Gjest 00f7a...5a7 Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Noen som har erfaringer med Thai Friendly? Jeg registrerte meg der siden jeg skal til Thailand snart og det renner inn med meldinger som bare sier "hello". Når jeg svarer får jeg ikke noe svar tilbake. Så var det ei som trykte "favorite" på meg (den eneste som har gjort det), og jeg spurte henne om hun ville møtes, men da fikk jeg bare et nytt "hello". Er dette falske profiler eller hva er greia? Det står at bildene deres er "verified", noe jeg måtte bruke ansiktsgjenkjenning til å gjøre selv. Heldigvis fikk jeg ordentlig kontakt med ei også, så da får vi se hvordan det går. Anonymous poster hash: 00f7a...5a7 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Er nok mye boter og falske kontoer ute og går. Lenke til kommentar
Gjest a838c...333 Skrevet 17. november Del Skrevet 17. november Kanskje men det er veldig mange ekte som søker etter en partner derfra også. Har sett endel ekte via badoo. Anonymous poster hash: a838c...333 Lenke til kommentar
Klote Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november FFMAdonis skrev (På 19.3.2023 den 10:37 AM): *Feminin: De VIL være kvinner, de kler seg fint hele tiden og kan alle de små tingene som får en Norsk mann til å bli helt betatt. Jeg tror dette er den viktigste forskjellen. Det er her thaidamer skiller seg ut. Jeg vet ikke, men det det virker som at de skjønner menn bedre, og finner det naturlig å kommunisere seksuelt og direkte. Jeg foretrekker norske damer alle dager i uka, men jeg skulle ønske norske kvinner var mer naturlig seksuelle uten å skjemmes over det. Men jeg er optimist, vi lærer av hverandre alle sammen. Kanskje er det bare mote, men jeg har merket at stadig flere norske kvinner er flinkere til å vise seg fram. De er blitt modigere, spesielt i treningstøy. I dag er det helt vanlig og normalt at også norske kvinner bruker tights som viser en tydelig vulva, noe som for ikke lang tid siden var alt for horete. Kvinner er fine, de må ha lov til å vise det uten å bli trakassert eller dårlig behandlet. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november Gøy å generalisere. Thaidamer er jo mye mindre feminine enn norske, og oppfører seg mindre feminint også. Ikke ser de ut som det vi nordmenn er vant med at kvinner ser ut som, heller. Kvinner som gjør de typiske oppgavene vi er vant med at "mamma" gjorde for oss da vi var små, trigger heller ikke noe som sier at "oi, disse er feminine". VI tenker jo ikke på mødrene våre på den måten. Disse som liksom skal ta kontroll på kjøkkenet og har klesvask som sitt hjertebarn gir jo ikke assosiasjoner til en feminin kvinnelig kjæreste, men en assosiasjon som sier "hei, jeg er mammaen din" - og det er normalt sett ikke noen turn-on. Da er det mye mer sexy og seksuelt-feminint å faktisk forvente at man som mann fikser slike ting selv. For eksempel. At det er litt mer likestilt, det med å faktisk vise frem kroppen sin, er jeg enig i - og det er fint. Vi er jo godt vant med at menn har flydd rundt i baris, mens kvinnekroppen har vært noe farlig som skal pakkes bort. Med eller uten henvisning til menns "biologi" og at det er så lett å bli revet med "fordi vi har testosteron". (which is nonsense, en sunn mann har impulskontroll). 3 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november knopflerbruce skrev (2 timer siden): Thaidamer er jo mye mindre feminine enn norske, og oppfører seg mindre feminint også. Helt omvendt. 3 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november Hva betyr det å være feminin da? Er jo ikke noe fasitsvar her. 2 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november Kassettspiller skrev (28 minutter siden): Hva betyr det å være feminin da? Er jo ikke noe fasitsvar her. Ifølge andre er det visst så. Så jeg diskuterer bare med utgangspunkt i at det faktisk ER en fasit. Men, hvis det ikke går på ren subjektivitet, er det ikke øst-Asia som er svaret. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november knopflerbruce skrev (5 minutter siden): Ifølge andre er det visst så. Så jeg diskuterer bare med utgangspunkt i at det faktisk ER en fasit. Men, hvis det ikke går på ren subjektivitet, er det ikke øst-Asia som er svaret. Men hvorfor anses ikke thailandske kvinner som feminine? Kvinner som utfører husarbeid kan også være feminine, selv når man ikke forbinder husarbeid med noe feminint. 