Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

46 minutes ago, Guest 54bc1...2b5 said:

Må spøke litt, men hvordan har du tenkt dette skal foregå i praksis, når det kommer til tvangskonvertering? Thaidamer er som regel buddhister.

Anonymous poster hash: 54bc1...2b5

Har snakket med Kristne også. Uansett er det opp til hver enkelt hva de velger å tro, men hvis man er åpne for å motta sannheten, så er ingenting finere enn det. Jeg kommer nok ikke til å gifte meg med noen som ikke deler mitt livssyn, da jeg verdsetter ekteskapet som det det er ment å være. 🙂

20 minutes ago, skaftetryne32 said:

Det er klart dette kunne fint beskrevet enhver person i serviceindustrien, jeg tror man skal være forsiktig med å tro at dette er den hele og fulle sannheten så man ikke ender opp som et trofe på veggen til en profesjonell "skaffedyr" jeger fra Thailand.

Det kunne man sikkert. Jeg sammenligner egne erfaringer, og hva jeg bevitner. Forsiktig må man være over alt. 👍

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Colin. skrev (På 12.9.2024 den 4:04 AM):

Grunnen til at økonomisk makt angripes, er fordi det kan til og med dating-taperne få nytte av. At dating-taperne her, kan få noen som helst slags dating-makt, er sårt for de som sitter igjen alene, single ensomme og uten egen familie fordi de valgte feil i det de hadde dating-makten på sin side. Da har man gjerne noen i klubben 40+ som fronter dette synet på vegne av de som sitter der alene og deprimerte uten evne til å stå for sine tidligere idiotiske valg.

Hæ?

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (3 timer siden):

Det kan du faktisk, til en viss grad. Ser du en uflidd slask med kjipe klær, dårlig hud, dårlig holdning og skittent, ustelt hår er det hverken et tegn på styrke, smartness eller selvstendighet.

Det at du har dedikert flere måneder på akkurat denne delen av forumet er ganske bisarr 🤔 jeg må nesten spørre de 3 kritiske spørsmålene:

Hva er historien din?

Hva er agendaen din?

Hvor mye blir du betalt? 😆

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Martelè skrev (15 timer siden):

Det at du har dedikert flere måneder på akkurat denne delen av forumet er ganske bisarr 🤔 jeg må nesten spørre de 3 kritiske spørsmålene:

Hva er historien din?

Hva er agendaen din?

Hvor mye blir du betalt? 😆

Haha. Du har et ganske overdrevent syn på hvordan jeg betrakter denne delen av forumet. Jeg sjekker som regel bare "mine innlegg", og svarer på det som dukker opp der. Så lever jo denne tråden og en om Tinder i 100+ sider, og en om hvordan "fikse" fruktbarheten er på 66 sider. Å være aktiv i tre(!) diskusjonstråder på diskusjon.no er neppe å "dedikere flere måneder på denne delen av forumet".

Men du har kanskje et implisitt poeng her, nemlig at om jeg skulle påvirket noe i samfunnet, burde jeg heller knotet ned 3000 tegn og sendt til en avis enn å akkedere her. Samtidig syns jeg at de kvinnene som er her inne (eller på KG!) fortjener å se at det finnes menn som faktisk støtter dem og spiller på lag med deres ønsker og behov fremfor å drive skittkasting på syltynt grunnlag ("kravstore kvinner", "kvinner sier en ting og gjør noe annet", "kvinner er ulykkelige fordi de tok så dårlige valg da de var unge nok til å bli vurdert av menn" +++). Syns ikke du, som mann, at det er fint hvis kvinner som ferdes på internett faktisk ser litt andre typer enn den stereotypiske halvresignerte ungkaren som leter etter noen å skylde på for egen fiasko?

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (3 timer siden):

Syns ikke du, som mann, at det er fint hvis kvinner som ferdes på internett faktisk ser litt andre typer enn den stereotypiske halvresignerte ungkaren som leter etter noen å skylde på for egen fiasko?

