Gå til innhold

Tony Hawk P8: Ingen onlinedel på PS3?

_norse_

Anbefalte innlegg

Så lenge tråden ikke er lagd i et tafatt forsøk på å sverte PS3 eller Sony, ja, det kan det være en interessant diskusjon, men du har sikkert selv lagt merke til at det i den siste tiden har vært en del sånne forsøk her? Og for å være ærlig så er det ganske latterlig, spesielt når man ikke selv har noe å si om saken, men bare slenger ut noe her og der.

Hva med å selv komme med noen synspunkter i alle disse trådene du lager for tiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så lenge tråden ikke er lagd i et tafatt forsøk på å sverte PS3 eller Sony, ja, det kan det være en interessant diskusjon, men du har sikkert selv lagt merke til at det i den siste tiden har vært en del sånne forsøk her? Og for å være ærlig så er det ganske latterlig, spesielt når man ikke selv har noe å si om saken, men bare slenger ut noe her og der.

Hva med å selv komme med noen synspunkter i alle disse trådene du lager for tiden?

6937995[/snapback]

Så du mener jeg oppretter mange tåpelige tråder? Jaja, da får jeg vel være litt mer kritisk til hva jeg poster framover da.

Jeg er, som alle andre her, spent på hvordan Sony velger å organisere onlinesystemet sitt og derfor blir jeg litt skeptisk når jeg leser rykter som sier at spill som TH og VT ikke har online multiplayer. Fram til Sony presenter PS3 sitt onlinesystem så er det stor usikkerhet rundt dette, og jeg mener det er et dårlig tegn når utviklere ikke får den nødvendige informasjon til å utnytte online mulighetene. Håper det bare er falske rykter, men ting kan tyde på at Sony har en jobb å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...