Psykake Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober DukeNukem3d skrev (39 minutter siden): Ellers tror jeg ikke det er så veldig mange som skriver på forum som kan kalles "Alfa" i virkeligheten. Tror det må være unntaket du. Jeg begynner uansett bli for gammel for slike tullebegrep, man finner ei man liker og så har man det kjekt sammen. Ferdig med det. Jeg bruker ikke det begrepet. Det blir brukt av gutter som definerer seg som incels. 2 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober (endret) leifeinar skrev (1 minutt siden): Dette her kan nok delvis være rett i alderen 14-19 år. jo eldre du blir jo mindre rellevant blir dette. Ja, selvfølgelig. Jeg må ha uttalt meg uklart. Det var ikke min mening. Det var i referanse til at jeg fikk incel vibber av "jeg er snill og stille, ingen ville ha meg, de ville ha de kule og bråkete" Endret 3. oktober av Psykake 2 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Psykake skrev (3 minutter siden): Tror ikke du helt fikk med deg poenget. Det ble skrevet at ingen ville ha han fordi han var snill og stille. Damene ville ha kule gutter som var rappe I kjeften. Dette er hva dagens incels bruker som unnskyldning og bruker begrepet alfa hann som definisjon. Du misforstår han litt. Han prater om da han var tenåring. I tenårene så er alt overfladisk. Jentene går som oftest etter utseendet, ryktet ditt på skolen og status etc. Så selvsagt er ikke snille og forsiktige gutter populære. Men dette forandrer seg med alderen og folk blir mer rasjonelle 2 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober (endret) Martelè skrev (22 minutter siden): Du misforstår han litt. Han prater om da han var tenåring. I tenårene så er alt overfladisk. Jentene går som oftest etter utseendet, ryktet ditt på skolen og status etc. Så selvsagt er ikke snille og forsiktige gutter populære. Men dette forandrer seg med alderen og folk blir mer rasjonelle Hvilken planet lever du på. Samfunnet har aldri vært mer overfladisk enn i dag, uavhengig av aldersgruppe. Det er vel også en bidragsyter til at underdanige asiatiske damer er attraktivt for de som falt utenfor den ønskede gen-poolen. Og han skriver jo også at han pr daga dato helst drar utenlands for å finne damer, med forkjærlighet for Asia. Endret 3. oktober av Psykake 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Psykake skrev (Akkurat nå): Hvilken planet lever du på. Samfunnet har aldri vært mer overfladisk enn i dag, uavhengig av aldersgruppe. Det er vel også en bidragsyter til at underdanige asiatiske damer er attraktivt for de som falt utenfor den ønskede gen-poolen. Poenget fløy over hodet ditt som vanlig. 2 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Martelè skrev (6 minutter siden): Han prater om da han var tenåring. I tenårene så er alt overfladisk. Jentene går som oftest etter utseendet, ryktet ditt på skolen og status etc. Så selvsagt er ikke snille og forsiktige gutter populære. Men dette forandrer seg med alderen og folk blir mer rasjonelle Det forandret seg allerede første dagen da jeg begynte på studier husker jeg 🤭 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober DukeNukem3d skrev (1 minutt siden): Poenget fløy over hodet ditt som vanlig. Nei? Det var et direkte svar på påstanden om at folk blir mer rasjonelle med alderen ref overfladiskhet. 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober (endret) Psykake skrev (1 minutt siden): Det var et direkte svar på påstanden om at folk blir mer rasjonelle med alderen ref overfladiskhet. At ikke du blir det betyr ikke at de fleste av oss andre ikke blir det. Endret 3. oktober av DukeNukem3d 2 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober DukeNukem3d skrev (2 minutter siden): At ikke du blir det betyr ikke at de fleste av oss andre ikke blir det. Gir jeg inntrykk av å være overfladisk? I såfall interessant å vite hva du baserer det på. 2 Lenke til kommentar
Gjest a838c...333 Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Psykake skrev (26 minutter siden): Hvilken planet lever du på. Samfunnet har aldri vært mer overfladisk enn i dag, uavhengig av aldersgruppe. Det er vel også en bidragsyter til at underdanige asiatiske damer er attraktivt for de som falt utenfor den ønskede gen-poolen. Og han skriver jo også at han pr daga dato helst drar utenlands for å finne damer, med forkjærlighet for Asia. Folk som kaller andre for incels og bruker ord som alfa om seg selv er bare søppel etter min mening. Må skryte og snakke andre ned for å selv se bedre ut. De som faktisk er bra menn er de som viser handling, får seg en god utdannelse, jobber hardt, bygger seg opp, er et godt menneske og vil skaffe seg en familie, ta vare på den og være ansvarlig. Allt dette alfa og incel snakket er på barneskole nivå. Anonymous poster hash: a838c...333 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Gjest a838c...333 skrev (16 minutter siden): Folk som kaller andre for incels og bruker ord som alfa om seg selv er bare søppel etter min mening. Må skryte og snakke andre ned for å selv se bedre ut. De som faktisk er bra menn er de som viser handling, får seg en god utdannelse, jobber hardt, bygger seg opp, er et godt menneske og vil skaffe seg en familie, ta vare på den og være ansvarlig. Allt dette alfa og incel snakket er på barneskole nivå. Anonymous poster hash: a838c...333 Kunne ikke vært mer enig 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Psykake skrev (5 minutter siden): Kunne ikke vært mer enig Hvorfor kaller du da andre for incels? 