest d23dc...2b2
Gjest 219e3...fe5 skrev (3 timer siden):

Tenk da kunne vi endelig enes om en ting. At thai - kvinner ikke er svake. De fortjener virkelig så mye bedre enn vestlige menn med kvinnefiendtlige holdninger som de etter en lang og hard arbeidsdag må please (eller dine ord, være myke og kjærlige mot). 

 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Så du vet bedre enn thaidamer hvilke menn de bør inngå et forhold med? Wow.

Ja menn som ønsker myke og kjærlige kvinner må jo være kvinnefiendtlige 🙄

Vet ikke hvorfor jeg gidd å bruke tiden min på deg. Du får fortsette å se ned på svake menn som du kalte dem og fortsette deg med å spre misandri på online fora.

Anonymous poster hash: d23dc...2b2

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (2 timer siden):

Det burde ikke være så vanskelige å forstå at vestlige menn med kvinnefiendtlige holdninger betyr KUN DE VESTLIGE MENN SOM HAR KVINNEFIENDTLIGE HOLDNINGER, og ikke alle andre menn. Ellers så har jeg tett og ofte spesifisert at jeg snakker om en liten gruppe, et mindretall osv. 

Så ja, jeg syns jeg har vært tydelig nok.

Noe annet hadde jo vært rart, for ellers hadde du vel ikke skrevet det slik du gjør. Jeg bare påpeker at flere i tråden har påpekt dette, så kanskje det ikke er så klart likevel.

Gjest 219e3...fe5 skrev (2 timer siden):

Men jeg forstår at det er folk fra vidt forskjellige bakgrunner, samfunnsklasser, intellekt osv som kommenterer i et forum, slik at ting fortsatt kan mistolkes eller misforstås. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Hmm... Nå ble jeg litt nysgjerrig på hvordan leserens samfunnsklasse kan gjøre at det du skriver ikke kan forstås, men du skjønner det vel selv og da er det vel klart nok.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest d76f5...0da skrev (1 time siden):

Jeg referer bare til dine egne ord.

Å være heterofil betyr bare at man tiltrekkes av det motsatte kjønn, noen har preferanser når det kommer til femininitet/maskulinitet, det er ikke konsensus rundt at det er et problem om en kvinne er såkalt maskulin.
 I tilegg til at det finnes veldig stort rom for tolkninger når det kommer til hva som faktisk er feminine/maskuline kvaliteter, samt at flere av disse er nokså konstruerte, mener man at det er maskulint å fks. ha lite kontakt med egne følelser, mener man det er feminint å sminke seg? Det er ofte vidt forskjellige innhold man viser til når man snakker om disse markørene.

Anonymous poster hash: d76f5...0da

Du står fritt til å lese hva du vil ut av det. Man behøver ingen konsensus i befolkningen hvor man har en liste over maskulint og en liste over feminint. Det er nok at man på en glidende skala går mer fra det feminine i retning av det maskuline, og dermed vil man utelukke flere menns attraksjon.

Så får du være uenig i at kvinner har blitt mer maskuline i dag. Deg om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Alfred_A skrev (15 minutter siden):

Fra en spekulativ vinkel er det vel som å kjøpe seg en hund, forventet ubetinget kjærlighet.

Er en del norske mannfolk som finner seg i alt for mye bare for å være heldige nok å kunne være i et forhold. Har observert litt av dette. Blir kommandert rundt 24/7. Får lov til å "lydig legge seg i kurven" på slutten av dagen han og. En av disse kvinnene ba om hjelp til et selskap hun skulle arrangere. De som møtte opp ble satt til hagearbeid, male vegger og diverse forefallende arbeid som x-gubben ikke lenger var tilgjengelig for og som strengt tatt hadde lite med det de ble spurt om å hjelpe til med i utgangspunktet.

Noen fant seg ikke i det.

Endret av DukeNukem3d
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
DukeNukem3d skrev (Akkurat nå):

Er en del norske mannfolk som finner seg i alt for mye bare for å være heldige nok å kunne være i et forhold. Har observert litt av dette. Blir kommandert rundt 24/7. Får lov til å "lydig legge seg i kurven" på slutten av dagen han og. En av disse kvinnene ba om hjelp til en konfirmasjon for et av hennes barn, etter at et nytt forhold hadde gått skeis. De som møtte opp ble satt til hagearbeid, male vegger og diverse forefallende arbeid som x-gubben ikke lenger var tilgjengelig for og som strengt tatt hadde lite med konfirmasjonen å gjøre...

Noen fant seg ikke i det.

Nå må du gi deg. Det er bare svake menn som gjør sånt. Og da bare mot sin kuede kone.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, DukeNukem3d said:

Er en del norske mannfolk som finner seg i alt for mye bare for å være heldige nok å kunne være i et forhold. Har observert litt av dette. Blir kommandert rundt 24/7. Får lov til å "lydig legge seg i kurven" på slutten av dagen han og. En av disse kvinnene ba om hjelp til et selskap hun skulle arrangere. De som møtte opp ble satt til hagearbeid, male vegger og diverse forefallende arbeid som x-gubben ikke lenger var tilgjengelig for og som strengt tatt hadde lite med det de ble spurt om å hjelpe til med i utgangspunktet.

Noen fant seg ikke i det.

Årets "reality check"!  Ja, er (p)sykt hvordan dette beskriver virkelighetsbildet for enkelte.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Colin. skrev (2 timer siden):

Ja, og det har jeg alltid ment... allikevel insinueres det at jeg har dårlige holdninger, og at det er grunnen til at jeg ikke ble vurdert, noe som er en tafatt herseteknikk.

Som nevnt før så ønsker ikke jeg å gå inn i din spesifikke sak. Men skal gjøre et unntak for denne kommentaren.  Du prater ikke positivt om feminister og likestilling akkurat, og det er der jeg mener dårlige holdninger kommer fra. Men likevel så føler ikke jeg at det ligger en generell kvinnefiendtlig holdning til grunn hos deg, du ønsker bare å bli elsket og få lov å elske tilbake slik jeg oppfatter deg. Og så skylder du på feminister og likestilling for at dette ikke skjer. 

 

Colin. skrev (2 timer siden):

Hadde det bare vært så vel at en med dating-makten faktisk viste noe som helst slags interesse for oss som ikke ser ut som en hunk og som ikke har svært lønnsomme jobber, så kunne du hatt et poeng, men det skjer ikke.

Jeg syns du bør ta en kikk rundt deg. Se på mennesker som går hånd i hånd. Mennesker som er kjærester.  Det er mange mindre kjekke menn som er i et forhold eller gift med norske kvinner som ser bedre ut enn dem selv. Man trenger slett ikke å være en hunk og / eller ha en god jobb for å få seg en norsk kvinne. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
DukeNukem3d skrev (2 timer siden):

Er en del norske mannfolk som finner seg i alt for mye bare for å være heldige nok å kunne være i et forhold. Har observert litt av dette.

Ja. Det er både menn og kvinner som finner seg i for mye. Men er forholdet da viktigere enn å ha det bra? Hvorfor forlater ikke disse menn og kvinner de som herser dem rundt? Er man heldig bare man får ha et forhold selv om man ikke har det bra i forholdet? 

Har man økonomisk frihet så er det enklere å forlate noen som oppfører seg på en dårlig måte mot en. Som vist x antall ganger i tråden så oppstår problemene når man blir økonomisk og sosialt  kontrollert og ikke har mulighet til å komme seg ut. 

https://www.aftenbladet.no/meninger/debatt/i/8JgGMd/voldelige-menn-bruker-barn-som-manipulasjonsverktoey

 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 49f9a...dff
50 minutes ago, Guest 219e3...fe5 said:

Har man økonomisk frihet så er det enklere å forlate noen som oppfører seg på en dårlig måte mot en. Som vist x antall ganger i tråden så oppstår problemene når man blir økonomisk og sosialt  kontrollert og ikke har mulighet til å komme seg ut. 

https://www.aftenbladet.no/meninger/debatt/i/8JgGMd/voldelige-menn-bruker-barn-som-manipulasjonsverktoey

Og VELDIG mange kvinner bruker barna som økonomisk og psykologisk pressmiddel. Det trenger jeg ikke finne frem dokumentasjon på engang, for det vet de aller fleste skjer altfor ofte.

Selv kvinnelige advokater er oppgitt over hvor mye mødre er villige til å lyve, i retten (!), for å få det som de vil ift barna, og for å presse fedre.

Anonymous poster hash: 49f9a...dff

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (58 minutter siden):

Ja. Det er både menn og kvinner som finner seg i for mye. Men er forholdet da viktigere enn å ha det bra? Hvorfor forlater ikke disse menn og kvinner de som herser dem rundt? Er man heldig bare man får ha et forhold selv om man ikke har det bra i forholdet? 

Har man økonomisk frihet så er det enklere å forlate noen som oppfører seg på en dårlig måte mot en. Som vist x antall ganger i tråden så oppstår problemene når man blir økonomisk og sosialt  kontrollert og ikke har mulighet til å komme seg ut. 

https://www.aftenbladet.no/meninger/debatt/i/8JgGMd/voldelige-menn-bruker-barn-som-manipulasjonsverktoey

 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Definitivt

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Gjest 49f9a...dff skrev (32 minutter siden):

Og VELDIG mange kvinner bruker barna som økonomisk og psykologisk pressmiddel. Det trenger jeg ikke finne frem dokumentasjon på engang, for det vet de aller fleste skjer altfor ofte.

Selv kvinnelige advokater er oppgitt over hvor mye mødre er villige til å lyve, i retten (!), for å få det som de vil ift barna, og for å presse fedre.

Anonymous poster hash: 49f9a...dff

Tja. Nå var ikke det samværsordning som var poenget i innlegget du siterte da, men hvor sårbar man blir når partneren er voldelig og samtidig har økonomisk makt over deg. Altså i forholdet, ikke etter at forholdet er avsluttet. Og at et brudd vil føre til at du blir sendt ut av landet og må tilbake til fattigdom.

Men skal vi gå videre i den retning du tenker, så er det greit å legge noen tall på bordet. Cirka halvparten av brutte forhold hvor barn er involvert ender nå opp med en 50 /50 fordeling. Det er altså den vanligste samværsordningen etter et brudd. Og atter andre igjen har mye samvær selv om de ikke har en 50 /50 ordning. Forhåpentligvis ender de færreste saker i rettsapparatet.

https://www.fhi.no/meldinger/foreldrekonflikter-i-ulike-bostedsordninger/

Men det stemmer det at rettsvesenet ikke henger helt med og dermed gir kvinner hovedomsorgen i de fleste tilfeller. Og kan man egentlig forvente å få samvær med ungene 50 /50 etter et brudd hvis man har vært den som syns at egen økonomiske inntjening har vært viktigere enn å tilbringe tid med ungene. Ikke glem at samværsordningen er der for barnas skyld, ikke foreldrenes, og at jo eldre barna blir jo mer bestemmelsesrett over samværet har de. Å tvinge noen til å dra på samvær de ikke ønsker er ikke bra. Så mitt tips til fedre som ønsker mer samvær med barna etter et brudd. Vær mer sammen med barna mens dere bor sammen med mor. (Men det passer sikkert ikke inn med de antifeministiske holdningene, barna er jo mors "jobb" helt til forholdet ryker, eller hva)? 

På samme måte som du sier det er VELDIG mange kvinner som bruker barna som økonomisk og psykologisk pressmiddel, kan jeg si det samme tilbake. At det er VELDIG mange menn som plutselig blir veldig interessert i å ha samvær med barna for å betale minst mulig barnebidrag. 

 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest d23dc...2b2 skrev (12 timer siden):

Takes one to know one i guess. Du hadde definitivt blitt valgt bort av meg med de holdningene du viser her.

De som ikke er svake er hardtarbeidende thaidamer som svetter og strever hver dag i 12 timer for å tjene en hundrings så de kan spise. Samtidig som de er så myk og kjærlig overfor sin vestlige mann 😺

Anonymous poster hash: d23dc...2b2

Du vet, hvis disse thaidamene hadde endt opp som hardtarbeidende sykepleiere, lærere og what not tror jeg kritikken mot hele opplegget hadde stilnet ganske kraftig, fordi slike personer ville vært i en posisjon hvor de var økonomisk uavhengig sin mann. Men, så viser det seg jo at en del av disse hentes hit for å gjøre alt annet enn å stå i en vanlig norsk jobb med medianlønn. For, i følge enkelte har man jo ikke familieverdier eller er feminin om man er kvinne og jobber fulltid.

At fokkeslasken mener norske kvinner er maskuline, får stå for hans regning. Det er bare synsing og en helt udokumentert påstand. Du skal ha en temmelig skrudd definisjon av femininitet om ikke norske kvinner langt overgår asiatiske på dette planet, uansett. Femininitet og å klamre seg til tradisjonelle kjønnsroller er gjensidig utelukkende.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...