Gå til innhold

Harddisk anbefaling?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg ny maskin snart og jeg er interessert i en hdd som er bra og som ikke bråker, da denne maskinen skal stå på ganske mye også om natta i samme rom som jeg sover.

I de siste åra har jeg brukt ibm disker og er veldig fornøyd med disse, men jeg har hørt at de bråker en del sammenlignet med mange andre.

hva anbefales?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan bekrefte posten ovenfor, har 80GB WD 7200rpm. Hadde IBM 60GB 60GXP versjonen og den var IKKE stillegående.

Telcontar

Dell Dimension XPS-R450-->XPS-R1000

PIII 1GHz (snart 1200MHz)

768MB PC133 RAM

WD 80GB 7200rpm

Asus 7700 Deluxe GeForce 2

(snart ATI Radeon 8500 Retail :grin:)

[ Denne Melding var redigert av: Telcontar på 2001-12-13 17:49 ]

Lenke til kommentar

Jeg har en IBm 60GXP disk.. Hører den ikke i det heletatt... Men det er kanskje fordi vifta på prossesoren høres ut som et helekopter :smile:.. Men min IBM disk har vært stabil og virket greit i de 2 månedene jeg har hatt den... Men ville kanskje satset på en annen harddisk hvis jeg skulle kjøpt nye nå. Har hørt ganske mange dårlige ting om IBM diskene. Men nå har jeg en og bruker den til den "dør"...

Dumbo

Lenke til kommentar

Jeg har en 30GB HDD og en 75GB HDD i min pc, ikke velg 75gxp serien hvis du vil ha noe litt mere stille gående. for når min 75GB(75GXP SERIE)begynner og spise data bråker den,når du har mye lagret på den! 100WD er veldig stille gående, men det er et problem at de har en annen og dårligere lagrings system enn IBM's disker har. jeg ville kjørt IBM. :grin:

TMsGalaxy :smile:

AMD Thunderbird 1GHz og P4 1,6GHz.

2x Firewire.

215GB Lagrng.

Ati all wonder og Geforce 3.

19" CRT og 17" TFT LCD.

2x 5.1 lyd anlegg.

512MB DDRRAM OG 256MB RDRAM.

400Mbits Nettverk og Vanlig 100Mbits.

[ Denne Melding var redigert av: TMsGalaxy på 2001-12-13 21:06 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...