2 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november Jeg liker kvinner på den mer maskuline siden. Syns det er skikkelig fascinerende. Forførende. Troverdig. Men jeg er sikkert veldig farget av alt det kvinnehatet som fins i vår kultur, sånn at jeg ikke klarer å se på feminine trekk som noe positivt. Feminin her er det samme som hore, bimbo og blond. Ingen vil være det frivillig. 2 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november Kassettspiller skrev (1 time siden): Men hvorfor anses ikke thailandske kvinner som feminine? Kvinner som utfører husarbeid kan også være feminine, selv når man ikke forbinder husarbeid med noe feminint. Hvis de finner frem dremelen ved behov uten å rope på at mannen skal fikse alt mulig, bytter grafikkort i PCen til poden og liknende, er jeg absolutt enig med deg. Selvstendighet, gjennomføringsevne og nevenyttighet er feminine egenskaper. Å gjøre seg nytteløs og avhengig av mannen for å fikse enkle ting - not so much. 2 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november knopflerbruce skrev (43 minutter siden): Hvis de finner frem dremelen ved behov uten å rope på at mannen skal fikse alt mulig, bytter grafikkort i PCen til poden og liknende, er jeg absolutt enig med deg. Selvstendighet, gjennomføringsevne og nevenyttighet er feminine egenskaper. Å gjøre seg nytteløs og avhengig av mannen for å fikse enkle ting - not so much. Du tror norske damer har større gjennomføringsevne enn thailandske damer? Du har aldri vært i Thailand. Norsk arbeidsliv er en tur i parken sammenlignet med arbeidslivet i Thailand, så her faller nok både norske menn og damer igjennom. Så selv ikke dine særegne tolkning av feminisme setter thaier i noe dårlig lys. Ikke i nærheten. 5 1 Lenke til kommentar
fredrik2 Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november Snart kommer man väl läsa att det at skifte hjul på bilen er et feminint trekk ... 5 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november DukeNukem3d skrev (7 minutter siden): Du tror norske damer har større gjennomføringsevne enn thailandske damer? Du har aldri vært i Thailand. Norsk arbeidsliv er en tur i parken sammenlignet med arbeidslivet i Thailand, så her faller nok både norske menn og damer igjennom. Så selv ikke dine særegne tolkning av feminisme setter thaier i noe dårlig lys. Ikke i nærheten. Sant! Her sier du egentlig selv hvor skoen trykker. Det er ikke noe feil med thai kvinner. Eller andre kvinner forøvrig. Det er ikke DER problemet ligger. 🥸 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november knopflerbruce skrev (1 time siden): Å gjøre seg nytteløs og avhengig av mannen for å fikse enkle ting - not so much. Ingen har vel påstått at dette er feminint heller? 4 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november fredrik2 skrev (38 minutter siden): Snart kommer man väl läsa att det at skifte hjul på bilen er et feminint trekk ... Nei. Det er mer korrekt å si at i en nær dystopisk verden vil vi insistere på at med unntagen av anatomi, så er menn og kvinner eksplisitt identiske 1 Lenke til kommentar
Klote Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november knopflerbruce skrev (1 time siden): Hvis de finner frem dremelen ved behov uten å rope på at mannen skal fikse alt mulig, bytter grafikkort i PCen til poden og liknende, er jeg absolutt enig med deg. Selvstendighet, gjennomføringsevne og nevenyttighet er feminine egenskaper. Å gjøre seg nytteløs og avhengig av mannen for å fikse enkle ting - not so much. Dette var veldig spesielt, temmelig motsatt av mitt syn, men ok. For meg er det feminint å fremheve kvinnelige sider, det betyr ikke at du skal spille dum og hjelpeløs. Tvert i mot, kvinners egenskaper er høyt verdsatt av de fleste menn. Tålmodighet, omtanke og omsorg, å være litt mer tilbakeholdende enn mange menn, å være nøye med utseende. Ikke for å gjøre seg til, men fordi kvinner er faktisk estetisk vakre for visuelle menn, da er det feminint å utnytte denne fordelen, kvinner trenger jo ikke anstrenge seg veldig. Det motsatte gjelder for menn. De fleste kvinner liker menn som er enklere med litt rufsete stil (håndverkere på jobb), eller en renere maskulin stil (dress/uniform). 2 Lenke til kommentar
Gjest d23dc...2b2 Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november Feminint for meg er en som kan bruke sin kvinnelig sjarm til å forføre. Og en som ikke raper og fiser foran mannen hele tiden eller i det minste sier unnskyld. Og selvfølgelig er det feminint å ta på seg arbeidsoppgavene i hjemmet. Og en som gir massasje og sex til mannen sin. En som steller og elsker han. Anonymous poster hash: d23dc...2b2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå