Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde det. Jeg hadde flyttet en måned i forveien. Da min kjære skulle komme, skulle jeg vente på henne på avtalt sted og så hadde hun dratt dit vi skulle bo i stedet. Jeg lette og ropte som en tosk. Flere timer senere kom jeg hjem og da holdt hun på med sitt som om ingen ting hadde skjedd. Hun hadde greid å skaffe seg nøkkel og alt mulig slikt på sparket, men å huske at jeg stod og ventet, nei det hadde hun ikke en tanke om. Nesten så jeg skulle tro at hun fikk meg til det med overlegg. "Vent der, for da kommer jeg dit. Jeg tror ikke at jeg finner til boligen på egen hånd, men der du skal vente, vet jeg hvor er."

image.png.7ded9d65532977d5d7728f4797aafe39.png

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 219e3...fe5 skrev (15 timer siden):

Flere i tråden har poengtert at de ønsker et tradisjonelt forhold, og samtidig også at de reiser utenlands for å få det fordi vestlige damer er for kravstore, feministiske, ønsker å være likestilte.  De ønsker en dame som tar seg av hus og hjem.  Og vi kan godt kalle dette for noe annet enn å ønske seg en hushjelp, om det gjør det lettere for selvfølelsen.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Det har også blitt påpekt for deg at du er ganske alene om hva du legger i "tradisjonelt forhold". Da kan du ikke fortsette å beskylde folk for å lete etter det du legger i det. Du gjør det jo likevel, men det er like fordømt feil.

• Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Markiii skrev (12 timer siden):

Nei, det dominerende narrativet her er hatet mot vestlige kvinner.

Hmm... Har du et eksempel? For jeg har ikke sett en eneste post med hat mot vestlige kvinner. Hvordan du da til og med får det til å bli det dominerende narrativet virker rart. Men for all del. Put action where your mouth is, som det heter på godt norsk.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Yakamaru skrev (11 timer siden):

Er nesten som om noen folk ikke liker at det er konkurranse for menna her i Norge fordi de vet at det er vanskelig å konkurrere med kvinner som krever mindre og gir mer. Ikke bare Thai damer men damer fra utenfor Norge generelt. Hersketeknikkene fungerer ikke, manipuleringen fungerer ikke, og monopolene eksisterer ikke lenger. Null kontroll. 

Hehe. Ja, vi tenker det i det stille alle sammen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
25 minutes ago, fokkeslasken said:

Hehe. Ja, vi tenker det i det stille alle sammen.

Indeed. Sjalusi er en mektig vice. Spesielt fra folk som ikke ser noe galt i holdningene sine eller hvordan de behandler andre, ser ikke noe galt i å prøve å bruke forskjellige hersketeknikker for å få viljen sin heller. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Psykake skrev (29 minutter siden):

Fra artikkelen:
"Det skulle være et arrangement med mat og fest, men noen har trodd at det handler om innleide jenter."

Kanskje det er jeg som er anderledes, men dette tenkte ikke jeg i det hele tatt. Men nå kjenner jeg endel Thaikvinner da, så det er vel derfor.

Lenke til kommentar
Gjest d630b...ee7

Vil tro det er fordi de yter det mange menn ønsker fra et forhold?

Er det så vanskelig å skjønne😅

Jeg har vært med asiatiske, amerikanske, og Norske damer.

Amerikanske er kortvarig. Ble altfor mye tjas og mas.
Norske, det funker greit. Og er mest komfortabelt med tanke på A4 livet i Norge hvis man tenker "utover" sitt eget hjem.
Asiatiske, var det mest komfortable innad.. As in da var jeg lykkelig hele tiden på hjemmebane, men jeg hadde jo alltid i bakhodet alt "hassle" som vil følge med dette long term. 

Norske kan du liksom be klare seg selv, de er mer på at ting skal være likt, men til gjengjeld vil du få klaging og manglende sexliv med tiden.
Asiatiske klarer seg sjelden selv, de gjør det til nød, men de søker trygghet helt til de finner det. Og for den tryggheten så tilbyr de deg det du trenger for å kunne tilby de den tryggheten de får.

hverken det ene eller det andre er riktig eller galt. Spørs jo bare hva man vil ha ut av livet tenker nå jeg. 

Kanskje noen ytterst få finner en god blanding. Men de fleste gjør jo ikke det.

Riktignok bare min take på dette som baseres på egne erfaringer. Så er jo knapt noe man skal se på som en helhetlig generell ting.. Har bare inntrykk av at alle jeg prater med som har erfaring med både Norske og Asiatiske partnere er enig i det jeg sier.

Selv er jeg sammen med en Norsk dame idag og har stiftet familie med henne.. Noe som var den trygge, enkle veien med tanke på at alt i livet er ikke bare at jeg skal ha det bra. Men barna, økonomi, hverdagen utenfor huset osv er faktisk lettere med ei Norsk.
Du ser ikke de asiatiske konene stille opp på fotball kamper, eller sosialiserer seg med andre norske par.. Nei de er hjemme, og har jentekveld med andre asiatere og prater høl i huet på hverandre ( sikkert klaging over mennene sine ironisk nok) Hver sin sjarm, og jeg sier heller ikke at ALLE er sånn..Snakker generelt.

Hadde jeg derimot skulle levd livet barnløs eller blir skilt hvor barna er voksne og klarer seg selv.. Så er jeg rimelig sikker på at jeg vil finne meg en asiatisk partner. 

Anonymous poster hash: d630b...ee7

Lenke til kommentar
Gjest c5a14...d27

Hvorfor har det seg sånn at, noen norske kvinner skal absolutt bestemme seg for å behandle mannen i livet dems som hakka møkk? Er det fordi dem ikke gidder å lære fra tidligere erfaringer ?  Eller er dette bare enn slags intensjon blant dem ? 

Anonymous poster hash: c5a14...d27

Lenke til kommentar
Gjest c5a14...d27 skrev (6 timer siden):

Hvorfor har det seg sånn at, noen norske kvinner skal absolutt bestemme seg for å behandle mannen i livet dems som hakka møkk? Er det fordi dem ikke gidder å lære fra tidligere erfaringer ?  Eller er dette bare enn slags intensjon blant dem ? 

Anonymous poster hash: c5a14...d27

Det er som det alltid har vært, hvertfall i nyere historie. Menn er ikke verdt mer enn lommeboka og musklene sine. Kvinner har aldri i historien vært en slik bruk-og-kast vare som menn er, og menn lever med dette den dag i dag. Vi er hyllevare, og verdien er bundet opp i vår produktivitet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
fokkeslasken skrev (4 timer siden):

Det er som det alltid har vært, hvertfall i nyere historie. Menn er ikke verdt mer enn lommeboka og musklene sine. Kvinner har aldri i historien vært en slik bruk-og-kast vare som menn er, og menn lever med dette den dag i dag. Vi er hyllevare, og verdien er bundet opp i vår produktivitet.

Okay - så "tøm og røm" er bare en myte da altså... 

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (16 timer siden):

Okay - så "tøm og røm" er bare en myte da altså... 

Det vedrører da ikke saken om hvordan menn er ansett som forbruksvare i samfunnet, da ref. det er de som kan drepes i krig mens kvinner slipper, det er menn som blir overfalt på gata men det er kvinner som får forebyggende tiltak, menn er utsatt for omtrent like mye vold i hjemmet, men krisesentre for menn blir sågar stengt av mannehatere, osv.

At det finnes menn som sexer kvinner og ikke vil noe mer sier da ingenting om disse tingene. Forklar gjerne hvordan du ser disse relatert til hverandre.

Du er klar over at kvinner også gjør dette, ikke sant?

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...