Alt med måte. Der finnes dårlige kvinner også. Jeg vil ikke være aktivist for et helt kjønn og late som at det bare er motparten som har uperfeksjoner. Jeg foretrekker heller å observere og analysere begge verdener før jeg dømmer. Og vanligvis, så ender det med at jeg innser det ikke er svart/hvitt, men ganske individuelt. Gode og dårlige mennesker finner du i begge kjønn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 54bc1...2b5
Martelè skrev (41 minutter siden):

Alt med måte. Der finnes dårlige kvinner også. Jeg vil ikke være aktivist for et helt kjønn og late som at det bare er motparten som har uperfeksjoner. Jeg foretrekker heller å observere og analysere begge verdener før jeg dømmer. Og vanligvis, så ender det med at jeg innser det ikke er svart/hvitt, men ganske individuelt. Gode og dårlige mennesker finner du i begge kjønn

"HoW dArE yOu!" 😅

Anonymous poster hash: 54bc1...2b5

Lenke til kommentar

Problemet til feminister, er at de ikke kan erkjenne når utviklingen har gått for langt. De klarer ikke å se utfordringene til det andre kjønn, og deres eneste svar er i bunn og grunn, du har skyld i det selv. Skyld i at man er lav, at man ikke har de riktige holdningene, at den mannlige populasjonen er mye større osv. Er jo bare å skjerpe seg, så går det så fint at vettu, kanskje man klarer å få gunsten til noen som har hatt 5 forhold og 20 onsinger tidligere og som på nåværende tidspunkt har mental uhelse med liten livsgnist. Man tar de uvalgte for å være noen fjols som godtar hva enn slags tidligere adferd, og som man overbeviser seg selv om at de bare har med å stille opp når de selv aldri gav så mye som en eneste tanke til dem i 20-årene.

Konservative familiekjære partnere er ikke en prioritet lenger av de med dating-makten her på berget. Har man ingen virkelig følelse av mening i livet, da er ONSing lett å se på som "normalt". De som har gått litt i dybden på det emnet, vet hvor mye emosjonell skade det kan føre til for den som ble forledet av falske løfter om mer, som sløste bort tiden på noen som i bunn og grunn ikke hadde noen som helst interesse om mer.

Ingen har så gode forutsetninger som de med dating-makten her på berget, til å ta et veloverveid og godt partner-valg. Allikevel er de relevante statistikkene sjokkerende lesning. 

21 hours ago, Martelè said:

Det at du har dedikert flere måneder på akkurat denne delen av forumet er ganske bisarr 🤔 jeg må nesten spørre de 3 kritiske spørsmålene:

Hva er historien din?

Hva er agendaen din?

Hvor mye blir du betalt? 😆

Han holder nok på med det samme på KG hvis jeg skulle anta, er ganske så sikker på at jeg vet akkurat hvilket brukernavn han skriver under også de gangene jeg er innom for å få med meg ståa hos de super-lykkelige single feministene.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Martelè skrev (2 timer siden):

Alt med måte. Der finnes dårlige kvinner også. Jeg vil ikke være aktivist for et helt kjønn og late som at det bare er motparten som har uperfeksjoner. Jeg foretrekker heller å observere og analysere begge verdener før jeg dømmer. Og vanligvis, så ender det med at jeg innser det ikke er svart/hvitt, men ganske individuelt. Gode og dårlige mennesker finner du i begge kjønn

Men nå handler jo alt dette om menns uperfeksjoner i utgangspunktet. Det er ikke "kvinners uperfeksjoner" som gjør at en del menn går single.

Så har du jo noen menn som prøver å late som at kvinner også sliter, men... det gjør de jo ikke (og det sier en hel del at det er menn som prøver fremstille det slik, f.eks. Mads Larsen og hans "insing").

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Markiii skrev (På 15.9.2024 den 8:59 PM):

Hæ?

Ja, det er bare så virkelighetsfjernt at jeg skjønner godt du skriver hæ på dette. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
trn100 skrev (1 time siden):

Fordi enkelte norske menn ikke er mannfolk nok til å skaffe seg norske? 😉

Ja, så enkelt som det kan det sies 👆

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Colin. skrev (2 timer siden):

Problemet til feminister, er at de ikke kan erkjenne når utviklingen har gått for langt.

Problemet til feminister er de av mannfolka som ikke kan oppføre seg fint mot damer. Og nei, utviklingen har ikke gått for langt, det er enda lenge igjen før man er likestilt. https://www.samfunnsforskning.no/core/akæntuelt/nyheter/5-fakta-om-likestillingen-i-norge.html

Du tar også feil om at feminister ikke klarer å se utfordringen til menn. Gutter som har problemer i skolegang / ikke fullfører vgs, selvmordsstatistikk blant menn, menn og psykisk helse, vanskeligere for menn enn kvinner for å få omsorg for barna etter et samlivsbrudd for å nevne noe. Faktisk så tar feminister oftere opp disse problemene enn mannfolka gjør. Positive mannlige forbilder kan hjelpe på dette, menn som går foran og snakker om problemene de har. (selvsagt uten å syte, det er uansett ikke attraktivt). 

Colin. skrev (2 timer siden):

Konservative familiekjære partnere er ikke en prioritet lenger av de med dating-makten her på berget.

Riktig, man er ganske utdatert som konservativ, religiøs her i landet. Familiekjær kan bety så mye. Å sette kvinnen i en ydmyk, underdanig rolle mens man selv skal ha "makta" er alt annet enn å være familiekjær. Det er en person man skal ha et forhold til, ikke en lydig valp. 

 

Colin. skrev (2 timer siden):

Man tar de uvalgte for å være noen fjols som godtar hva enn slags tidligere adferd, og som man overbeviser seg selv om at de bare har med å stille opp når de selv aldri gav så mye som en eneste tanke til dem i 20-årene.

De uvalgte vil fremdeles være uvalgte, så de trenger ikke tenke på at de skal stille opp. Ingen som plutselig blir interessert i en med konservative verdier hvis de ikke har sans for dette fra før, samme hvor gamle de selv blir. 

 

Colin. skrev (2 timer siden):

deres eneste svar er i bunn og grunn, du har skyld i det selv. Skyld i at man er lav, at man ikke har de riktige holdningene, at den mannlige populasjonen er mye større osv.

Syns du henger deg altfor mye opp i høyden. Alle vet at ingen kan noe for hvor høye eller lave de er. Men holdninger kan man gjøre noe med, og det er faktisk slik at det fødes flere menn enn kvinner, innvandring kommer i tillegg. Så dette med holdninger og populasjon er legitime årsaker til hvorfor det er vanskeligere å få seg dame. 

 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Martelè skrev (4 timer siden):

Gode og dårlige mennesker finner du i begge kjønn

Det er sant. Eller, jeg ville heller kalle det for dårlige handlinger, for et menneske er ikke enten bare "godt" eller bare "dårlig/ ondt". 

Likevel så er det slik at ca 90 % av alle som sitter i fengsel er menn, og det samme når det gjelder begåtte partnerdrap som jeg har vært innom tidligere. Ca 90 % av disse begås også av menn. 

Så at det er noen individspesifikke negative "tendenser" som forekommer oftere hos det ene kjønnet enn hos det andre bør det være liten tvil om. 

Man kan evt argumentere for at kvinner dømmes mildere i retten, men selv om man justerer for dette så vil nok menn være i stort flertall blant de straffedømte. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (5 minutter siden):

Det er sant. Eller, jeg ville heller kalle det for dårlige handlinger, for et menneske er ikke enten bare "godt" eller bare "dårlig/ ondt". 

Likevel så er det slik at ca 90 % av alle som sitter i fengsel er menn, og det samme når det gjelder begåtte partnerdrap som jeg har vært innom tidligere. Ca 90 % av disse begås også av menn. 

Så at det er noen individspesifikke negative "tendenser" som forekommer oftere hos det ene kjønnet enn hos det andre bør det være liten tvil om. 

Man kan evt argumentere for at kvinner dømmes mildere i retten, men selv om man justerer for dette så vil nok menn være i stort flertall blant de straffedømte. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Det var ikke kriminalitet jeg og han diskuterte

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Martelè skrev (4 minutter siden):

Det var ikke kriminalitet jeg og han diskuterte

Nei. Men kriminalitetsstatistikken forteller oss likevel at "dårlige handlinger" ikke er så jevnt fordelt mellom kjønnene som noen liker å fremstille det som. 

Men i stedet for å fokusere på det enkelte individet som utfører dette, så bør man fokusere på forebygging, hvordan kan man unngå slik oppførsel. Og der har nok samfunnet noe å jobbe med. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
30 minutes ago, Guest 219e3...fe5 said:

Å sette kvinnen i en ydmyk, underdanig rolle mens man selv skal ha "makta" er alt annet enn å være familiekjær. Det er en person man skal ha et forhold til, ikke en lydig valp. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Gjeeeeeeeeeeesp. 🥱

31 minutes ago, Guest 219e3...fe5 said:

De uvalgte vil fremdeles være uvalgte, så de trenger ikke tenke på at de skal stille opp. Ingen som plutselig blir interessert i en med konservative verdier hvis de ikke har sans for dette fra før, samme hvor gamle de selv blir. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Men da kan de fint slutte å sutre over de som reiser til utlandet for å finne seg ei kjærlig attraktiv feminin partner. Men vi skjønner greia, de er sure fordi de dreit seg ut, plain and simple. Ligger nok også noe i det hos de "mannfolka" som white knighter, de har nok tatt til takke med noen, og blir da sure også for å se at noen med lavere dating-verdi enn dem selv, kan tiltrekke seg mye bedre enn det de selv har tatt til takke med. Da blir man gjerne litt vonbroten, og tar på seg en maske både hva angår seg selv og andres situasjoner.

Siden dere kan ha preferanse for høyde, så kan jeg fint ha de preferansene jeg selv vil også. Min preferanse er utenlandske konservative i alder 20-30. Gir meg ikke før min visjon for fremtiden er realitet. 😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Colin. skrev (9 minutter siden):

Gjeeeeeeeeeeesp. 🥱

Trøtt? Ja, det er bare å gå å legge seg og drømme videre. 

 

Colin. skrev (10 minutter siden):

Men da kan de fint slutte å sutre over de som reiser til utlandet for å finne seg ei kjærlig attraktiv feminin partner.

Etter hva jeg har sett så er det ikke noen som sutrer over dette. Diskusjonen handler om hva disse kvinnene får ut av et slikt forhold, ikke hva de gir. Hva har man selv å tilby en kvinne? 

Colin. skrev (15 minutter siden):

Men vi skjønner greia, de er sure fordi de dreit seg ut, plain and simple. Ligger nok også noe i det hos de "mannfolka" som white knighter, de har nok tatt til takke med noen, og blir da sure også for å se at noen med lavere dating-verdi enn dem selv, kan tiltrekke seg mye bedre enn det de selv har tatt til takke med.

Dreit seg ut?  Det er ingen "oss mot dere" - debatt her. Heller ingen som er sure for at noen finner kjærligheten. Eller, helt ærlig så høres faktisk du ganske sur ut fordi du ikke har funnet deg noen dame enda. Men du trenger likevel ikke være så irritert på andre som har funnet noe du selv vil ha. Og angående hva som er bedre kommer vel an på øyet som ser?...

 

Colin. skrev (24 minutter siden):

Siden dere kan ha preferanse for høyde, så kan jeg fint ha de preferansene jeg selv vil også. Min preferanse er utenlandske konservative i alder 20-30. Gir meg ikke før min visjon for fremtiden er realitet. 😘

Selvsagt kan du ha de preferansene du selv vil ha, akkurat som alle andre kan. Så er det bare å vente å se om dine preferanser passer sammen med noen andres preferanser. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
DukeNukem3d skrev (8 minutter siden):

Asiatiske damer er så flinke til å "disse" meg i forhold. Gjøre narr av mine svakheter og etterligne stemmen min, men på en kjærlig måte. Er det jeg savner mest av alt i ettertid, lol.

😂

Støttes. En dame jeg kjenner sa jeg så ut som en skolegutt en gang. Da altså fordi når jeg kom på jobb i dress hadde jeg også laptop'en i en laptop-ryggsekk slengt over skulderen i stedet for en slik vanlig man må bære.

Det kan høres ille ut i vestlige ører, men sannheten - hvertfall for meg - er at det gjør det lettere for meg å stole på ting de sier, for man får inntrykket at de tør si det de tenker. Som igjen gjør at jeg også turte være mer direkte med henne enn noen andre kvinner jeg har kjent.

Endret av fokkeslasken
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
fokkeslasken skrev (7 minutter siden):

Det kan høres ille ut i vestlige ører, men sannheten - hvertfall for meg - er at det gjør det lettere for meg å stole på ting de sier, for man får inntrykket at de tør si det de tenker.

Helt ærlig så blir jeg litt skremt hvis du har vært i et forhold og ikke tør å si hva du tenker. Sånn småerting som det der (begge veier) er helt normalt i forhold altså...

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...