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober (endret) DukeNukem3d skrev (9 minutter siden): Hvorfor kaller du da andre for incels? Jeg kalte deg ikke for incel. Jeg sa at begrunnelsen ga meg incel vibber. "Ingen ville ha meg fordi jeg var snill og stille, de ville bare ha kule gutter som var kjappe i replikken. Å være snill og stille blir ansett som en svakhet" Endret 3. oktober av Psykake 2 Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober De som gjør en god jobb for samfunnet er som regel stille og klager lite, såkalt en "doer". Så har du de som er høy på pære og sammenligner folk og kaller folk for et eller annet, som gjerne er svært utadvendte. Uten "doers" så går samfunnet til helvete, og siden de er beskjedne så orker de ikke drama-queens i livet sitt, da er det kanskje best med thai-kvinner 1 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober fwj__ skrev (2 minutter siden): De som gjør en god jobb for samfunnet er som regel stille og klager lite, såkalt en "doer". Så har du de som er høy på pære og sammenligner folk og kaller folk for et eller annet, som gjerne er svært utadvendte. Uten "doers" så går samfunnet til helvete, og siden de er beskjedne så orker de ikke drama-queens i livet sitt, da er det kanskje best med thai-kvinner Det høres ut som en livsløgn man forteller seg selv, for her spares det virkelig ikke på generaliseringer. Har møtt nok av thai kvinner med "drama-queen" oppførsel. Også har jeg møtt norske, svenske, amerikanske, polske og indiske kvinner med slik oppførsel. Å være en såkalt drama-queen er neppe kulturelt eller etnisk betinget. 2 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Psykake skrev (56 minutter siden): Jeg kalte deg ikke for incel. Jeg sa at begrunnelsen ga meg incel vibber. "Ingen ville ha meg fordi jeg var snill og stille, de ville bare ha kule gutter som var kjappe i replikken. Å være snill og stille blir ansett som en svakhet" Okey... noen spesiell grunn til at du siterer meg ute av kontekst, siterer meg feil og kommer inn med anonym konto for å avlevere personangrep rett etterpå? Noe av det rareste jeg har sett. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober (endret) DukeNukem3d skrev (5 minutter siden): Okey... noen spesiell grunn til at du siterer meg ute av kontekst, siterer meg feil og kommer inn med anonym konto for å avlevere personangrep rett etterpå? Noe av det rareste jeg har sett. Konteksten var viben jeg fikk av det du skrev, herlighet. Trenger det å være en spesiell grunn for at man kommenterer på et innlegg på et forum? Er det noen forbehold eller hensyn jeg skal vurdere før jeg kommenterer på et innlegg du har skrevet for å forsikre meg om at du ikke tar det ille opp? Lavmål å beskylde meg for det uten noen som helst grunnlag. Jeg står for alt jeg skriver og har ikke behov for å skrive bak en anonym bruker. Endret 3. oktober av Psykake 2 Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Psykake skrev (2 timer siden): Det ble skrevet at ingen ville ha han fordi han var snill og stille. Damene ville ha kule gutter som var rappe I kjeften. Det er også direkte feil at damene ikke ønsker de som er snille og stille. Men en fin dårlig unnskyldning da Anonymous poster hash: 219e3...fe5 Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober DukeNukem3d skrev (14 minutter siden): Okey... noen spesiell grunn til at du siterer meg ute av kontekst, siterer meg feil og kommer inn med anonym konto for å avlevere personangrep rett etterpå? Noe av det rareste jeg har sett. Altså, den anonyme som siterte deg er ikke @Psykake (og heller ikke meg), så den beskyldningen kan du kanskje trekke tilbake. Det er da fælt hvor opptatt enkelte er av anonyme brukere her. (ja, jeg vet hvem den anonyme er, men jeg forteller ikke). Det er vel det samme det vel hva som skrives og av hvem. Ønsker man å svare på et innlegg så svarer man, ønsker man ikke så lar man være. Anonymous poster hash: 219e3...fe5 Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Psykake skrev (16 minutter siden): Lavmål å beskylde meg for det uten noen som helst grunnlag. Enig Anonymous poster hash: 219e3...fe5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå