Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?

Anbefalte innlegg

Gjest 219e3...fe5
Gjest 49f9a...dff skrev (1 time siden):

Hvor er din forskning? Hvor er din forskning publisert? Hvor mange bøker har du skrevet om emnet?

Ånei, det er sant det. Du driver selvfølgelig kun med synsing og følelser. Som vanlig. Ingen reelle tall eller noe som helst.

Igjen - hvorfor driver du og kommenterer her?

Anonymous poster hash: 49f9a...dff

Vel, hele den artikkelen fra "forskeren" (du vet at forsker ikke er en beskyttet tittel) er jo bare synsing og følelser og oser av misogynistiske holdninger. Ingen reelle tall eller noe som helst... 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 219e3...fe5
Gjest d23dc...2b2 skrev (3 timer siden):

Eller forresten dere får jo bare 1,4 barn så det tyder vel på at alfaen er smart og bruker beskyttelse mot dere haha

Eller så tyder det på den dårlige sædkvaliteten norske menn begynner å få. https://www.dn.no/d2/helse/forskning/livsstil/sex/norske-menns-sadkvalitet-er-blant-verdens-darligste/7-1-x_tytimjpo

Lenke til kommentar
Rebel-Rider skrev (På 14.9.2006 den 6:57 PM):

Nå vet jeg ikke hvordan det er i resten av landet, men her hvor jeg bor og i nord gennerelt så virker det som at flere og flere drar til til Thailand og drar med seg et kvinnfolk hjem igjen, mange av disser er jo knapt fyllt 18år! og aldersforskjellen er som oftest "astronomisk" i forhold til det som blir oppfattet som normalt. Er virkelig troen på norske jenter blitt så lav? Hva er deres synspunkter og tanker om dette 

Det handler om realisme. Norske kjerringer er nå så bortskjemte at de har utkonkurrert seg selv. De krever og krever mer og mer...for ikke å snakke om all sutringen

Norske menns lommebøker rekker langt i Thailand. Der søte små piker legger seg lydig i kurven når mannen sier det. Det viser seg altså at dette er karaktertrekk som menn liker. Tro det eller ei...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
DetteErBareMinMening skrev (43 minutter siden):

Det handler om realisme. Norske kjerringer er nå så bortskjemte at de har utkonkurrert seg selv. De krever og krever mer og mer...for ikke å snakke om all sutringen

Norske menns lommebøker rekker langt i Thailand. Der søte små piker legger seg lydig i kurven når mannen sier det. Det viser seg altså at dette er karaktertrekk som menn liker. Tro det eller ei...

Tja, har de egentlig det? Altså utkonkurrert seg selv når de aller fleste norske kvinner og norske menn finner hverandre (selv om også endel er single, frivillig eller ufrivillig? )

Og hva er det å være kravstor? Skulle gjerne hatt en spesifisering på det altså. Hvis det er kravstort at norske kvinner ikke er "lydige", i form av at de har egne meninger, er selvstendige (også økonomisk),og forventes å bli behandlet som en likestilt og likeverdig person, så ja, da er norske kvinner sikkert "kravstore" da. Har du en annen forestilling om hva kravstort er, så kom gjerne med det. 

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (46 minutter siden):

Tja, har de egentlig det? Altså utkonkurrert seg selv når de aller fleste norske kvinner og norske menn finner hverandre (selv om også endel er single, frivillig eller ufrivillig? )

Og hva er det å være kravstor? Skulle gjerne hatt en spesifisering på det altså. Hvis det er kravstort at norske kvinner ikke er "lydige", i form av at de har egne meninger, er selvstendige (også økonomisk),og forventes å bli behandlet som en likestilt og likeverdig person, så ja, da er norske kvinner sikkert "kravstore" da. Har du en annen forestilling om hva kravstort er, så kom gjerne med det. 

Du oppsummerte det jo bra selv her. Egne meninger, selvstendige (også økonomisk), og skal behandles som en likestilt og likeverdig person. 

Hvor ellers i verden behandles kjerringer sånn? 

Svaret er ingen steder. Og det er der dere må lete etter menn til slutt....

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
DetteErBareMinMening skrev (4 minutter siden):

Du oppsummerte det jo bra selv her. Egne meninger, selvstendige (også økonomisk), og skal behandles som en likestilt og likeverdig person. 

Hvor ellers i verden behandles kjerringer sånn? 

Svaret er ingen steder. Og det er der dere må lete etter menn til slutt....

Du det tviler jeg sterkt på at norske kvinner må. De aller fleste norske menn har ikke et slikt dårlig kvinnesyn som kommer frem her i tråden. 

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
DetteErBareMinMening skrev (7 timer siden):

Ja hva vet vel jeg. Jeg er bare en mann. 

Vel. Du gir en beskrivelse av menn som ikke takler utfordringer og motgang her (som sterke kvinner med egne meninger, selvstendighet hos kvinner osv). Slike menn anser jeg som svake,  og det er ikke i rart  i det hele tatt at de blir valgt bort. 

Lenke til kommentar
Gjest d23dc...2b2
Gjest 219e3...fe5 skrev (2 timer siden):

Vel. Du gir en beskrivelse av menn som ikke takler utfordringer og motgang her (som sterke kvinner med egne meninger, selvstendighet hos kvinner osv). Slike menn anser jeg som svake,  og det er ikke i rart  i det hele tatt at de blir valgt bort. 

Takes one to know one i guess. Du hadde definitivt blitt valgt bort av meg med de holdningene du viser her.

De som ikke er svake er hardtarbeidende thaidamer som svetter og strever hver dag i 12 timer for å tjene en hundrings så de kan spise. Samtidig som de er så myk og kjærlig overfor sin vestlige mann 😺

Anonymous poster hash: d23dc...2b2

Lenke til kommentar
DetteErBareMinMening skrev (14 timer siden):

Noe sier meg at du ikke kjenner en eneste dame derfra.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (13 timer siden):

Selv vil jeg vel ikke gå så langt å kalle alle kravstore, men at de er mer maskuline enn feminine er et problem. Heterofile menn tiltrekkes ikke av det maskuline, tross alt. Det ligger jo litt i kortene da.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (4 timer siden):

Det er en vesensforskjell på hva man takler og hva man ønsker. De fleste kan takle et jordskjelv også, men man vil helst slippe om man får valget.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Gjest d23dc...2b2 skrev (4 timer siden):

Takes one to know one i guess. Du hadde definitivt blitt valgt bort av meg med de holdningene du viser her.

De som ikke er svake er hardtarbeidende thaidamer som svetter og strever hver dag i 12 timer for å tjene en hundrings så de kan spise. Samtidig som de er så myk og kjærlig overfor sin vestlige mann 😺

Anonymous poster hash: d23dc...2b2

Tenk da kunne vi endelig enes om en ting. At thai - kvinner ikke er svake. De fortjener virkelig så mye bedre enn vestlige menn med kvinnefiendtlige holdninger som de etter en lang og hard arbeidsdag må please (eller dine ord, være myke og kjærlige mot). 

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
fokkeslasken skrev (2 timer siden):

Selv vil jeg vel ikke gå så langt å kalle alle kravstore, men at de er mer maskuline enn feminine er et problem. Heterofile menn tiltrekkes ikke av det maskuline, tross alt. Det ligger jo litt i kortene da.

Rart. Ettersom kvinner ikke er mer maskuline enn feminine, og at normalen er at  norske kvinner og norske menn finner hverandre i et forhold. Men du vil kanskje påstå at disse menn ikke er heterofile likevel du da, eller? 

fokkeslasken skrev (2 timer siden):

Det er en vesensforskjell på hva man takler og hva man ønsker. De fleste kan takle et jordskjelv også, men man vil helst slippe om man får valget

Ja, og norske kvinner ønsker en mann som kan gjøre livet hennes lettere og bedre, ikke kjipere og vanskeligere. Man vil rett og slett slippe slike menn, så derfor foretrekker mange norske kvinner heller å være singel, eller så fortsetter de å lete. Det er tross alt ikke vanskelig å få tak i en mann som har et ok kvinnesyn. 

Hele poenget er vel at man i et forhold skal gjøre begges liv lettere og bedre,  ikke bare den enes liv lettere og den andres vanskeligere. Man må ha noe å gi, ikke bare ta. 

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (23 minutter siden):

Tenk da kunne vi endelig enes om en ting. At thai - kvinner ikke er svake. De fortjener virkelig så mye bedre enn vestlige menn med kvinnefiendtlige holdninger som de etter en lang og hard arbeidsdag må please (eller dine ord, være myke og kjærlige mot). 

Jeg håper du forstår hvorfor de fleste du diskuterer med her får inntrykk av at du omtaler alle menn i det du skriver.

Gjest 219e3...fe5 skrev (11 minutter siden):

Rart. Ettersom kvinner ikke er mer maskuline enn feminine,

Det får være din påstand. Jeg tar sjansen på å gjette at du ikke har forsøkt date mange kvinner og kanskje ikke vet så mye om hvordan det ser ut fra andre siden.

Gjest 219e3...fe5 skrev (11 minutter siden):

og at normalen er at  norske kvinner og norske menn finner hverandre i et forhold. Men du vil kanskje påstå at disse menn ikke er heterofile likevel du da, eller?

Det er rekordmange single. Tallene går opp veldig fort.

https://psykologisk.no/2021/11/rekordmange-single-i-norge-flere-og-flere-strever-med-a-finne-kjaerligheten/

Endret av fokkeslasken
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest d76f5...0da
9 minutes ago, fokkeslasken said:

Jeg håper du forstår hvorfor de fleste du diskuterer med her får inntrykk av at du omtaler alle menn i det du skriver.

Det får være din påstand. Jeg tar sjansen på å gjette at du ikke har forsøkt date mange kvinner og kanskje ikke vet så mye om hvordan det ser ut fra andre siden.

Jeg er mann, og får verken inntrykk av at vedkommende mener å omtale "alle menn", eller kjenner meg igjen i observasjonen om at mange norske kvinner er så maskuline at det havner i konflikt med heterofil legning.

Anonymous poster hash: d76f5...0da

Lenke til kommentar
Gjest d76f5...0da skrev (Akkurat nå):

Jeg er mann, og får verken inntrykk av at vedkommende mener å omtale "alle menn",

For all del. Det har likevel vært en vanlig "klage" hun får for å favne så bredt. Jeg trodde i min villfarelse at det var fordi de personene trodde hun snakket om alle menn.

Gjest d76f5...0da skrev (Akkurat nå):

eller kjenner meg igjen i observasjonen om at mange norske kvinner er så maskuline at det havner i konflikt med heterofil legning.

Det er jo ikke snakk om å være i konflikt med heterofil legning - hva du enn mener med det. Det er snakk om hva man ønsker som partner - da som heterofil mann. Det er jo ikke slik at menn ikke engang vil ha seg med dem lengre, som jo ville vært problemet om det var i konflikt med heterofil legning som sådan.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
fokkeslasken skrev (16 minutter siden):

Det burde ikke være så vanskelige å forstå at vestlige menn med kvinnefiendtlige holdninger betyr KUN DE VESTLIGE MENN SOM HAR KVINNEFIENDTLIGE HOLDNINGER, og ikke alle andre menn. Ellers så har jeg tett og ofte spesifisert at jeg snakker om en liten gruppe, et mindretall osv. 

Så ja, jeg syns jeg har vært tydelig nok. Men jeg forstår at det er folk fra vidt forskjellige bakgrunner, samfunnsklasser, intellekt osv som kommenterer i et forum, slik at ting fortsatt kan mistolkes eller misforstås. 

Lenke til kommentar
Gjest d76f5...0da
53 minutes ago, fokkeslasken said:

Det er jo ikke snakk om å være i konflikt med heterofil legning - hva du enn mener med det. Det er snakk om hva man ønsker som partner - da som heterofil mann. Det er jo ikke slik at menn ikke engang vil ha seg med dem lengre, som jo ville vært problemet om det var i konflikt med heterofil legning som sådan.

Jeg referer bare til dine egne ord.

4 hours ago, fokkeslasken said:

Å være heterofil betyr bare at man tiltrekkes av det motsatte kjønn, noen har preferanser når det kommer til femininitet/maskulinitet, det er ikke konsensus rundt at det er et problem om en kvinne er såkalt maskulin.
 I tilegg til at det finnes veldig stort rom for tolkninger når det kommer til hva som faktisk er feminine/maskuline kvaliteter, samt at flere av disse er nokså konstruerte, mener man at det er maskulint å fks. ha lite kontakt med egne følelser, mener man det er feminint å sminke seg? Det er ofte vidt forskjellige innhold man viser til når man snakker om disse markørene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...